TELEFONDA ÇOK AZ GÖRÜŞÜYORUZ AMA YANYANA SAMİMİ. Sadece günaydın-iyi gecelerden ibaret bir konuşma erkekler açısından normal mi?

Arkadaşlar saatlere de bakarsanız sevinirim
TELEFONDA ÇOK AZ GÖRÜŞÜYORUZ AMA YANYANA SAMİMİ. Sadece günaydın-iyi gecelerden ibaret  bir  konuşma erkekler açısından normal mi?


TELEFONDA ÇOK AZ GÖRÜŞÜYORUZ AMA YANYANA SAMİMİ. Sadece günaydın-iyi gecelerden ibaret  bir  konuşma erkekler açısından normal mi?


Arkadaşlar 15 günlük sevgiliyiz. Flört dönemi çok olmadı. İşleri aşırı derecede yoğun birisi ve başta çok ilgi gösteremeyeceğini söylemişti ama sadece günaydın ve iyi geceler diye konuşmakta çok az değil mi? Yan yanayken fiziksel olarakta konuşma olarakta çok yakın, devamlı sarılıp öpüyor sevdiğini söylüyo ama telefonda 1 haftadır sesini duymadım, sadece mesajda her sabah günaydın diyor gün içinde bir kere napıyorsun diyor ve gece iyi geceler diyor o kadar. Yanyana bana yakın olup telefonda konuşmamak benim sinirimi bozuyo sevgilim var gibi hissedemiyorum ama sanki ona göre herşey normal. Sizce bu sevmediği anlamına mı gelir yoksa böyle telefonda az görüşen erkekler var mı? Bu durum gerçekten benim kafamı karıştırmaya başladı lütfen yardımcı olur musunuz?
TELEFONDA ÇOK AZ GÖRÜŞÜYORUZ AMA YANYANA SAMİMİ. Sadece günaydın-iyi gecelerden ibaret bir konuşma erkekler açısından normal mi?
Cevapla