Arabası var onun, bende çalışan biriyim. İşyerim evime uzak olduğu için bana üzülmüş ve kendince uygun bir araç almış bana,50 binlik bir araç. Maddi durumu çokta iyi değil öyle normal. Düğün seneye mayısta.
Buluştuğumuzda araba aldığını bununla gidip gel dedi anahtarı verdi. Şaşırdım. Ama kabul edemedim. Millet diyecek kıza bak , evlenmeden arabasını biniyor. Bana biraz kırıldı. Hala ısrar ediyor aracı almam için. Bu yanlış birşey değilmi?
Annemle babama söyledim. Biz karışmayız sen bilirsin kızım dediler. Bilemedim ama fazla gururlu düşünceli biriyim sanırım
Buluştuğumuzda araba aldığını bununla gidip gel dedi anahtarı verdi. Şaşırdım. Ama kabul edemedim. Millet diyecek kıza bak , evlenmeden arabasını biniyor. Bana biraz kırıldı. Hala ısrar ediyor aracı almam için. Bu yanlış birşey değilmi?
Annemle babama söyledim. Biz karışmayız sen bilirsin kızım dediler. Bilemedim ama fazla gururlu düşünceli biriyim sanırım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar