Terk edip aylar sonra Nasılsın? diye mesaj atan sevgilinin amacı nedir?

İyi görünüyorsun ama yinede senden duymak istedim nasılsın tarzı mesaj yazmış. Uzun süre cevap yazmayınca peki iyisin sanırım bir daha rahatsız etmeyeceğim emin olabilirsin yazmış. İnsanlık namına iyiyim teşekkürler sen nasılsın yazdım. İyi olmana sevindim cevap verdiğin için teşekkürler dedi. Daha sonra birşey yazmadım yine. Beni kötü şekilde terk etmişti. Hiç cevap vermeyecektim ama insanlık namına yazdım kötü mü ettim sizce? Yıllarımız geçmişti onun yaptığı gibi kötü davranmak istemedim.
Terk edip aylar sonra Nasılsın? diye mesaj atan sevgilinin amacı nedir?
Cevapla