Hiç nasılsın diye sormak isteyip de soramadığınız oldu mu?

Her günün nasıl geçtiğini bilmeden, ne yaptığını vs ne bileyim zor değilmi sizce ya. Peki ya insanın bunları zar zor idare edeceğini bilmesine rağmen uzak durması..
Mesafeler sessizlikler yoruyor insanı ama gelde içindeki gururuna yenik düş işte.🙂
Hiç nasılsın diye sormak isteyip de soramadığınız oldu mu?
Cevapla