Kocamla kavga ettik evi terk ettim aradı açmadım şimdi bu mesaj yazdı ne yapmalıyım?

Kocamla kavga ettik evi terk ettim aradı açmadım şimdi bu mesaj yazdı ne yapmalıyım?
Kocamla kavga ettik evi terk ettim aradı açmadım şimdi bu mesaj yazdı ne yapmalıyım?
arkadaşlar, kocamla 4 yıldır evliyiz, ve çoçuk istiyordu artık bende hayır dedim kavga ettik bana çoçuk vermezsen boşanırım dedi bende evi terk ettim şimdi bunları yazdı aradı açmadım. sizce affetmelimiyim
Kocamla kavga ettik evi terk ettim aradı açmadım şimdi bu mesaj yazdı ne yapmalıyım?
Cevapla