Çoğu kez vazgeçtim ama naptıysam olmadı bırakmadı beni
karısı bir kaç kere yakalamıştı mesajlarımızı zaten bu 1 yılda buna rağmen devam etti seviyorum seni dedi tam 2 ay görüsmemistm hergün heryerde beni aradı arkadaslarıma gidip ağladı en son yenik düştüm :/ onla yine oldum şimdi karısı bizi canlı gördü yakaladı yani ve buna ragmen ne karısını bıraktı ne beni kadın birdaha görüşmiceksin o kızla demiş.. bana adam tek dediği şey yakında çıkcam bu cehennemden ne demk istiyor bilmiyorum senin adınla ayrılamazdım diyor o yüzden bu sefer karımı ben bırakmadım diyor ki senin adınla olmuş olmasın diye diyor
karısı bir kaç kere yakalamıştı mesajlarımızı zaten bu 1 yılda buna rağmen devam etti seviyorum seni dedi tam 2 ay görüsmemistm hergün heryerde beni aradı arkadaslarıma gidip ağladı en son yenik düştüm :/ onla yine oldum şimdi karısı bizi canlı gördü yakaladı yani ve buna ragmen ne karısını bıraktı ne beni kadın birdaha görüşmiceksin o kızla demiş.. bana adam tek dediği şey yakında çıkcam bu cehennemden ne demk istiyor bilmiyorum senin adınla ayrılamazdım diyor o yüzden bu sefer karımı ben bırakmadım diyor ki senin adınla olmuş olmasın diye diyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar