Flörtümle kavga ettik beni her yerden sildi, işte yüzüme bakmıyor ve düşman oldu bu kadar abartılacak ne var?

hoşlanıyordu benden işle ilgili kavga ettik sonra bildiğiniz yüzüme bakmıyor salakkk
Güncellemeler
+1 yıl
tamamen işle alakalı bir konuda kavga ettik ama ben damarına bastım çünkü bana ego kasmaya kalktı bende içine oturttum yine de silmesi aynı işyerinde konuşmaması normal mi?
Güncellemeler
+1 yıl
evet işle ilgili bir konuda beni küçümsemeye kalktı bende laf soktum ciddi ciddi kavga ettik sonra anında beni silmiş ve tüm gün yan yana olmamıza rağmen selam vermiyor yüzüme bakmıyor evet o kaybetti zaten de bu şekilde işyerinde davranması normal mi?
Flörtümle kavga ettik beni her yerden sildi, işte yüzüme bakmıyor ve düşman oldu bu kadar abartılacak ne var?
Cevapla