Kalbim , akciğerimin olduğu taraflar çok ağrıyor neden?

Biri baskı uyguluyor gibi hissediyorum.2gündür böyle lütfen biz doktor muyuz demeyin gideceğim zaten ama randevu kolay bulunmuyor. İçinizden birinden böyle oldu mu? Sigara , alkol vs kullanmıyorum bu arada.
Kalbim , akciğerimin olduğu taraflar çok ağrıyor neden?
Cevapla