Arkadaşlar 15 günlük sevgiliyiz. Flört dönemi çok olmadı. İşleri aşırı derecede yoğun birisi ve başta çok ilgi gösteremeyeceğini söylemişti ama sadece günaydın ve iyi geceler diye konuşmakta çok az değil mi? Yan yanayken fiziksel olarakta konuşma olarakta çok yakın, devamlı sarılıp öpüyor sevdiğini söylüyo ama telefonda 1 haftadır sesini duymadım, sadece mesajda her sabah günaydın diyor gün içinde bir kere napıyorsun diyor ve gece iyi geceler diyor o kadar. Yanyana bana yakın olup telefonda konuşmamak benim sinirimi bozuyo sevgilim var gibi hissedemiyorum ama sanki ona göre herşey normal. Sizce bu sevmediği anlamına mı gelir yoksa böyle telefonda az görüşen erkekler var mı? Bu durum gerçekten benim kafamı karıştırmaya başladı lütfen yardımcı olur musunuz?
TELEFONDA ÇOK AZ GÖRÜŞÜYORUZ AMA YANYANA SAMİMİ. Sadece günaydın-iyi gecelerden ibaret bir konuşma erkekler açısından normal mi?
Bu kıvama genelde birlikte yaşayan sevgililer 4 sene sonra gelirler. İlişkinin başında rutindir sabah akşam konuşulur, yavaş yavaş bu konuşmalar seyrelir ve finalde günaydın iyi geceler muhabbetine bağlanır. Henüz gençsiniz tazesiniz çocuklar, bu kadar taze ilişkiye göre fazla sıkıcısınız..
Yazdığımda tamam aşkım seni seviyorum aşkım ya da bir emoji koyup konuşmayı bitiriyor , 1 haftadır aramadı bende bugün dayanamadım aradım açmadı sonra mesaj attı efendim diye , daha ne yapabilirim ki? Bir de boğmuş olmaz mıyım ben üstüne düşersem?
Bunu yüz yüze dile getirmek istiyorum, sana kız arkadaşın böyle bir şikayette bulunacak olsa , nasıl konuşursa hak verir çeki düzen verirdin kendine? Ya da konuşması bişeyleri değiştirir miydi?
Olanı belki göremiyorumdur, bana başından sonuna her şeyi anlatıp, bu şekilde ilişki yürümeyeceğini, bunun mahalle esnafıyla olan merhaba merhaba ilişkisinden öte olmadığını söyledikten sonra uyandıran birine mutlak suret hak verirdim..
Ya telefonda pek sevmiyo ya da muhabbetin sıkıcıdır. Bana göre muhabbet, iletişim kötü çok sıkıcı bir kere ben olsam ben de istemezdim fazla konuşmak yan yana gelincede öpüp koklamaktan zaten konuşcak bir şeyiniz yoktur başkada binşey gelmiyor aklıma :d
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Muhabbete bir girebilsek sıkıcı değilim ama muhabbet edemiyoruz adam telefonu iş dışında kullanmıyo anlamadım
Şahsen mesajlaşmayı sevmiyorum samimiyetsiz geliyor, bana kalsa günaydın mesajları falan da atmam çok kasıntı duruyor. Dediğin gibi en güzeli yan yana olmak. Bu yüzden bayağı bir sevgilim benden ayrıldı, aldattığımı falan düşünüyorlardı 😂
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Normal mi yani böyle olması? Bende acaba başkasıyla mı konuşuyo diye düşünüyorum sonuçta benimle ilgilenmiyor
Yuh bu ne ya. Hiç konuşmayın daha iyi. Ayrılın bence. Ben şu an gece çalışıyorum gündüz uyuyorum. Eşimle ayrı illerde yaşıyoruz ama gün içinde uyanıp arıyorum konuşuyoruz kapatıyorum yine. Sizin ki çok tuhaf
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > TELEFONDA ÇOK AZ GÖRÜŞÜYORUZ AMA YANYANA SAMİMİ. Sadece günaydın-iyi gecelerden ibaret bir konuşma erkekler açısından normal mi?
En İyi Cevaplar