Gercekten ayrıldı mı yoksa blöf mü yapıyor?

2 senelik iliskim var. Bazı nedenler yüzünden yazışmadık birkaç günlüğüne. Kalbimi kırmıştı ve ben de yüzsüzlük yapmak istememiştim. O sırada başına kötü birşey gelmiş ve bana haber bile vermemiş. Bilseydim arayıp sorardım zaten. Umursamadığı için yazmadığını düsündüm. En son yazdım ona o da anlattı basına gelenleri. Çok soğuk davranıyordu düşmanıymışım gibi. Ama yine de konuşuyordu. Konuşmak istemeyen insan engeller değil mi. Ayrılmak istediğini 50 kere söyledi çok yalvardım ama halledersin sen bir sekilde uzatma falan dedi. Güvenmediğini inanmadığını söyledi. Hareketlerimden sıkılmış ve anlam da veremiyormuş. Gitmek isteyen insan açıklama da yapmaz. Şimdi ayrıldik son sozlerimi söyledim. Genelde her yerden silerdi engellerdi. Şimdi silmemiş hala duruyor numaram. Şimdi sorum şu, bu çocuk ilgi çekmek için blöf mü yapıyor gerçekten ayrılmak mı istiyor?
Gercekten ayrıldı mı yoksa blöf mü yapıyor?
Cevapla