Ağzına bile tükürürüm, lan en sana zahmet edip kıymetli parmakcıklarımı senin için harekete geçirmişim, üşenmemişim yazmışım, ulan davar, bid mesaja cevap vermek bu kadar mı zor!
burda mahvederim felan demekki kız/adam umursamamış lafınız onu etkilememiş bazıları sizin canım derken ki canınıza kurban olurken böylelleri için yorulmayın benim bir erkek arkdaşım vardı ve ben çok güzel övünmek gibi olsun hfdfhfh güzel söz yazarım şiirler yazarım şarkılar söylerimm baktım benim kafa bastım sözlere google sözü dedi googleden bulup gelme dedi güldü ve ben o günden sonra hiç bir özel günde bakın ayrılmadım olgunlukla karşıladım ve 1,5 yıl çıktık ama ben ilişkimizin 2 haftasında bıraktım güzel söz söylemeyi çoça dogum günümde bile söylemedim baktınız sözlerine düşmüyo susun ve artık güzel söz söylemekten vazgeçin başkalarına yazın kız arkdaşınıza erkek kankinize annene babana maartılara lösemi. çoçukları bende öyle yaptım sonra bana geldi dediki özge en başlarda günaydın iyi geceler ve her mesajıma süsülü süslü konuşurdun ne oldu sogudunmu dedi trip atıp salak salak havalara girmek istemedim ve 1 yıl boyunca biriken o içimi döktüm naptı biliyomusunuz sadece sarıldı koca bir yıllık kırgınlı yazıyı kagıdı sarılmaya sıgdırdı bir özürü bile çok gördü ben sadece bir sarılmaya birr yılımı verdim dedim bir yıl boyunca kafamı kurçalamış aglamışım ve o 3 saniye bende ayrıldım ne garipki arrtık 1 yıl boyunca ne kadar koymuşşsa hiç özlemedim canım acıımadı :)
bu benim başıma geldi. biliyorumki sen bir güneşsin etrafında pek çok gezegen var, ama unutmaki ben dünyayım bir tek hayat bende var dedim sagol canım dedi. bir kaç gün sonra sen benim aşk mabedimsin, seni sevmek seni düşünmek benim için ibadet dedim öpücüklü emoj attı. ardından gözelerinin tutsağı oldum, bu ne güzel bir tutsaklıktır özgür olmak istemiyorum dedim. hımmm yazdı sadece. bende benim kalbim gögüs kafesimi parçalayıp sana gelmek istercesine çarparken heyecanla, senin bu soğuk halinden bıktım yolun açık olsun dedim. sorunlarım var neden anlamıyorsun dedi. o zamana kadar sorunları olmayan hatunun sorunu çıktı birden.3 ay oldu hala mesajlar atıyor ama bendeki aşkını öldürdü malesef.
ben öyle uzun yazdıysam hı-hıh ok gibi cevaplar verirse buna devam ederse bir daha yazmam kaç kişiyi bıraktım böyle. işin varsa sonra okursun kesin okumuyor belli niye ilgisiz biriyle olayım ciddiye alan birinin ciddi olur cevapları muhtaçmıyız biz onlara
Her zaman olmuyorsa sıkıntı olmaz çünkü o anda kötü durumda olabilir sıkıntısı olabilir sonuçta insanların her dakikası aynı olmaz. Ama her zaman yapıyorsa bende bir daha yazmam. Kainat beni skse bile yazmam 😂
Ben duygu seline tutarim sevdiğimi. Hemde bikarcasina. Tabi o da beni seviyorsa... Eğer o an yazmaya musait degilse sadece okuyup çiktiusa bise demem. Ama uzarsa elbet farkli dusunuyor insan.. O kadar yaziyorsun sonucta parmaciklara da yazik
Sevgiliyi bırak arkadaşım yapsa bile çok sinir olurum. Ben orda onun için bir şeyler yazıcam o da sen kimsin der gibi mesajıma bakıp yazmaya tenezzül etmiyecek abooo Ortalık karışır
Bunu devamlı yazarsa evet kesinlikle uğrar ama bir defa yaparsa belki daha önemli işi vardır diye düşünürüm. Ha bu arada bir de o mesaja sadece ama sadece gülücük atanlar var.
Bu soruya kızların yaptığı yorumlardan özet olarak şu çıkıyor, kendiniz her daim güzel sözler duymak isterken, bunu karşı taraf için yapmak sizin için bir lütuf. Bu işte bir gariplik yok mu?
Görüldü atmadı da. Yazmamın 30dk sürdüğü bir paragrafa diyim artık cevap olarak yanlış kullanılan -de,-ki eklerini falan yazmıştı baya sinir olmuştum sdfh
en nefret ettigim sey atilan mesaja cevap vermeme saygisizliginda bulunulmasi onun icin isi garantiye alip arayacaksin sorunun cevabida burnundan getiririm yaptigi hareketi
Senin yaptığın gibi dimi kardeşim, o uzun yazının içinde ki masum msjı alamayanlar gibi 😔 bu bence karşındaki insana bir saygisizlik ve onu üzüp üzüntüsünü umursamamak vurdumduymazlik, aman üzülürse üzülsün demellik,
En İyi Cevaplar