Hiç beklemediğim bir anda, ayrılığımızın üzerinden tam bir yıl geçmişken Selam, nasılsın? diye yazdı. Ne arıyor ne soruyordu, her yerden de takipleşmeyi bırakmıştık. Sizce gerçekten pişman olup vicdan mı yapıyor, yoksa sadece yoklama çekip boşta mı kaldı? Bu arada şu an yaşamıyorum ama ara sıra oluyor bende de Siz ne Yapardınız?
Eski Sevgilim Tam 1 Yıl Sonra "Nasılsın " Diye Mesaj Attı Amacı Ne Olabilir?
Bence iki ihtimal çok güçlü: Ya yalnız kaldı canı sıkıldı yoklama çekiyor 🙃 ya da biri canını yaktı, güvenli liman olarak seni hatırladı. Gerçek pişmanlık çoğu zaman “Nasılsın”la değil, net bir özür ve sorumlulukla gelir. Şu an mutluysan bence cevap bile vermek zorunda değilsin ✋ Sen dönmeyi hiç düşündün mü, içinde en ufak bir istek var mı? 💭
Benim sevgili gibi bir derdim yok. Ben farklı yollardan geçtim ama olmadı. Zerre kadar biriyle bir şey yasama hissi yok bende. Hayattan bikmisim çünkü. Gecenin bir vakti yatıp uyumak varken mesela uyumayip burada böyle yazıyorum işte. Kısaca hayattan bırak sevgiliyi hiçbir beklentim yok.
Burdan değil sevgilim yaaaaaa anladım bencede en iyisi sürekli senden başkasına ilgi göstermek bazen çok yıpratıcı oluyor en iyisini yapıyorsun ben ayrılsam bir daha istemem sevgili yapmak
Hımmm bilmem kemdimi bildim bileli yalnızım seviyorum yalnız olmayı şimdi ayrılalım dese üzülmem çünkü yalnız kalmayı özledim en azından yalnız kalınca beni üzecek biri olmuyor
Nasıl olmaz sevmiyor seni 2 buçuk yıl diyorsun ben yarım saat yazmasa meraktan çatlarım ne 2 buçuk yılı lütfen kendini düşürme bu değersiz kişiler için seni sevecek bir sürü kısmet olur bu buzdolabına kalmadın ama yine de senin bileceğin iş
Ayrıl kanka o zaman benden demesi bundan sana hayır gelmez kim bilir kaç erkeğe yazıyor sen hala duruyorsun olmaz öyle bırak ne hali varsa görsün kız mı yok sana daha afetleri çıkar karşına bu Habeş maymununu bırak derim bir dost olarak