Peşini bıraktım, vazgeçtiğimi ne zaman anlar? Nasıl anlar? Lütfen yardım edermisiniz?

Sürekli ilgilenen ve asla vazgeçmeyendim. Eski sevgilimin sevgiliykende çok koştum peşinden. Benden ayrıldıktan sonrada çok koştum. Gönlünü almaya çalıştım olmadı bağırdım çağırdım olmadı. En sonunda vazgeçip hoşçakal dedim ve gittim. Sevgim bitti o kadar çok kırıldım ki. Şimdi kız sayfalarını takip ediyor ama gram umrumda değil. Gerçekten vazgeçtiğimi ne zaman anlar?
Peşini bıraktım, vazgeçtiğimi ne zaman anlar? Nasıl anlar? Lütfen yardım edermisiniz?
Cevapla