Bu aslı olmayan çok klişe ve kaçamak bir cümle.
Eşinizin, sizin ailenizi sevmemesi boşanma sebebi midir?
Bu aslı olmayan çok klişe ve kaçamak bir cümle.

Sen nasıl yaklaşırsan öyle karşılık bulursun sürekli de görmeyeceksin susmak en iyisi ailem eşime saygısızlık yaparsa banada yapmış demektir böyle değerlendiririm
Kimse kimseyi sevmeye mecbur değil. Bu sebeple boşanmak saçmalık olur tabiki. Saygısızlık etmemek kaydıyla elbette.
Saygı duymakla saygısızlık yapmamak farklı şeyler saygı duymasan da saygısızlık etmek hoş olmaz
Bence zaten sevmediğine saygı göstermek kendine saygısızılık olur. Saygısızlık etmemek kafi. Bence sorunların yok bu gayet olası bir durum etki tepki gibi 😏
Direkt boşarım ayol bin tane koca bulurum da bir tane ana bulamam kendime
Tabiki de aileme yapılan saygısızlık bana yapılan saygısızlıktır.
Cevap
64Cevap
Sevmek zorunda değil ama saygı göstermek zorunda. Saygı göstermiyorsa evet boşanma sebebi. Sevmiyorsa değil.
Önceden bu işleri hallederim🧐🧐
Sevmeyebilir ama saygısızlık etmemeli.
Bunu en başta konuşuruz gadası ama sevmek zorunda
Sen sevmediğini saymıyorsun diye
kimse de sevmediğini saymayacak diye bir şey yok.
Sadece kendi düşüncelerinden ve tecrübelerinden
bir yargının aslı olup olmadığına karar veremezsin.
Sevmediğini saymaman
tamamen senin tercihin
tamamen senin görgün.
Sevmek ve saymak
benim için birbiriyle
bağlantılı olmayan değerler.
Birini sevmekten kendimi alıkoyamayabilirim ama
saygısızsa ona karşı saygımı koru (ya) mayabilirim.
Birini hiç sev (e) meyebilirim ama
kendime saygımdan, onu sevene saygımdan ya da
onun kendisine ve etrafındakilere gösterdiği saygıya
duyduğum saygıdan ona saygımı korumaya özen gösteririm.
"Eşim; ailemi sevmek zorunda değil ama saymak zorunda."
Aslında zorunda da değil ama bunu yapmazsa boşanmayı da göze almış, demektir.
erkeğin evlenme çağı 25-30 yaşlarıdır. kadın daha önce evlenmelidir. erkek daha sonra.
eğer yeniden 25-imde olsam, temiz ve ahlaklı bir kadın alırdım. zaten kadının ahlakı yerindeyse, psikolojik ve sinirsel bir problemi yoksa, aileme
"yaa biliyomusun ben senin aileni sevmiyorum" demez. derse, bende "yaa biliyomusun bende seni sevmiyorum" derim olur biter.
soruyu soran kişiye hak veriyorum. ben de bazı noktalarda buluşuyorum. ama bence eşime olan saygımda susarım boşanmam boşanma evresine getircek bir durum eşimin ailesin bana kötü davranıyor ve bunu kendi yapmayıp eşimi doldurup benim üzerime salarlarsa evet.
Ailem sevilmeyecek birşey yapmadıysa evet boşanırım. Öyle keyfine göre kaşının altında göz var ben sevmiyorum falan geçilir o işler. Aile herşeydir. Ben soğuk duruyorum kendi aileme mesafeli duruyorum ama istesinler canımı veririm. Ha ola ki ailem eşime karşı olumsuz davranış sergiler o zamanda eşimi arkama alırım iletişimi koparırım.
O kadar derin bir mevzu ki anlatsam dağlar dayanmaz! Eşim genel olarak sevgisini gösteren biri olmasa da aileme karşı sevgi ve saygıda kusur etmez en azından politik olarak. Bizde sorun eşten kaynaklanmıyor zaten... :) <3 <3 <3
sıkıntıla eşliğinde başka problemler yaratacağı için boşanmaya doğru giden bir süreç doğura bilir. belki başlangıçta bu problem olarak görünmesede süreç ilerledikçe çoğu kişi için kaçınılmaz son olabiliyor maalesef.
Sevip sevmemesi önemli değil ama saygılı olmak zorunda
Evet haklısınız insan sevmedigi insana saygı duyamaz. Onçin bende boşarim. Başka 1 tane kadın bulurum zaten Dünya'da kadin mı yok.. herşeyden önce aile gelmeli sonra evlilik düşünülmelidir.
Bak insan eşiyle evlenince istemese de ailesi ile akraba oluyor bu şu anlama gelir aileler biraz eş biraz birbirlerini kabul etmeli aksi hâlde bu evlilikte bir takım çalkantılara neden olur.
kimse kimseyi sevmek zorunda değil . dedikodusunu yapmadığı kötü davranmadığı veya ailemize zarar verecek tavırlarda bulunmadığı sürece gayet normal karşılarım.
Hocam yapmayın kimse kimseyi sevmek zorunda değil ( aile olarak ) saygı olması yeter. siz eşinizden vazgeçer misiniz. anlaşamamış olabilirler bu ayrılık sebebi olmamalı..
Çoğu kişi sevmiyor birbirinin ailesini zaten ama eşiyle geçiniyorsa ailesi önemli değildir tabi ama saygılı olunmak zorunda sonuçta eşinin ailesi.
Bu sevgisizliğin dozu önemli. Bu sevgisizlik aileye hakarete veya daha önemlisi hastalık gibi konulardan dolayı ihmale varan bir ilgisizlik ve ilgi gösterilmeye engel teşkil edecek girişimler boyutuna geldiyse evet bu bir boşanma sebebidir.
Kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama saygı duymak zorunda ve kesinlikle beni kısıtlaması gerekir kısıtlarsa boşanma sebebi olabikir
Eşim benim ailemi sevmek zorunda değil ama saygı duymak zorunda boşanma olursa da saygısızlıktan olur
Bence duyulur duyulması da gerekli herkes herkesi sevmek zorunda değil ama katlanmak için saygı duymak zorunda klişe bı söz değil ki arkasinada saklanmiyorum insanlar küçük büyük demeden saygı göstermeli ama sevme mecburiyeti yok !
Kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama saygı duymak zorunda bu yüzden ne eşimden vazgeçerim nede ailemden🙃
Sevmeyebilir ama saygi duymak zorunda durup durup bazi seyleri gundeme getirip yuzume carparsa iste o zaman bosanma sebebi olur.
insanlar evliliklerine ailelerini karıştırdıkları için oluyor bazı anlaşmazlıklar. ama insan ailesini yeni oluşturduğu aile ilişkilerine katmazsa bence sorun olmaz
Sevmeye bilir ama saygı göstermek zorundadır. Aksi durumda boşanmaya sebebiyet verebilir.
Hayır değildir
Beni sevmesi ve saygı duyması yeterlidir 👍
Eşimin ailemi sevmemesi için ailemle sürekli iç içe olması ve arada kalması gerekiyor. Kimse kusura bakması kocama bunu yapmam.
Iş sancılı ve dayanılmaz aklına gelirse kanlı bıçaklı olmayı durumlar varsa Anamdan babamdan vazgeçmeyeceksin Tabii ki elin kızından vazgeçeceksin
Sevmek zorunda değil ama saygı duymuyorsa bu boşanma sebebi
sevmek zorunda değil ama saygı duymak zorunda o yüzden ona göre davranaacak
Olabilir ama yanlış bir düşnce ailesiyle evlenmiyo sonuçta
Sevgiliyken bu isler konusulur evlenince degisirse popona tekmeyi basarim 😀
Degildir tabiki sevmek zorunda da degildir ama saygili olmasini beklerim saygi sart
Ailemi sevmeyen birisi beni de sevmesin, evlenemem bile öyle birisiyle.. 🌹
Bu değişir bende senin olayının tersi var ben her sevdiğime saygı göstermiyorum
Sevgide özgür saygıda mecbur olacak. sevmek zorunda değil ama saygısızlık yapmayacak
sevmeyebilir.
saygısızlık eder, laf sokar veya sokma yarışına girerse. boşanırım.
Hayır tabiiki.. ancak saygısızlığı boşanma nedeni olabilir
Beni seviyorsa ailemide sevecektir ya da ben seviyorsam ailemde sevecektir en azindan saygi duyulup belirli bir denge saglanmasi gerekir. Esler arasindaki saygi ve sevginin surmesi acisindan.
Sevmemesi başka ama aileme hakaret, edepsizlik, saygısızlık etmesi başka.
Bir insan seni seviyorsa ailenide sever zaten. Aileni sevmiyosa sennle çıkara dayalı bir evlilk yapmıştır. Boşa gitsin. 😁😁
yani ailemi sevmeyecekse benide sevmesin anlami kalmaz
Hatır için idare etme sanatını işletecek. Sonuçta iki tarafın da annesi babası var. Ona göre 😅
Sevmeyebilir ben de bayılıyorum aileme. Ama saygısızlık etmemeli
Bu en başta anlaşılır zaten, ailemi sevmeyen bir insanla ne işim olur
Değildir annem
#emre00
Bence bosanma sebebidir her ne kadar saygı falan duyulsada sıkıntı yaratır diye düşünüyorum.
sevmemesini gerekterecek altı dolu şeyleri söyleyecek tartıcam ona göre davranıcam ama sevmiyor diye saygısızlık yapması boşanma sebebi..
sevmesi gerekmiyor ama saygı duymuyorsa, evet boşanırım..
Kimse kimseyi sevmek zorunda değil. Eğer ki saygı duymuyorsa o zaman boşanma sebebi olabilir.
tabii ki de hayır, boşanma artık aynı yatağı pyalşamayacak noktaya gelince olmalı.
Kimse kimseyi sevmek zorunda değil, Onlarlarla yaşamıyor benle yaşayacak,, Ancak her iki tarafta saygısını göstermek zorunda
Saygısızlık yapmadığı sürece değil.
Çok sıkıntılı kaos bir ortam
Hayır değil. Ama karışılırsa gidersin gitmezsin diye o zaman sorun çıkar
aıleler buyuk etken ama bunu ıkı taraf oturup konusmalı aile kolay kurulmuyor.
Boşanma sebebi değildir sevmiyorsa sevmesin benim de belki onun tarafından sevmediğim bir şeyler olabilir. Empati kurulmalıdır. 👍
Sevmeyebilir ama saygı duymak zorunda Bu arada ne ekerse onu biçer
Ciddi boyutta sorunlara yol açmadığı sürece boşanma sebebim olmaz zaten aileler evliliklere fazla karışmamalı eşlerin arasına girmemeli
Hayır çünkü sizde eşinizin ailesini sevmeyebilirsiniz
Tek kriter saygı göstermek
sebep degil ayni evde yasamiyorsak sorun olmaz ama ayni evde yasaniyorsa sorun
Ailesiyle mi evleniyosun kızla mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar