Beni çok kırdı, ayrıldık ama çok özlüyorum mesaj atamam ne yapmalıyım?

Biraz zaman oldu ayrılalı ama iyi kötü günümüzde beraber olmayı çok özledim mesaj atamam çünkü yaptığı şeyler beni çok üzdü yine aynı şeyler olacak diye korkuyorum
Beni çok kırdı, ayrıldık ama çok özlüyorum mesaj atamam ne yapmalıyım?
Beni çok kırdı, ayrıldık ama çok özlüyorum mesaj atamam ne yapmalıyım?
Cevapla