Nefes aldıkça kalbimle göğüs kafesim arasında agrı oluyor neden?

Sabahtan beri gögüs kafesim ile kalbimde bir ağrı olmaya başladı. Bronşitim nefes aldıkça o bölgem daralıyor gibi şimdi geçti ama bu sefer ayaklarım hiç tutmuyor gibi yattığım zaman uyuyamadım. Gece gece kimseyi telaşta yapmak istemiyorum. Geçti zaten. Astım mi bronşit mi var bilmiyorum uzak yere gittikçe nefesım kesiliyor sizce neden agrı oluyor..
Nefes aldıkça kalbimle göğüs kafesim arasında agrı oluyor neden?
Cevapla