Siz yemek yapıyorsunuz ve eşiniz hiç beklemediğiniz anda arkadan sarıldı ve kendine çekti boynunuzu öptü ne yapardınız?


benimki sinir oluyor terledim daraldım rahat bırak off puff diyor kafasını lavaboya basasım geliyor. seviyoruz suç sevmeyince odun oluyoruz
Erkekler ne yapsa yaranamıyor. 😂😂
malesef bazıları için öyle oluyor. kimi de yanında esnesen mutlu oluyor
Üzdün üstad
yok alıştım takmıyorum artık
Yemek yapiyorum zamani değil rahat birak beni ya da yardim et 😃
mutluluk huzur sevgi ask cok ama cok güzel bir duygu.. o an zaman dursun istiyorum :)
Evlisiniz galiba yaşamış gibi anlattiniz 😊
evet :) rabbim herkeze mutlu bir yuva kurmayi nasip etsin helaline sarilmayi nasip etsin
Amin amin benimde hayallerim böyle romantik ruhluyum cicim ayı falan geçti ve öyleyse eşiniz sanslisiniz 😊
yerine göre romantiklik önemlidir ama bu zaaten sevince insanin icinden gelen birsey illa romantik olayim cabasi degil iste o mutlu ediyor yapmacik olmamasi öyle icten bir sarilis her gün cicek getirmesinden daha iyi ..:) cicim aylari gelip gecici olmamasi gerek insan esinin gönlünü hos tutmali sonucta bir ömür gecirdigin insani ilgisiz birakmamak gerek.. illaki öyle günlerde olur ama dikat etmeli :)
Bende size katılıyorum mutlu huzurlu bir yuvanız olması dileği ile
tskler
Aşk sevgi huzur ya o an dünya dursun yansın umrumda olmaz
aynen öyle olmalı
Cevap
4Cevap
Tezgaha oturur bacaklarımı beline dolarım ve bende onu mutlu ederim hdhdj
İşte aranan hatun 😂
en mükemmel andır şirinlik ve aşk aynı anda yaşanır ve ölümsüz olsun isterim o anı
Şu sahne en büyük hayalim...
Hayalinizin gerçekleşmesi umuduyla
Ayağımın altında dolanma derim 😂
Sonrada erkekler odun 😂
ıslanırım herhalde:)
Değil mi gözlerden hafif bir yaş duygusallık falan basar 😊
Düşerim galiba. Romantık bir hareket
Bı git yorgunum yemek yapıyorum diyen kadın olur mu acaba erkeği bozan 😂
Olur mu bilmiyorum ama ben bozmazdım😂
Sizin gibi birini bulmam gerekecek 😂
Mukemmel düşerim bu harekete😋
Böyle romantik hareketler kadınlar tarafından beğenilir diyorsunuz 😊
Genelde evet
Bazen hayır 😊😂
Karımın cok hosuna gidiyor ona sormak lazım
Tamam dostum tavsiyeyi aldık.
Ondan daha güzel bir şey olamaz
Doğru yoldayız demek ki 😊
Harika olur o an 😊 !! 👍
Ne yapmamiz gerek rfdnfhfhdj
sana kalmış ne yapmak istersen
Romantiklik 0 bende la dhdhso
inşallah bu romantik kalibime odun bir hatun gelmez :D
cok seversem bir gun eger o zaman olurum tabii ama su an sifir romantiklik asik degilm cunku
kimseye dhdhd
benim gibi selvi boylu yakışıklı biri tanımadın ozaman :D
Sen kimsin ya bu ne ozguven fjfjfjfj
kadınlar öz güvenli erkeklere düşmüyor mu :D
Gereksiz ozguven midemi bulandirir 😀
gereksiz değil merak etme sosyal medyadan 5 para etmeyen kızların egosu yok bende korkma :D
Peki iyi aksamlar
😂😂😂🤗
good by :D
Goodbye diye duzeltip gidiyorum iyi akşamlar 😂
Çok güzel olur
Ozaman en yakın zamanda olsun
bizim yok
Umarım ummalıyım umarız
ilgi duyduğum yok hayır olsada evlilik bekliyorum
evlilik dediğin şeyin süreçleri var farkedersen 22 yaşında bulup hemen alacak pozisyon olamaz evet 23 24 25 o aralar evlenmek istiyorum
sağolun sizin içinde aynısını dilerim
Stropon mu kullanıyon hayırdır derim
Çoook güzeeel
Yaşamanız dileği ile.😊
mutluluk bu işte..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar