Sorduğum soruya pişman ettiriyorsunuz.
Başkası sorunca sorun olmuyor.

Güncele baktım ve taaakma demek istiyorum öncelikle 😄
Soruya gelir isek sevdiceğime demek istiyorum ❤
Çok tatlısın güzelsin Şekerci mi baban senin... Kaşın kara gözün kara kömürcü mü baban senin?👍😀😀
Kaşı gözü ayrı oynuyorsa..😂 kesin babası popçu, annesi Türksanat müziği assolistidir..😂
TRT müziği seyret..😂
Ben güzele güzel demem güzel benim olmadıkça der sessizce uzaklaşırım.
Cevap
36Cevap
Ay var mı acaba olabilir aslında
Eski sevgilim söylerdi 😐 şimdi başkalarına söylüyordur.
Ohoo zamanında bunu çok dedim. Artık demek istemiyorum.😅😝😂
Bıktım artık çünkü. Onlar bana desin. 😂😝
Neden olmasın? 😅😂
Kocam görmesin aman. 😶😅
Tabi kızım ne sandın. Ben evliyim. 😅
Şaka yaptım.😔🙂🤔😂
Ay ben de. 😂😛
Huyum kurumasın. 😝
Yüzün kırışacak ama. 😅
Doktor değilim ama. 🤔
Ha ha ölecek hali yok ya tabii ki yaşayacak. 😅
Başka koca alırım ben de. 😶
Mesela yani. 😝
Ona benzeyen biri varsa neden sevmeyeyim? 🤔
Olmayan kocamı şimdiden gömdük ya. 😛😅
Ee napim adamı topraktan da çıkartamam ya. Robot olarak benzerini yaptırırım. 😅😝
Eğer bir gün evlenirsem ve kocam ölürse senden bilicem. 😅😂
Dur ölme. Bir de senin yüzünden hapislerde çürümek istemiyorum. 😅
Olsun, yine de ölme. 😅
Ölmeyeceğinin garantisi var sanki de. 😜
Ben de öyle tahmin etmiştim. 🤐
Kendine iyi bak. Görüşmek üzere.❤️😅
Hakikaten ya neden sen sorunca problem olmus? Vatandas neler soruyor gık diyen yok..
Burda öyle dedirtecek bir bayan göremiyorum şu an karşımda.
#Kral
Hiçbir yerde yok "şimdilik"
Şuanlık yok ama zamanında demek istediğim bikaç kişi vardı 😂😂😂bırak öyle demeyi merhaba bile diyemedim😂
Allah ın yarattığı her şey güzel ama algılar söz konusu olduğunda bazı insanlar daha dikkat çekici olabiliyor
Can Akengin. Ama desem bile görmeyeceği için mesaj atma gereği duymuyorum kendisine. ✩
Sorgulamıyorum zira kendisinin genleri
Hollanda, İsveç, İtalya ve Fransa'dan geliyor. :)
Mehmet GÜNSÜR 😎Nereden bu yüreğin güzel huyun nezaketin temeli?
Vardı bir zamanlar... amaaan dedikte noldu kaşı gözü başka oynadı...
Var ama diyemiyorum 😂 henüz hiç bişey net değil 😂
ukrayna, rus kizlari icin derim. türk kizi icin diyemem
Henüz David Beckham kıvamında biri çıkmadı bınları diyim
=) var ya :)) utandım ama haa
Demek istediğim değil dediğim var.
Var hem de buradan ya kdksksk
Yüzme hocası gözüme çarpıyor bu aralar bakalım
Var bizim mahalle deki sevda
Söyleyemedim çünkü yasak aşk çok tehlikeli sularda yüzüyorum 😂
Bende üzgünüm sorun şu ki arkadaşımın ablası
Söylesem kavga ederiz kesin o yüzden söylemedim herkes biliyor birtek kardeşi bilmiyor
ohooo her beğendiğini merak edersin araştırırsın normal yani
Var da yüzüne söyleyemiyom 😂
Var ama diyemiyorum 😂
Hayır yok öyle biri
Tabikide her gun aynanin karsinda diyorum😂😂
Yok ve bundan cok da memnunum.
Bu sözü canım kendime ithaf ediyorum 😍🌺
düşündüm de yok valla😆😆
Çok önceden vardı jsnnsnnsn
Hayır yok malesef.
Desem Beni öldürür 😂
Evet bir bıyıklımın olduğu doğrudur 😍😅
Varr dııı 🙄 artık yok
Dışarda her gün görüyorum böyle🤗
Hayır
Hayır yok 😅
İyi de tanıyorum annesini babasını 😂
😅😅
Demeyin zaten hayatı beleş yaşıyorlar
var tabı kı de reklam edemem hıc bır yerde
Hayır yok
Ekin Mert Daymaz😏
Yok ama foto ne alaka onu anlamadım.
Yamam koy ama
Evet biri var.
evet var oda ( Sen) :)))))))))))
Abim
yokkk
Yok ne yazık ki
Var valla
Evet..
Evet var bir kişi 👍
Hiç yok
Yok.
Var dı =/
Yok.
Yok 🤷♀️
Cıks yok
Evet var
Yokk😋
Var kendim ❤️
Malesef kimse yok
Yok yaw
@Camelliaa demek istedim😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar