Eşimin telefonunda tanımadığım bir numara gördüm, sorunca bilmediğini söyledi. Konuyu kapatmalı mıyım?

Aradım kız çıktı. T diye kayıtlıydi. Kendisine sordum bilmediğini önemsiz bir şey olabileceğini söyledi.

Ben güvenemedim kıza mesaj attım. "Eşimin telefonunda numaranız kayıtlı. Rahatsız ettim kusura bakmayın ama öğrenmem gerek siz kimsiniz?"

Diyerekten. Oda tanımadığını söyledi. Kapatıp gitmeli mi? Önemsiz bir şey midir?

Eşimin telefonunda tanımadığım bir numara gördüm, sorunca bilmediğini söyledi. Konuyu kapatmalı mıyım?
Cevapla