



Her kavgada ev terkedilmez.
Çocuk değilsiniz kocaman insanlarsınız evliliğin ciddiyetine varın artık.
Neden çocuk istemediğinizi bilmiyorum ama bence bir daha düşünün. Çocuksuz ev cenaze evinden farksızdır hele ki 4 yıllık bir evlilikte. En uygun zamanı aranızda konuşarak halledebilirsiniz.
Evinize dönün ve her kavgada küçük çocukların "küstüm oynamıyorum" dediği gibi sizde evi terketmeyin. Evlilik evcilik oyunu değil.
öncelikle emir cümlesi kurma hakkını nasıl buldun bilmem ama. senin içim yarın eşin seni boşanmakla tehdid etse normal karşılarsın ama biz gururlu kadınlar bunu yediremeyi,
Canım kocanın tek hatası kendini yanlış ifade etmek. Ne demek çocuk doğurmazsan boşarım ya tehdit eder gibi. Ama sende inat etmek zorunda değilsin 4 yıldır evlisin zaten erken değil kocanı seviyorsun onu mutlu etmek için düşünebilirsin ki sende mutlu olucaksın inan bana. Ayrıca bu kadar kolay bir şekilde evi terketme evin içerisinde küs kal konuşma ama evden gitme
Açık konuşim ben tehtit edildimmi o tehtitin özerine giderim eğer karım beni tehtit ederse boşanmayla evi barkı bırakırım giderim asla dönmem pişman olmayana kadar dönmem ha yok pişman değilse zaten kafasında bitirmiş demektir ve ortadan kaybolurum ama pişman olmuşsa ve dediğinin yanlış olduğunu idrak etmişse dönerim ama belli bir süre tawrımı koyarım ortaya
haklısın
hahahahaha :)
bunları bir kavga sonrasi bir kadına yazıyorsam hele cocuk konusunda bir kavga ve o evi terk ediyor :))) inanin beni sirtinda yuzerek bogaz koprusunu gecirmesi lazim :)
birak donmeyi helikopterle bacadan adamin kucagina atla :)
bak adam ön yargıyı kes karın seni boşarım diye tehdit eder mesala çoçuk meselesi değil beni boşanmakka tehdid etmesi evi terk ettim çünkü bir daha yapmasın sdiye.
ben bir önyargida bulunmadim :)
her ne konuda kavga etsekde o kadın evi terkederse :)))
bırakın bu mesajlari mahalleden dahi bir daha gecme derim :) ki adam sana daha neler desin :)
konumuz sen değişsin. ben hepteki kaldırırım ama boşanmak şiddet aldatma hariç. gerçi gururlu her insan bu u kaldırmaz ama gurur siz lara basir
Cevap
17Cevap
E affet tabi bak adam çok pişman. İkincisi de adamın haklılık payını göz önüne al çocuk istemiyorum da ne demek oluyor? Adamcağız bir çocuk sevgisinden mahrum mu kalsın? Neslini devam ettirmesin mi? Ne mubarek bir adamla evlenmişsin anlasan ayaklarını öpersin de işte...
kardeş ben ona dedim evlenmeden 25 den önce çoçuk yapmam dite o da tamam dedi şimdi döndü? bence o çık mübarek evlendi
E sen kaç yaşındasın ki şimdi? Baştan pazarlık yapmış bir de 😀 Güldürdün beni Allah da kocacığınla seni güldürsün
22 yaşındayım daha ben evet insanlae evlenmeden çoçuk mesunyaunu konulur ama seni bilmem
Neyse boşver sen affet kocanı. Çocuk istememenin bir sebebi var mı peki
vat genç im ve şu an yanımda her yer2 çoçuk taşımak istemiyorum kocamın tadşını çıkarmak
nasıl bir insan kocasına evlat vermez. bu bencillik niye?
ben olsam boşarım seni. dönüp dönmemene gelince. bu senin ayıbın.
eğer dinleyeceksen yazıyorum ha ön yargı yapacaksan yazmiyim biz evlenmeden anlaştık? dedkki 25 yaş olmadan benim çoçuk yapmayacağız? şimdi o bozu5oe madem istemedi hemen çoçuk istiyor evlenmesin... ayıp değil
çoçuk yapicam ama seneye çünkü şu an henüz kendimi anne olmaya hazır hissetmiyorum iyi bir anne olamam diye korkuyorum. bie de bakıyorum çoçuğa tecavüz edenler var t insan korkuyor bu dümyada çoçuk getimrye.
Yahu siz 6 yaşındaki çocuk musunuz
Baştan konusmadınız mı siz çocuk işini o istiyor siz istemiyorsunuz nası olcak bu iş
konuştuk
ben dedim ona 25 olmadan çoçuk olmaz tamam dedi şimdi döndü
yoo 25 daha 😂😂 o 25 ben 22 olucam
ortayı bulcaz
şöyle şimdi ona koşay ama hep ben yanımda taşıyıcam
Yalnız rehberdeki ismi çok komik 😂😂 yalnız böyle ufak şeyleri büyütursen göreceğin en son yer adliye kapıları haberin olsun
ufak mi? haklisin sana kocan yarın küfür erse amenna dersin? beni boşanmakla tehdid etti? bu sana normal ama değil mi gurur yokki
Iyi de çocuk istemiyorsan niye evlendin o zaman. insanlar evlenir çünkü çoğalmak ister . Ben evlenmek istemiyorum mesela çünkü çocuğum olsun istemiyorum. Adam sonuna kadar haklı
bak canım sevdiğim için evlendim. sevdiğim atmağa yaşamam için evlendim? mutlu olmak için evlendim aşk bütük şey evlenmek için. ne yapalım dost hayatı mı yaşayalım allah allah.
Nerde kalıyorusn kaç gün oldu terk edeli 4sene çocuk yapmamışsınız geç bile kalmışsınız istemesi normal ama boşanırım felan demekle hata etmiş bir anlık sinirle söylemiştir barışın gitsin
babamın evind e kalıyorum. 4 sene ama ben daha 21 yaşındayım
26 oldu
aynen
gel al beni yazicam 1 saat sonra misafir gitsin
neyse
Ne hata yapmışki anlamadım affedilcek ya da affedilmiycek? Çocuk istemesi en doğal hakkı ama buna zorlayamaz..
hayır çok düzsüj çoçuk ister ısrar eder? ama ne demek boşanırım ne demek beni bunla tehdid etmek?
Hımm sinir anında insanlar bazen saçmalarlar hatasını fark edip özür dilemiş sürünmüş sürünceğini dön evine bence 🤐
bir daha yapmasın site buba alışmasım dite terk ettim evi bebeğim
İşte köprüyü geçene kadar herşey, anlaştık diyorsun adam oralı bile değil, ne kadar ayıp boşarım seni demesi, sen çocuk yapmayalım demiyorsun ki, daha önce anlaştığın zamanı bekliyorsun.
evwt kanka işte kadın işte insan helal olsun
Hatasi cok mu buyuktu ama ozuru guzel ben olsam hatasi cok buyuk degilse affederdim galiba
afdedmeyi düşünüyorum. ama bir daha yapmaz inşallah
Kapıyı çarpıp giden kadına bunları yazıcam heee! Böyle biri o eve asla dönemez.
evimdeyim... ve boşanmakla tehdid eddi beni bu gurıelı insanlara ağır
Don tabi ya ne guzel yazmis adam bosarim demese iyimis ama sinirle olmus iste
sağol
Boşver dönme geri büyük ayıp etmiş çocuk istemekle dönme geri
geri kafalı olmak mesele çoçuk istemek değil söyler ikna etmeye çalışır ama boşanmakla tehdid etmek? seni karın etse ,,
Onunki De biraz hanzoluk
Dizi izler gibi izliyorum sizi affet artık şu adamı
hayır.
Hemen de ismini "beni üzen kocam" diye değiştirmiş :) nasıl bir duygu değişimin var :D
ahahaha ben ikizlerim sen düşün
Adam haklı dört yıldır çocuk bekliyor demekki ben olsam bende delirirdim en son
ama anlaşık evlenmeden önce dedim 25 olmadan çoçuk istemem tamam dedi madem uymuyor neden tamam dedi
Adam daha damı balı kaymaksiz yesin
öffd
Ne yapacan 25 e kadar kariyermi dünya yimi gezecen ver eline çocuğu evin neşelensin
yok ben gencim gittiğim her yere çoçuk yaşıyamam
Geri dön ya :( yapma vallahi ben üzüldüm
beni üzen kocam ne la😏
la diye hitap eden bir mahalle çomarı ile asla muhattap olmam
üzdü 😭
Bence donme hatta tez zamanda boşan.
Sikayet et lutfen.
Serviksi geçemiyorsa adam hamilelik durumu zor
Bence onu kırma bak ne güzel yazmış
sağol
Ne yapacak sın
gidicem
Evine mi
yazicam gel beni al ona
MS atarmsn bana
ben sans niye mesaj atıyorum ulan şwrwfsix. şimdi abilerime vericem onlar ananı siketkenn sana mesaj atar
Hahaha ben dönmezdim :D :P
Affetmez seni dönme
ahaha ben addedilen onu
Added ilen
Pişman olmuş kırma adamı ya
hanımcılık kazandı :D
Biraz daha gitme eve
sürünsün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar