Neden böyle yapıyorsunuz anlatsanıza biraz pls :dd
Bayankuşlar bile trip atıyor, , sanırım doğanızda var 😅 #Mopyabiniz 💀


Ya biraz sevgi ve ilgi istiyoruz 😊Yoksa karşıdakini üzmek değil amacımız
Bunu konuşarak halletmek çok daha mantıklı değil mi?
İlk trip atılır. Sonra sevdicek tarafından gönül alınır. Ve karşılıklı tıkınarak dert anlatılır. Al işte 😊bu da senin için olay örgüsü
Tamam
Pekiiii konuşmak yerine trip atan erkeklere ne demeli?
Ona erkek dememeli.
Trip atarak çözüleceğini sanıyorlar ama fazlasıyla yanılıyorlar.
Raaatsızlar ya
tatlı trip ise ona eyv amma 7 24 trip ise ben anında yol veririm
Cevap
3Cevap
Kendini ağırdan satan ilişkinin evliliğe kadar gideceğini zannettiği için.
Nazı geçtiğinden, ilgisi hep bende olsun, hep beni sevsin..
Trip atmak varken karşılıklı oturup çözüm yolu bulmakta neymiş :d
Yılaaaan
Leopar değil miydin yea
Yööö
Pekala mopi
Onların da genlerinde yaratılışında var kimsede değiştiremez
İçime atıp trip yapamıyorum ben bağırıp çağırıp dökmem lazım
Karşılık bulamayacaklarını bildiklerinden
Düşünebilme eksikliği var çünkü
Trip daha kolay geliyo
Bilseler anlatirlar 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar