1 yıldır evli erkekle birlikteyim, ne karısından vazgeçiyor ne benden napcam?

Çoğu kez vazgeçtim ama naptıysam olmadı bırakmadı beni
karısı bir kaç kere yakalamıştı mesajlarımızı zaten bu 1 yılda buna rağmen devam etti seviyorum seni dedi tam 2 ay görüsmemistm hergün heryerde beni aradı arkadaslarıma gidip ağladı en son yenik düştüm :/ onla yine oldum şimdi karısı bizi canlı gördü yakaladı yani ve buna ragmen ne karısını bıraktı ne beni kadın birdaha görüşmiceksin o kızla demiş.. bana adam tek dediği şey yakında çıkcam bu cehennemden ne demk istiyor bilmiyorum senin adınla ayrılamazdım diyor o yüzden bu sefer karımı ben bırakmadım diyor ki senin adınla olmuş olmasın diye diyor
1 yıldır evli erkekle birlikteyim, ne karısından vazgeçiyor ne benden napcam?
Cevapla