



bir noktaya dikkatini cekmek istiyorum. Ben de bir akademisyenim. Bildigim kadari ile bir akademisyenin universitedeki isine son verilmesi kanunen cok zor. Bunun mumkun oldugu ender durumlardan biri de, belki de en meshur olani, hocanin ders verdigi zaman sinifindaki bir ogrencisi ile duygusal iliskisi olmasi. Ogrenci-ogretmen iliskisi bitince duygusal iliskinin olmasi kanunen yasak olmaktan cikiyor. Bir de bu cerceveden degerlendirmek isteyebilirsiniz mesajlari. (not: bu mesajlar, su anki hali ile hocanizin basini derde sokmaya yetebilir, bu durumu da goz onunde bulundurmanizi tavsiye ederim)
Evlilik olduğu zamanda mesleğine son verilir mi?
Lütfen cevap verir misiniz bu benim için çok önemli
bildigim kadari ile bir akademisyen esine ders veremez. Bu anlasilirsa bu da kural ihlaline girer. kural kisaca duygusal bir iliski varsa akademik bir iliski olamaz. (iki notum var, 1. bunu daha detayli arastirmak isteyebilirsiniz tam emin olmak icin, 2. bu kural amerikadaki universitelerde cok nettir ve herkese ogretilir. Turkiyede de ayni oldugunu dusunuyorum ama teyit etmek size duser)
Bizim bir hocamız evli karısını da sonradan okutma kararı aldı ve okulda öğrenci suanda. Mesela ben duan ki hocamla evlensem onu mesleğinden mi alırlar 😕
ayni okulda okuyabilirsiniz, bunda sikinti yoktur. Her dersi alabilirsiniz, bunda da sorun yoktur. Yalniz aldiginiz hicbir ders duygusal bir iliskiniz oldugu kisinin sinifi olmamalidir. Bunun sonucu olarak duygusal iliskiniz olan biri ile bu iliski surdugu surece akademik bir iliskiniz olamaz, akademik bir iliskiniz oldugunuz biriyle bu iliski surdugu surece duygusal iliskiniz olamaz. Ornegin dersini aldiginiz biri ile ders aldiginiz sure icinde duygusal bir iliskiniz olamaz. Ders bitince olabilir
Çok teşekkürler bilgilendirdiğiniz için
Merhaba brnim de bi buna benzer bi durum varda hocayı anlamadım bana yardım eder misiniz
Herif tam öküzmüş. Eğer bir şey varsa ne diye 2. dönemi bekleyecekmişsiniz. Ha yok ise o zaman net tavır koy kız da yoluna baksın. Garip geldi bana
Bak kardeşim, ağır bir kız gibi davranmazsan istersen dünya güzeli erkekler onunla bir gelecek düşünmek istemezler. Unutma güzel bir ten fizik sima erkeği kendine çekse bile hatta evlenirse bile o evlilik sürdürülemez. Efendiliği i koru, mesaj atma, davranışlarına çok dikkat et, olacaksa nasip olur inşaAllah. Aynı bölümdeyiz konuşmuştuk seninle.
@BalkanTürkü yok söylemem :)
Haklısın yazmıcam artık ağır davranacam ;(
Özele gel konuşalım kardeşim. İlahiyat karı benden sor :)
Gelir misin özele, burada her şey konuşulmuyo
Geliyorum
İkimizde gizliyiz hdjxjxjx nasıl olcak
Dur gizliden çıkayım gel.
İstek gönderecek misin kardeşim
Gönderdim
Eig için teşekkürler canım. Ne var ne yok?
Bekliyorum :(
Sabrın sonu selamettir inşaAllah. İstihare yapabilirsin.
hocanın adına kadar vermiştin geçen şimdi akillanmisin.:)
Akıllanmış mıyım gerçekten 🥴
Cevap
17Cevap
Adam sıraya koymuş herhalde. İkinci döneme kadar teklif edenleri yatağa atacak. Sırada sen varsın. Genç ve yakışıklı diye o da. Kadınları biraz akıllı bilirdim ama gerçekten çok saf bazıları. Ki eğer evliyse kullanma ihtimali daha yüksek.
İşi olmayan adam 2 cümlede keser lafı. Araştırma görevlisinden çok senin gibi ergen bir konuşma tarzı var.
Beni kızdırıyorsun nedir la? :D
Kızz geçenlerde de paylaşmistin bunun benzerini magazin okur gibi okuyom valla😂 bekle bakalım hadi hayırlısı
Ahahah bende sizle paylaşıyorum heyecanımı hiçbir arkadaşıma anlatamıyorum
2. Döneme aklında ne var ben onu merak ettim kshdksj
İsteyecek beni evlencez hıhı
Yaşıtlarına kıran mı girdi muhtemelen hocan evlidir de?😂😂
Evli değil yahu gencecik yakışıklı
Yine mi sen bitmedi bu aşkın hocaya aşkından öleceksin kdkdjsjdj
:,( cok seviyorum
Hadi hadi birşeyler düşünüyor yine de 😂😂 gözü sen de zeliş üzülme
😅😅 kızıyor bana :,(
Zeliş valla sıktın 2-3 gündür, adam seni başından atmak için 2. dönem diyor bilgin olsun boşuna heveslenme. Sendeki gurursuzluk da değil, başka bişey
Yazma diyince ne anlıyorsun merak ettim. Yerinde olsa idim utancımdan yerin dibine girmiştim.
Çok kırıldım bende yazmıcam zaten 😣
Benim anlamadığım oda sabret kavuşacak miyiz demek istiyor 😄😂
Hoca esas filmi ikinci döneme saklamış zeliş sen ne ediyon öyle dağ dağa kavuşmaz insan insana kavuş sen bilmiyon mu?
Kavuşacaz hızı :,(
Adamı bıktırma belliki planlari var senin için
lan bu ne ahahsvj nereye kusuyoruz? hocana söyle önce yazmayı öğrensin 😂
Kocama ne diyorsun pardon hocama hdxjxj
Hoca öğrenci ilişkileride ne çok yaygınlaştı bu aralar
Yalnız bilmiyorum farkında mısın ama rahatsız oluyor..
hayırlı deyip kovduğuna göre bence başkasıyla evlenecek sana gösterecek
Araştırma görevlisine bak beni KİZDİROUUSN NE LAN AHAHA
Adamı nasıl deli ettiysem sinirden yazamamıs djjxjx
Niye güldünüz 🤧
Darbe yedim oturuyorum kdjcjc
Sevmenin günah olduğunu bilseydim yemin ederim seni sevmezdim cjcjjckx
Hxjxxjjx kocamla alay etme ay pardon hocam xnxj
Sülük tiplerden hoşlanmıyorum.2. dönem ne olacak nişanlanacskmı hıcanda saçmalık
İsteyecek. Sülük değilim
Öyle davranıyorsun amaa 😑
Aklında birşeyler varmış hayırlıymış sabretcekmişsin ne varmış acaba çakal ehe:/
Bak adam diyor yazma bak peşimi bırak seni kullanırım diye sen zorluyorsun umarım ağlamazsın işin sonunda
İsticek beni 2. Dönem
Kendini kandırmaya devam et
Burda bekle link atarım istemeye geldiği zaman
Recep hoca 😂 hatırladım bir kere daha atmıştın buraya
Sen yaş kac hOca yaş kac ben şok oldum
Ben 21 o 26 araştırma görevlisi derslerimize giriyor
Bence yaş uygun
Herseyimin uygun. Statü farkı var ama ;,(
Pfff beni bile bunalttın ya zelis 😒
Naptım ya
neyi bekleyecekmissin mk.
İsticek beni hıhı
Bir sey cikaramadim niye net degil acaba 🤣
Net ya iste 2. Dönem isteyecek
Zorluyorsun adami bunaltma
Bu ne yav? Adam istemiyor resmen.
Hangi bölüm okuyon
Diğer sorun nerde merak ettim 😂
İlk defa mı görüyorsun sorumu
O zeliş hanım güzel yere kapak atmışsın 👍
😂😂 Oboo yapışkan sülük kız hiç sevilmez
Öyle değilim
Adamı taciz etme kim bilir kaç kiz yazıyor hocaya
O sadece benim 2. Dönem isticek beni
Neden olacakmış öğrencisiyle evlenen bisürü hoca var
Nasıl böyle bir cesareti gösterdin bravo valla
Böylelerine Cesaret madalyası takmak lazım dimi
@paslanmazcelikk naptık sanki hxjxjxv
O değilde güzel yere kapak atmışsın.
10 dönüm bostan yan gel yat oğlum Osman oh mis
@paslanmazcelikk neden böyle dediniz
Güzel soru 👍
Adam araştırma görevlisi ve bu şahsın aynı şekilde çok güzel bir maaşı vardır. O yüzden güzel yere kapak atmışsın diye yazdım.
YİNE Mİ SEN ASDDKSFAFSHABSHAJDGBA
Kardeş darbe yedim bu sefer 🤢
Kanka merak etme adamın gönlü var her şey güzel olacak kocam diye kaydet şimdiden audjahdhabshacsvacejak
Kocam bey. Canım benim o ya. Olum efsane yakışıklı bide çok şanslıyım 🐥🐥🐥
Zeliş, o senin hocan! Hocan! Kendine gel.
Ruhum sancıyor boguluyorum nefes alamıyorum bikere de benim ne hissettiğimi anla!
Anlıyorum ama sen hatayı başta yapmışsın, statü olarak olmayacak ve yadırganacak bir ilişkiye kendini kaptırmışsın. Yine de hakkında hayırlısı olsun.
Bende atanırım elbet ;(
isteyecek galiba seni. :d
İstesin artık ;(
Ne oldu bi gelişme oldu mu
Aklima uni yillari geldi evli hoca bana tutulduydu
Sen. Ne yaptin abi
Sabret kız acelen ne
Ya içim kıpır kıpır napim ;,(
Yapiskan ogrenci kizlar biktirdi
Kesinlikle yazma..
Yok tövbe hxjxj
Varoş musun
Senin gibi götümü basımı gösterseydim kameralara evet ozaman varoş olurdum sen gibi
Benim nerem acik profilde? En azindan beni istemeyen birine kopeklik yapmiyorum cici kiz😏
bir bak istemiyor mu. 2. Döneme hayırlısı olacak dedi Hersey güzel olacak dedi. Köpekte sensin. kanka
Kanka bu seni oyaliyor. Basindan savmak icin ben senin iyiligini dusunuyorum daha sonra salya sumuk aglicaksin kiyamam ama ben sana
Burda bekle link atacam ilerde insallah jdjxx
İnsallah ben yaniliyorumdur... Nikah gununuzu atarsin yakinda jdjd
Aranizda ne geçti
Hiçbisey. Sadece beni çok koruyup kolladı
Kapalısın kesin
Evet
Belli zaten bölümün neydi
Çok film izliyorsun.
Baca tutuşmuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar