Erkekler özellikle size soruyorum?
Bir erkek bir kızı sevmediği halde neden ona umut verir çıkar sonra da kullanıp atar?
Bir erkek bir kızı sevmediği halde neden ona umut verir çıkar sonra da kullanıp atar?
Ona aşık olduğunu sanır, karşısına başka biri cıkar, gercekden aşık olur, bırakır. Kızın ilgisi hoşuna gider, biraz çıkar, sıkılır bırakır. Cinsellik için kullanır, bırakır. Karaktersizdir, bırakır. Ve daha bir sürü sebebi ola bilir. Tam güvenmeden kendinizi asla bırakmayın hiç bir erkeğe.
o.çoçuğu olduğu için:)
Katiliyorum
Cevap
23Cevap
Afedersin ama o kişi şerefsizin tekidir tek açıklaması bu arkadaşım. Şahsen ben kimsenin kalbini kırmak ya da umut vermek istemem.
İstedigibi diyebilirsin ay isminizde ayniymis
Geldi yuzsuz gibi bide seni sevmiyorum acikcasi diyo
bu erkeğe göre değişebilen bir durum. bu tarz söylediğin erkekler genellikle aşkı sadece senin söylediğin tarzda yani basit ve ilkel anlamda düşünürler.
arada olur ya cok kasmaya gerek yok kız bizi cok sıkar bazen bunaltır en sonuna pes ettirir oda biliyor bu sonucu
Sikiyosa da sevgisinden sikiyodur bence erkekler fazla sevilmeyi kaldiramiyo
bu güzelim, biz erkeklerin adını daha koyamadığımız bir özelliğidir. bilimsel araştırmalar yapılıyor fakat hala bir sır.
Bunun adini koyamamis olabilirler ama ben buna kisilik bozuklugu diyorum
siz kızlar neden hep bir umut arayışınızdasınız bende buna özgüven eksikliği diyorum.
* olduğu için denmiş zaten
en iyi cevaba bende katılıyorum
kızların aşırı derecede saf olmasından kaynaklanıyor, iki tatlı söze, bir hediyeye birde tipe aldanıp bütün sermayelerini veriyorlar değmeyecek birine
sorunda cevabı vermişsin kullanıp atmak için yapar bu tipleri biz kendi aramızda o.çocugu diye hitap ederiz tenhada kıstırmayıda severiz :)
Bazı Hıyar zihniyetliler gönül eğlendirme olarak görür çevresindeki bayanları sanki kendi kız kardeşleri yokmuşçasına
egosunu tatmin etmek ve ihtiyaçlarını karşılamak için
Karaktere bağlıdır.sadece bu değil karaktere bağlı olan bazı durumların anlasılması zor.
Cok severim kizlari kullanip atacaksin.yuz vermicen.
Dikkat et onlarda seni kullanmasin :)
Onlar beni kullanir ama ben kendi kendimi yiyip bitirmem.
Herkes sucu erkege atiyo. Kiz kendini kullandirmasin bizde kullanmayalim beyin Bedava.
karaktersiz insan yapar.. başka birine inat olsun diye seninle çıkıyormuş gibi yapmış bir süre...
kendiside kullanilmistirda ondan :-):-)
Henüz yatmamışsa ona unut verir. Anlayamazsın.
İste bende bunu anlayamiyorum sizin ask anlayisiniz sadece cinsellikten mi ibaret?
O zaman problem sizde kiz arkadasinizi cinsel obje olarak goruyosaniz sorun sizde
bana kalırsa şerefsizlik ama geneli öyle malesef..
Allah korkusu olmadığından. vicdanı olmadığından
kendin söylemişssin zaten ;)
Ne soylemisim
işte bunlar hep seks :)
piçtir.kendı anasını bacısını düşünmez oyuzden
Erkeklerin genel özelliği aqoyum
kullandirmayin bu sorunlarla karsilasmayin
Kişilik meselesi.
Evet kesinlikle
çünkü şerefsizdir.
vakit geçirmek için
seks için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?