Hoşlandığım birisine açılmayı düşünüyorum özellikle erkek arkadaşlar yardımcı olabilir mi?

Hoşlandığım kişiye karşı yaklaşık 6 7 aydır duygularım var. Aynı ortamda az bulunuyoruz o da ortak 2 arkadaşımız sayesinde. Aslında arkadaş olduğumuz bile söylenemez bir ara çok fazla bir araya geliyorduk ancak sınav dönemi olduğu için ara soğudu şimdi. Birkaç gün önce kantinde otururken haberim yokken arkamdan geldi selam verdi sarıldı gitti. Bütün samimiyetimiz bu yani. Ben yakın bir tarihte açılmayı düşünüyorum. Ama kendisinin benim hakkımda hiç bu şekilde düşünmediğine eminim. Ortak arkadaşlarımızda erkek olduğu için bana muhittin abi oldun sen iyice ya falan diyordu o kadar söyleyeyim. Şimdi ben açılsam beni direkt red mi eder yoksa biraz da olsa düşünür mü? Zaten güzel bir kız değilim ve onun güzellik anlayışı yüksek baya gerçi hoşuna giden bir kız benden bile çirkindi ama olsun. Açılmalı mıyım? Hemen red mi yerim yoksa kim olursa olsun bir erkek karşısındaki insanı değerlendirir mi bunu merak ediyorum
Hoşlandığım birisine açılmayı düşünüyorum özellikle erkek arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
Cevapla