Sözlerimi Tutamadım Diye Onu Kaybediyorum, Sizce Düzelmemi Mi Bekliyor?

Asla kötü biri değilim ve ona bir kez bile kötü söz bile söylemedim ama tanıştığımız günden beri bazı sözlerimi maalesef tutamadım ve yavaş yavaş bu onu soğutmaya başladı. Ha neden derseniz de şey gelebilir ama maddiyat yüzünden aslında. Son 7 aydır falan ağır bir süreçten geçtim ki maddi durumum iyiydi o zamanlar. Ya aslında kredi kartı borcumu bile zor ödediğim zamanda ben ona maddiyat anlamında pahada yüklü olan bir hediye almış birisiyim sırf sevinsin diye. Şu an ne sevgili ne de arkadaşız 3 yıldan sonra ama sözlerini tutarsan bir şeyler değişebilir diyor. Şu anda ne sevgiliyiz ne arkadaş ama bilmiyorum çok koyuyor bana bu. Son çare olarak bunu mu deniyor dersiniz? Bilmiyorum çok canım yanıyor onsuzluk çok zor

Sözlerimi Tutamadım Diye Onu Kaybediyorum, Sizce Düzelmemi Mi Bekliyor?
Cevapla