Kızla 2 hafta oldu yazışmıyoruz, zaten konuşasım da kalmadı numarasını silsem ne hisseder?

Numarasını silsem ayıp olur mu acaba?
Kızla 2 hafta oldu yazışmıyoruz, zaten konuşasım da kalmadı numarasını silsem ne hisseder?
Cevapla