Henüz nişanlıyken , nişanlım bana hediye araba almış, evli değiliz , düğüne daha var, oyuzden kabul etmedim, sizce hata mı yaptım?

Arabası var onun, bende çalışan biriyim. İşyerim evime uzak olduğu için bana üzülmüş ve kendince uygun bir araç almış bana,50 binlik bir araç. Maddi durumu çokta iyi değil öyle normal. Düğün seneye mayısta.
Buluştuğumuzda araba aldığını bununla gidip gel dedi anahtarı verdi. Şaşırdım. Ama kabul edemedim. Millet diyecek kıza bak , evlenmeden arabasını biniyor. Bana biraz kırıldı. Hala ısrar ediyor aracı almam için. Bu yanlış birşey değilmi?
Annemle babama söyledim. Biz karışmayız sen bilirsin kızım dediler. Bilemedim ama fazla gururlu düşünceli biriyim sanırım
Henüz nişanlıyken , nişanlım bana hediye araba almış, evli değiliz , düğüne daha var, oyuzden kabul etmedim, sizce hata mı yaptım?
Cevapla