Arkadaşlar 23 yaşındayım ama ailem beni sıkıyor gece en fazla 2 ya da 3 e kadar durmama izin veriyorlar birinde de kalamıyorum. Bu durumu erkek arkadaşıma da söyleyemiyorum utanıyorum. O da birlikte kalmak istiyor. Siz bu durumda olsaydınız ne yapardınız. Ailenin bu kadar müdahale etmesi dogru mu bu yasta?
Cevabın nedir?
Cevapla
Ailen normalde anormal olan bence sevgilin :) bir erkek bir kızı cidden seviyor ve sahipleniyorsa zaten ailesinden önce onun uyarıp eve getirmesi gerek.. Ailesi tarafından aranmayan merak edilmeyen bir bayan bende şüphe uyandırır şahsen.. Benim arkadaşımın ailesi rahattır fakat arkadaşım erkek arkadaşına hep ailesi çok merak ediyor gibi yansıtır... Böyle rahatlık istersen emin ol erkek arkadaşınında sana bakış açısı ve düşüncesi değişir.. Olumsuz intiba bırakırsın.. :)
44 Yorumla- +1 yıl
Bir insanın arkadasında bile kalamaması normal ni durum mu ya 23 yaşında birinden bahsediyoruz nolur yapmayın
- +1 yıl
Ben bu yorumu sevgilin için yaptım..
Benim kızım olsa ben kalmasına müsaade etmem. İnsanlara güvenmiyorum çünkü.. Müsaade ederim başına birşey gelir bir ömür onun vicdan azabını çeker tühlerim. Kapı komşuna bile güvenemiyorsun kaldıki ailen arkadaşına güvenmek zorunda değil. Bence kafana takmanı gerektirecek bir durum yok.. :) ve şanslısın böyle koruyup kollayan ailen olduğu için :)
En İyi Cevaplar
+1 yıl2-3 mu?
22 yasindayken babami aramistim aksam yilbasini disarda arkadaslarimla kutlamak istiyorum diye tamam ama 23.30da yurtta ol demisti bana 😂😂😂
29 yasindayim hala 2 ve 3te eve gelemem. 23.00 oldugunda aramaya basliyorlar.
Hii cok sukur arkadasimda kalmama izin veriyorlar ki o kadar da olsun.08 Yorumla- +1 yıl
Arkadas erkek arkadasmi? Birde yasin 29 mu
- +1 yıl
@baycoloney05 23
- +1 yıl
Ay prdon bana yorum sandım
- +1 yıl
Benim arkadaşımda kalmama bile izin Yok o kadar sıkıldım ki evi terketmeyi düşünüyorum
- +1 yıl
@baycoloney05 hayir yani sevgilimle kalirsam bile oyle bilmezler zaten.
- +1 yıl
Evi terketmek o kadar kolay degil ama istersen dene tabi o kisim bedava.
- +1 yıl
Bihter sanada yazdim. sen kendi. kisminda cevapla
- +1 yıl
Egeguzeli senin sevgikindmi var simdi? Onda kaldinmi hic gizlice
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılSen şaka mısın zaten sabah 6 da hava aydınlanıyor gece 3 e kadar dışarda kalmana gozyuman baba nin taaa hamuna koyayım. Ne gevşek baba lan o öyle. O berkecan da madem çok seninle kalmak istiyorsa gelsin anası babası seni iştesin. Kendi soyadına geçirsin. Ondan sonra sabaha kadar sevsin. Kimse bir şey demez. Ama senin bir ailen var. Onun seninle evlenmek gibi bir girişimi ve niyeti yok. Neye istinaden yanaşmak istiyor.
20 Yorumla
Detayı okumaya gerek yok arkadaş dışarıda kalmak kolay mı at izi it izine karışmış hergun haberlerdeki olayı görmüyon mu sen dışarı çıkarsın senin için kolay ama ailen için zor sende kimseye güvenip kendi evin dışında bir yerde kalma. Bu yorumu okuyup bana da kızma kötülüğüne birşey söylemiyom
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
19
Cevap
43Cevap
+1 yılAllah’tan izin vermiyolar verseler bağından boşanmışa döneceksin demek ki kızım 2 3 ne? Sevgilisine söylemeye utandığı şeye bak her sevgilinin evinde kalırsan 5 yıla kevgire dönersin
50 Yorumla
+1 yılAileleri bu konuda destekliyorum açıkçası. Eskiden ben de tavır takınırdım bu konuda aileme ama yaş ilerledikçe anlıyorsun asıl amaçlarının seni bu bozuk çağdan korumak olduklarını.
O yüzden, kafana takma derim. Bir gün sende ebeveyn olacaksın ve emin ol aynı hisleri yaşayacaksın. Her şey senin iyiliğin için.12 Yorumla- +1 yıl
Kısıtlamak insanı kötü yola sürükler
- +1 yıl
Tabi daha nazik bir tutumla yapılması gerekir bunların ancak karşı çıkmadığın takdirde böyle bir sorun yaşayacağını düşünmüyorum
Aşk İlişkileri konusunda 8,4b cevap paylaştı. Yani madem o kadar büyüksün, dışarıda kalmalı, eğlenmeli, sevgilinle uyumalı aktiviteler istiyorsun demek büyüdün. Kendi evine çıkıp geçinmeyi dene. Maddi olarak bağın yoksa kendi yuvanı kurup istediğin gibi yaşayabilirsin.
Ama onların evindeysen onların kuralları. Kimse kızına ah tabi gitsin de sevgisiliyle döne döne uyusun diye izin vermez.20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılAblam ben bu yaşta kalmıyorum.
İzin vermezler ki zaten ben de istemem.
Senin yaşın kaç ki.
Ayriyeten o saate kadar kalmana bile izin vermeleri..
Devir kötü.
Ayrıca sevdiğin çocuk ciddi ise zaten istememeli böyle birşeyi.
Zamanı geldiğinde adam gibi ister seni ailenden.
Bu kadar.10 Yorumla Gece 2-3 nedir ya yine iyi veriyorlarmış birde bu durumdan şikayetçisin utanmanı gerektirecek bir durum yok Kalp hep yumuşak bir tabiat, düşünceler sert.
İşin aslını bilemessin. Yüzüne gülücükleri çarparken ne de hoştur halin.
Oysa ki, herkes bir miktar zalim.
Aklını başına devşir, dikilmeden ocağına incir ağacı.10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılCesarete bak 2 ye 3 kadar disarda gez kim oldugu belirsiz bir adamla tum gece sevis uyu sonra eve gel yok ya sana cok yuz vermisler aklini basina topla bu ne labalilik be sen kimsin be ey gafil aileni ters cikiyorsun bide baska bir ailede olsan evde esas durusda oluyordun 😉 kiymetini bilecegine utaniyomus bide bak bak geriii yıkıl karsimdan
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 701 cevap paylaştı.
+1 yılAilen doğrusunu yapıyor 2/3 bile çok bana göre o saate kadar dışarda ne yapacaksın başına bişey gelirse (inşallah gelmez) o zaman ailenin neden izin vermediğini anlarsın ya da bir evlat sahibi olduğun da
10 Yorumla Sevgiline söyle bence, o da ailenin var olduğunu bilmeli. Ailene değer verdiğini, sözlerini dinlediğini anlamış olur. Sevgilinin tepkisini de görmüş olursun.
10 Yorumla
+1 yılİyiki izin vermiyorlarmış, verseler ne olacak kim bilir. Bizimkiler olsa eve almaz la beni
21 Yorumla- +1 yıl
Kalmana da mı izin yok
Ben gece 2 3 e kadar degil karanlik dusene kadar bile disarda kalmayacagim icin ailemin sıkmasina gerek yok. Birinde de kalmam yani ailen de rahat zaten bence fazla zorlama sınırları
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılSevgiline söylemeye utanıyorsan zaten o çocuk seninle ciddi düşünmüyo seninle birlikte olduktan sonra muhtemelen ayrılacak. Eğer sen veya o ciddi düşünseydiniz söylemeye utanmazdın
00 Yorumla
+1 yılbence dedigin sure yeterli erkek arkadasinin ise bu durum icin seni sıkıştırmasi yersiz burasi Turkiye avrupa degil
011 Yorumla- +1 yıl
bir insanın arkadasında bile kalamaması anormal degil mi hele ki 23 yasında
- +1 yıl
aile bu koruyucu davranak zorunda. sende ilerde cocuk sahibi olunca onlari anlarsin. hayatta sahop cikman gereken en buyuk deger anne babandir bunu unutma sagliklarindq degerini bil onlar kotu insanlar degillerse onlarin rizasini kazan. erkek arkadasta bu duruma saygili olmali. bu aslinda erkek gozunden iyi bir aileye sahip oldugunun gostergesi bir yandan da. cunku icinden dusunecek bu kiz daha oncede hic bir erkekle kalmamamistir diye
- +1 yıl
Ben utanıyorum bu durumdan
- +1 yıl
hic utanmana gerek yok yasin 23 gorunuyor ki oyle 27 yas gurubu gibi degilsin daha hayati tam olarak goremeyebilirsin
- +1 yıl
Onlar yüzünden ciddi iliski bile yapamıyorum
- +1 yıl
Ailesi yüzünden hayatı mahvolanlardan biri olucam iste
- +1 yıl
ciddi iliskiden kastin nedir. sevismek falanmi yoksa ileriye donuk bir iliskimi
- +1 yıl
hayatin mahvolmaz belkide gun gelecek şükredeceksin bu duruma
- +1 yıl
Her erkek kız arkadaşıyla beraber uyumak ister. Aile gibi olmak ister ama iste ailem yuzunden bunu yasayamıyorum
- +1 yıl
tamam ama gunduz saatlerinde de bu istediklerin olabilir. ya da gece 2 ye kadarki zamanlarda
- +1 yıl
O arkadaş mervelerse kesinlikle olmaz😊
Tabiki doğru evlenene kadar sorumlu senden kardeşim ileride daha iyi anlayaaksın seninde çocukların oldugunda
010 Yorumla- +1 yıl
Erkek arkadasım bilgin birlikte uyumak istese bile kalamıyorum bu kadar sıkmak iyi değil evden ayrılma kararı almam az kaldı
- +1 yıl
Haksız mıyım yani
- +1 yıl
Haksızsın kardeşim şimd bana kızabiir sen kimsin diyebilir geri kafa diye bilirsin ama bu işin aslı bu ailen seni bunaltmıyor koruyor arkadaşlarına gururla söyle bence bana sahip çıkıyorlar deger veriyorlar de bunları ileride anlayacaksın işallah iş işten geçmeden ailenin kıymetini bil sözlerinden çıkma emi
- +1 yıl
Sanmıyorum. Kısıtlamak insanı tam tersine iter. Ailesi yuzunden kötü yola düşen insan cok
- +1 yıl
Hayatıma son vermeyi bile düşündüm ama tesekkurler
- +1 yıl
Bu acizlik ben seni mantıklı biri olarak düşündüm ve fikrimi paylaşmak istedim çıkmaz bir yol içerisinde degisin her şeyin bir oluru zamanı vardır hayat ufacık bir sendelemeyle sona erdilerecek kadar acımasız degil hayat güzel sabır et ailene iy davran herşey gönlünce olsun kardeşim
- +1 yıl
Mantıklı biriyim ama 23 yasında kısıtlanmak insana gerçekten koyuyor
- +1 yıl
Sana öyle geliyor aslında her şey normal akışında sadece sen aceleci kararlar veriyorsun kardeşim hepimiz bu yaşlardan geçtik o zamanlar mantıklı gelen şeylerin aslında ne kadar boş saçma şeyler oldugnu anlıyorsun banada tıpkı benim sana söyledigim gibi alatan abilerim oluyordu tabi ben ozaman o abilerimide çahil bu yaşa gelmiş ama aptal aptal konuşuyor derdim ama şimdi öyle degil öküzün kulağı sandıgım gibi degilmiş kardeşim ailen emin ol seni kısıtlamıyor
+1 yıl20 yaşımdayım ben dışarıdayken annem yarım saat arayla arıyor 😂 sen yine iyisin
12 Yorumla- +1 yıl
Kalmana da mı izin yok
- +1 yıl
asla izin vermez ve kalmam da zaten bana göre insanın kendi evi dışında hicbir yer güvenli değol
+1 yılMadem 23 yaşındasın çalış para kazan, kendi evini tut istediğin gibi yaşa bakalım. Herkes para kazanmayı kolay sanıyor ya hastayım bu ise
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 371 cevap paylaştı.
+1 yılBence çok iyi izin veriyorlar Gece üçe kadar insanlarda Gezer ki düzgün bir insan yoksa gece hayatına mı takılıyorsun
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 401 cevap paylaştı. Aileni dinle ülkenin durumu orta'da onların her şeyi düşünüyor sen tek bir yere odaklanıyorsun
02 Yorumla- +1 yıl
Ciddi iliski yapamıyorum bile. Her insan gibi sevgilimle kalmak istiyorum bir yaşantım olsun istiyorum kısıtlanmaktan o kadar daraldım ki
Aşk İlişkileri konusunda 648 cevap paylaştı. e kardeş sen zaten rahat yetişmişsin ya, sen ceket bulmuşsun astarınıda istiyorsun. Türkiye'de yaşadığımızı unutma..
00 Yorumla
+1 yılailenin her yaşta uygun görmediği şeylere müdahale hakkı vardır.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılÇok bile izin vermişler sana. El bebek gül bebek mi yetiştin sen?
00 Yorumla
+1 yılŞaka mısın sen? Bu ülkede aile baskısı ile dışarıyı keşfetmemiş insanlar var..
00 Yorumla
+1 yıl2-3 e kadar durabiliyorsan sıkıyor sayılmıyorlar bence.
00 Yorumla
+1 yılerkek arkadaşının senin hakkında çok ciddi olduğunu söyleyemem... ama ynede sen bilirsin
00 Yorumla
+1 yılAilen endişeleniyor ne var bunda ayrıca bayağı da müsamaha göstermişler zaten ne istiyorsun daha...
00 Yorumla
+1 yılAilenin sözünü dinlemeni tavsiye ederim. En azından gece 2-3 e kadar dışarıda gezebiliyorsun
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılha 2 ha 3 ha sabah 5 , ailen cok ayıp ediyor. sevgilin kesin seni terk eder.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBokunu cikarttiniz artik beh türk kizlari hadi işine oldunuz iyice
110 Yorumla- +1 yıl
Kız olunca niye erkeklerden eksiğimiz oluyo onu anlamadım. Ozgurluk ayıp bisey mi
Cevap sahibi+1 yılYav kardesim biz erkegiz kac tane erkek 3 e 4 e kadar disarda kaliyor? hala bana ozgurluk diyorsun bu insanlar senin kotulugunumu istiyorda izin vermiyor bir dusun ya ilerde evlenceksin kocan sana izin vericekmi saniyorsun özgür gece 3 e 4 e kadar disarda kalip evde kalmayip disarda kalmak mi sen ozgürlügü 10 sene 20 sene 30 sene hapiste kalan adama sorcaksin. veya Şu an askerde olupta gün sayanlara o özgürlük sizin bildiginiz gibi degil iste.
- +1 yıl
Yav 23 yasında birinin arkadasında bile kalamaması anormal degil mi? Hangi çağda yaşıyoruz
Cevap sahibi+1 yılHangi cağdami yasiyoruz? Norma. degil evinde kalicaksin ailenle yasiyorsan ailenle kocanla yasiyorsan kocanla he cok kalmak cikip gezmek istiyorsan anana git ayri eve tasin istedigin gibi gez toz anan baban senden sorumlu kocan senden sorumlu merak ederler basina bisey mi geldi ne oldu acaba kimde erkek arkadasim birlikte kalmak istiyor demis evlenincede arkadasinda kalmana izin vercek mi de yav amaci belli neyse 😂 siz türk kizlari bu kafayla devam edin.
Cevap sahibi+1 yılÖzgürlük off iste cok sıkıyolar yaa neden biz sunu yapamiyoz neden biz bunu yapamiyoruz özentilikte 1 numarasiniz entel olmak özgür olmak bunlar degil özgür olmak gece 3 e 4e kadar disarda kalmak veya arkadasinda kalmak degil bunu bir kere ayirt et.
- +1 yıl
Her insan sevgilisiyle beraber kalmak zaman geçirmek ister. Bunlar olmayınca soğur tabi. Ailem yuzunden hiç ciddi iliskim olmayacak ve hayatı mahvolanlardan biri olucam. Sen görmek istediğin gibi gör. Aşırı korumacılık insanı tam tersine iter. Kötü yola düşen insanların isteyerek mi düştüğünü düşünüyorsun
Cevap sahibi+1 yıl🖐bu kafan ile hayatin maf olucak ve ciddi bir iliskin olmuycak üzgünüm👍Ama bunu göruceksin 1 sene 5 sene sonra bu yaziyi unutma cok degisik bir dusuncelerin var 😊
- +1 yıl
Senin gibi yobazlarla evlenmektense hiç olmasın dogru
Cevap sahibi+1 yılYobaz olduk simdide 😊 ah be ahh cok üzülüceksin kardesim sana su yorumlari yaparken bile icimde en ufak bir kotuluk art niyet bile yoktu hayat senin hayatin yaşa istedigin gibi👍
- +1 yıl
Ailesiyle arası iyi olanlarım yorum yapması çok kolay ne demişler aç tokun halinden anlamaz neyse iyi geceler
+1 yılValla ben 1 e kadar kalamıyorum. Helal olsun ailene🙄
22 Yorumla- +1 yıl
Arkadasında kalabilirsin en azından o bende de yok
- +1 yıl
O kadar da olsun. Kız dediğin evinde oturur. Aileni dinle pişman olmazsın.
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen 27 olacağım ama en fazla dışarıda kalabilecegim saat 11dir o da her zaman olmaz arada. Ailen iyi izin veriyor her aile vermez 2ye 3 e kadar
00 Yorumla
+1 yılGece 3 tam saati
Daha ne istiyorsun
Yaninda kalsan da yorgunluktan uyursunuz
Boylesi iyi00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGece 3 kadar durabiliyorsn iyi yani ben 10da dönerdim 😅😅
03 Yorumla- +1 yıl
Kalmana da mı izin yok
Cevap sahibi+1 yılYoktu malesef evlendm şu an rahatım
- +1 yıl
İyi yapmıssın
Gizli Üye(25-29)+1 yılAilen iyi izin veriyor bizimkiler asla kaldırtmıyorlar.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAilenin müdahalesi doğrudur. Başına ne geleceğini kestiremezsin.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 727 cevap paylaştı. 2 , 3 se iyi zaten sabaha 2 saat kalıyo. Ailene haksızlık etme:)
20 Yorumla
+1 yılSevgilinle cinsellik oldumu? Olduysa kac defa oldu. cok olduysa Nisan yapsaniza
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 386 cevap paylaştı.
+1 yıllan ben erkeğim ben saat 10 da evde olmazsam telefonlar çalmaya başlar sen çok iyisin yine 😂😂
00 Yorumla
+1 yılUlan daha ne duracan disarda sabaha kadar disarimi bekliycen otur evinde
00 YorumlaO saatte erkeklere kız giden dul döner.
20 YorumlaEe kiz arkadaimda kalacam desen
02 Yorumla- +1 yıl
İzin yok
Ailen hakli ben olsam max 12 ye izin verirdim
10 YorumlaOtel parası zayi olmasın mı istiyon?
00 Yorumla
+1 yılEvet bence ailen en doğrusunu yapıyor 😊
00 Yorumla2 3 ce kadar kaliyosun ve sıkıyorlar vay bee
12 Yorumla- +1 yıl
Birinde kalamıyorum bile baya kötü yani
Aşk İlişkileri konusunda 393 cevap paylaştı. 2-3 yine çok geç ben olsam 11e kadar izin verirdim
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılİzin verseler kızları elden gitti ama o ne olacak
00 Yorumla
+1 yılcok bıle ızın vermısler
10 YorumlaHayat senin hayatın. Erkek ark haklı yani
00 Yorumla
+1 yıl2 3 gayet geç bir vakit değilmi
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl2 3 e kadar duyirsun zaten dalga mı geçiyorsun 😂
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılHaklilar vermemeliler o kadar verdiklerine dua et
00 Yorumla
+1 yılAileniz doğrusunu yapıyor.
00 Yorumla
+1 yılSaka misin kizim sen?
Bulupta bunuyor musun?00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 13,8b cevap paylaştı. değer veriyorlar sana işte
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılBence normal
00 Yorumla
+1 yılEvet dogru.
04 Yorumla- +1 yıl
Niye
- +1 yıl
Hangi kız çocugu gece iki ye üçe kadar duruyor dedigine bak
- +1 yıl
Arkadaşımda bile kalamıyorum normal kızlar gibi
- +1 yıl
Kalmayıver sende ölmezsin onlar sizde kalsın
Gizli Üye(30-35)+1 yılDeğil tabıkı kaç git o evden
00 Yorumla
+1 yıl2-3 bile fazla..
10 Yorumla
+1 yılGündüz kal
00 YorumlaKısıtlanıyorsun
01 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle
+1 yıl2-3 yine iyiymiş
00 Yorumla- Devamını Gör (2)
Devamını Gör(47)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar