
Görücü usulü evlenenler aynı evde yaşamayı nasıl göze alıyorlar?
#Melankoli55 #Melankoli55Mood #SeveniSevin
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel

Valla aksine de çevremde görücü usulü ile evlenen ya da çok kısa sürede tanışıp uzatmadan evlenenler daha mutlu. Bende şahsen uzatmaları sevmem. Tamam insan tanımalı bu en doğal hakkı ama cıttını da çıkarmayın 5 sene çık sabrını tüket her şeyini ser ortaya ortadaki heyecan kalksın iş sadece bir imzaya kalsın ee daha ne diye evleniyorsunuz. Zaten etraf evli gibi dolaşan pazardan alma yüzüğü takan ergen çiftlerle dolu. Kanın ısındıysa kafan da uyuşuyorsa ciddi olacaksın arkadaş öyle 3-5 sene çıktım diyenleri gördük maalesef bunlardan birisi de benim artık sevgili istemiyorum madem ciddiyim diyor evlenecek
Kızma abla😂😂😂. Elbette 3 beş senelik tanıma süreci demiyoruz. 1.5 iki yıl yeterli evlencek insanlar için ise.
Süreyi uzatanlar zaten evlilik düşünmeyen insanlar.
Olsun cızz
Olsun hırr 😂😂
Ben görücü usulü evliliğe karşı değilim. Yani birbirini senelerce tanıyan insanlar da aldatabiliyor, şiddet uygulayabiliyor ya da anlaşamayıp ayrılıyor. Bence tamamen kişinin karakteri, gerisi boş.
Hakikaten büyük risk. Belki de psikopatın teki. Resmen kumar oynamaca bu
Teşekkürlercee 👻
Ricalar
Görücü usulü evliliklerin ömrü de uzun oluyor ne hikmetse.
Aile baskısı o 😂 . Yani zoraki evli duruyorlar.
Günümüzdeki evliliklerde aile baskısı olacağını sanmam.
Aile ye göre değişir. Görücü usulü olunca baskı otomatik devreye girer
Cevap
15Cevap
Bulabiliosanız kendiniz bulun bulamıosanız tanıştırılmaya sıcak bakın. İkisinide kötülemem yanlış olur ama öncelik severek evlenmektir her zaman. Çevremde görücü evliliklerinide gördüm buzdolabı gibi çiftler. Severek evlenenlerde ise ilgi ve şefkat ön planda oluyor.
Sevenler hep ayrılıyor. Aşklar bitiyor. Fakat daha önce sevgilisi olmamış ve görücü usulü evlenen kişiler evliliğin kıymetini çok daha iyi biliyor. Daha mutlu oluyorlar. Başlarda biraz tuhaf olur. Varsın olsun o kadar da
Cevremde gorucu usulu evlenenler cok var cogu da pisman karakterler uyusmuyor
Bende aynı düşünüyorum
Haklısın
Psikolojide şartlanma ile aynı evde kalabilir ve yaşayabilirler. Doğru evlilik gibi kriterleri de genelde eğitim eksikliğinden dolayi olusmadigindan, kadının mesleginin bu evliliklerde genelde olmadığından boşanma luksunun de bulunmadığını varsayarsak evlilik uzun sürer.
Sevenleri gördük sonuç boşanma aldatma oluyor en azından görücü usulü saygı çerçevesi içinde olur gizli saklı yok
Ben arkadaşımın tanıştırdığı adamla anlaşabilri miyim diye korkuyorum millet ailesinin bulduğuyla evleniyor. Ailelerle bizim beklentilerimiz farklı oluyor. Bence o topun altına girmek doğru değil
Sanki severek aldıkta tanıdıkta çok mutluyuz aldatılmadık kandırılmadık...
Görücü usulü saçma bir şey zaten günümüzde. Eskiden her şey rahat değildi, flört yoktu, internet yoktu vs vs. Gelişmişlik yoktu yani. Şimdi saçma tabii.
Alışıyor kar belirli bir müddet zaten isiniyorlar sevmediği insanla hoşuna gitmediği kişiyle evlilik yapmiyorkj tanıma süreçleri var onların da
Ya bnce aynı ev ya da ayrı ev farketmez 😊 gönlün temiz yüzün güler yüz olunca her evde sorun olur sorunsuz ev olmaz kavga hayatın tuzu biberi ☺️
Kendimiz tanıyınca çok iyi birini bulamıyoruz, başta herşey mükemmel sonra hüsranlık duyuyoruz. Görücü usulü evlilik pekte kötü sayılmaz, eşler birbirinin eksiklerini kapatsın kafi...
Ben acilma konusunda ve karsimdakini anlama konusunda yetenekli degilim zaten gorucu usulu bence daha iyi ama kibrista pek gorucu usulu yok yaa oyle sevgi saygi daha iyi olur sanki
Kısa süre de evlenmeyenler de var tamamen tercih meselesi. Ki zaten sevemediyse evlenmiyorlar artık. Aldatılmanın da hiç bir şekilde garantisi yok zaten.
Alışıyorlardır birbirlerine herhalde bide nedense ömür boyu sürüyor evlilikleri benim annem banam kısmetsr 40 yılı devirecek
İki tarafta uzun bir ilişkiden çıkmış oluyor, bir hevesle evleniyorlar sonra eskilere iç çekiyorlar, genelde olan bu
Çoğu zaman başarılı oluyor görücü usülü nasıl oluyor anlamıyorum
bence görücü usulü evlenenlerin birçoğu aman olursa olur olmazsa ayrılırız kafasında..
bir insan sevmeden arkadaşıyla bile aynı evde yaşamak istemez..
Ruh eşini araya araya bir hal olduk bu gidişle hepimiz görücü evlenecez
Günümüzdeki görücü usülleri eski zamankiler gibi değil, artık görücü usulü tanışanlar bile iyice tanışıp az bile olsa hoşlanmadan evlenmiyorlar
Insallah allah bana severek evlenmeyi nasip eder gorucu usulu cok zor
Yıllarca tanısan konuşsanda bazen aynı evde yaşamadan bilemiyosun bir insani 😶
Severekde görücüde mantıklada evlensen karakter aynı karaakter önemli olan biriyle evlenmek değil önemli olan evliliği yürutebilmek önce evliliğe hazırmiyim diye soracak kendine insan sonrada nasıl evleniyosa evlensin
Herkes üç aşağı beş yukarı diye bakıp göz yumuluyor galiba
Gayette alırlar evlilik Bağı en güzel bağlardan biridir
Yâni yapacağimdan değil ama o kadar da hemen nikah olmuyor
İnş biri beni de aşık olduğum kişiyle bilmeden görücü usulü evlendirir yarabbelalemin
Görücü usulu ile evlenmem.
Sonuçta evli oldukları in aynı çatı altında yaşamaları gerekmekte
sadece evlenmeyi düşünüyorlar başka birşeyi düşünmüyorlar o yüzden göze almak falan yok dsaadsasdsf
Kabul etmeyebilir zorlama olmadığı zaman sonuçta yine konuşup buluşup fikirlerine göre hareket edeceksin yani
Severek evlensende görücü usulü evlensende aynı çatı altına girmeyince insanları taniyamiyirsunuz
Sevince ne oluyor yıne aldatıyor yıne ayrılıyoruz görücü usulünde saygı var hıc degıl
Issız adadaki iki kişi gibi bunlar. Uzun bir süre zorunlu zaten.
Sevdiğim adamdan başkasıyla evlenmem
düşünmeden bu adımı attıkları içindir.
Elleri mahkûm. Aileler zorunda bırakıyorlar.
Hiç sorma deli cesareti 😂
evlendikten sonra tanıyorlar ondan
En güzeli görücü usülü evlenme bence
Görücü de eskisi gibi değil bence
Intihar resmen
iki yabancı gibi oluyor insan yaşayan bilir
Sanırım benim sonum
Geri kafalı hepsi.
Mantıklı
Saygı var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?