Bir kadın “sana karşı bir şey hissetmiyorum” diyorsa bundan nasıl emin olabiliriz?

Bir kadın “sana karşı bir şey hissetmiyorum” diyorsa bundan nasıl emin olabiliriz?
Ulen soruda güzel ha, klas soru yani. 😊 Erkek pişman olmuş yapmışız bie eşeklik diyor. Kadının cevabı ise sana karşı artık birşey hissetmiyorum oluyorsa ne yapmak gerekir?

Bıktım artık seni sevmek istemiyorum mu diyor?

Şarkıda çok fena tam beni anlatıyor. 😒
Bir kadın “sana karşı bir şey hissetmiyorum” diyorsa bundan nasıl emin olabiliriz?
Cevapla