Sevgilim benim ilkim ama ben sevgilimin ilki değilim sizce bu adil mi?


Hayatımda başka biri olmadığı için bazen beynim duruyor düşünürken. Eski sevgililerini unutmuştur mutlaka ama sonuçta onlarla bir şeyler yaşamış ve onları benlede yaşayınca aklına onlar gelmiyor mudur. Örneğin benim elimi tuttuğunda ne hissediyordur sonuçta bunu daha önce yaşamış.

Hayatında bir kaç ilişki geride bırakanlara soruyorum özellikle, birinin ilki olmak sizin için ne anlam ifade eder? İlkler çok ayrı olur derler, ilk sevgilinizin elini tuttuğunuzda öptüğüzde vs. ne hissettiniz, son sevgilinizin elini tuttuğunda ne hissettiniz?
Sevgilim benim ilkim ama ben sevgilimin ilki değilim sizce bu adil mi?
Cevapla