Eski Sevgilim Tam 1 Yıl Sonra "Nasılsın " Diye Mesaj Attı Amacı Ne Olabilir?

Hiç beklemediğim bir anda, ayrılığımızın üzerinden tam bir yıl geçmişken Selam, nasılsın? diye yazdı. Ne arıyor ne soruyordu, her yerden de takipleşmeyi bırakmıştık. Sizce gerçekten pişman olup vicdan mı yapıyor, yoksa sadece yoklama çekip boşta mı kaldı?
Bu arada şu an yaşamıyorum ama ara sıra oluyor bende de Siz ne Yapardınız?
Eski Sevgilim Tam 1 Yıl Sonra Nasılsın  Diye Mesaj Attı Amacı Ne Olabilir?
Eski Sevgilim Tam 1 Yıl Sonra "Nasılsın " Diye Mesaj Attı Amacı Ne Olabilir?
Cevapla