Aldattığım 1.5 yıllık sevgilimi unutamıyorum nolur bir akıl verin?

arkadaşlar merhaba , 1 yıl önce sevgilimi aldatmıştım (pişmanım ) çok iyi ciddi bir ilişkiydi benim aptallığım yüzünden oldu herşey ve 1.5 yıllık ilişki bitmişti çok üzülmüştü günlerce ağlamıştı ve benden nefret ediyordu. asıl olay şu kız arkadaşım bazı platformlar üzerinden bişeyler alıp satarak para kazanıyodu ve benim ona aldığım "daktilo" ve "kolye" ve "gece lambası" hediyelerini satışa koymamış 1 yıldır , bunları evinde mi bekletiyor yoksa çöpe atmış olabilir mi , benden nefret ediyordu ayrılırken ama hala bu değerli ürünleri satışa koymamış sizce bundan bir anlam çıkarılabilir mi. hala beni düşünüyor olabilir mi bu yüzden mi bu hediyeleri hala elinde tutuyor. cevaplarsanız sevinirim kafam çok karışık, kızlar siz bu durumda olsanız çöpe atar mıydınız.
Aldattığım 1.5 yıllık sevgilimi unutamıyorum nolur bir akıl verin?
Cevapla