
Bıktım artık seni sevmek istemiyorum mu diyor?
Şarkıda çok fena tam beni anlatıyor. 😒

Sevgilimiz, mesela örnek ismi Aristoteles, biz ona Aristo diyoruz. Bizde Sokratesiz, o bize Sokrat diyor. Aristo der ki, "Sana karşı bir şey hissetmiyorum Sokrates"
"Tamam, gözlerimin içine bak öyle söyle"
"Gözlerine bakıp söyler"
"Aaa gerçekten hissetmiyo la bu. Tamam o zaman görüşürüz yarın. Arkadaş kalalım"
"Tamam"
2 yıl sonra, sevgilimiz bir yaşlıyla evlenir
ve yaşlı bizim amcamızdır.
yaşarız öyle sonra birgün ben kızı aldatırım
kız amcamızla evli olsa bile bizi seviyor ya
tapancayı alır biz "dur" deriz o durmaz ve
"Beni beni, Aristonu." der.
Sonra kendisini vurur.
Görüşün adı: Aşk-ı Filozof.
Kadın diyorsa doğrudur , hiç uğraşma
Söylemiş işde ne ispat etmesini bekliyorsun 😄😄😄
Altında başka anlam yokdur;
Sevmiyordur net
Teşekkür ederim
Cevap
2Cevap
Radara başka erkek takılmıştır. İlk sapaktan dönün, yeni kısmetlere yelken açın, Unutmayın kadınlar asla erkeksiz kalmazlar... Derin manalara kapılıp keşiş falan olmaya gerek yok yani.. ;)
Ali Atay ın yüzünü böyle görünce Leyla nın öldüğü sahne geldi aklıma :'( ne zaman izlese insan kötü olur
Hayir, sana karsi artik birsey hissetmek istemiyorum demek istemiyor.
Sana olan hislerim gitti bitti demek istiyor. Sabrettim hoş gördüm yuttum, ama artık bunlari yapmak istemiyorum cunku, tukendi duygularim diyor.
Sözüne inanmalısınız 😀
Her bakıştan aynı manayı çıkarmayın 😀
Aaa güzel yere değindin şimdi. Tam beyin fırtınası yapma zamanı. Ben giraz gerzekalıyımdır şimdi söyle bana.
Diyelimki konuşmuyor ama her karşılaşmada bir veya iki kere bakıp gözlerini geri çekiyor.
Tabi ben bu esnada uçak görmüş füze gibi gözleri ona kitlemişim. Bakışlarım hiç kaçmıyor.
Sence bu durumu yaşasaydın eğer neler söylerdin?
Yine mi bana bakıyor diye kaçamak bakış atardım ama bu hoşlandığımdan değil bakışlarından rahatsız olduğum için olurdu 🤭
🤷♀️😑
Fazla umutlanmıyor musun sence 🤦♀️
Ben eminim müthüşlü hissediyor 😍
Bunu diyorsa net doğrudur 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar