Biraz zaman oldu ayrılalı ama iyi kötü günümüzde beraber olmayı çok özledim mesaj atamam çünkü yaptığı şeyler beni çok üzdü yine aynı şeyler olacak diye korkuyorum 


Suçlu olana yüz vermek ödüllendirmektir.
Kendisi ikinci şansı istemediği, bunun için mücadele vermediği sürece sakın böyle hatalar yapmaya kalkmayın. Bu hayat rendeler sizi haberiniz olsun.
Seni kıran oysa senin değil onun mesaj atması lazım ve bu ilk defa oluyorsa affedebilir 2 nci bir şansı verebilirsin.
Bende çok özlüyorum, içim sızlıyor ama başkasına aşık, mutluluğunu izlemek bile yetiyor.
Kendini bir silk. Aşkı hayatının merkezine koyma. Yıpranan sen olursun.
Cevap
6Cevap
Mesaj atamam diyorsan yapacak birbşey yok otur bekle
Unut üzmüş seni daha çok zaman var üzmeyenini bulursun
off ya sende herşeyden kırılıyosun naptım ki 🙄😑nasıl diye sordum iki yıl önce özür diledim daha napayım 3 yıldır sen benden kaçiyosun intikamını aldın
mantığınla ilerle iyi karar ver bir gelecek gürüyormusun
canım birde ağlayan resim paylaşmış
Sil hak etmeyenleri direk sileceksin
Kendini düşürme
üzdüyse dönme bile
baskasını bul
Zerre kafa yok böyle insanlarda. Bile bile lades
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar