Üniversite hocama mesaj attım, siz bu konuşmalardan ne çıkardınız?

Üniversite hocama mesaj attım, siz bu konuşmalardan ne çıkardınız?
Üniversite hocama mesaj attım, siz bu konuşmalardan ne çıkardınız?
napim çok özlüyorum sürekli konuşmak sürekli onunla olmak istiyorum. 😞 Ama okullar açılana kadar yazmayacağım. Ağzımın payını aldım. Not: araştırma görevlisi kendisi hoca eksikliğinden derslerimize giriyor bekar ve genç çokta yakışıklı. Siz sormadan yazayım dedim :(
Üniversite hocama mesaj attım, siz bu konuşmalardan ne çıkardınız?
Cevapla