Aekadaşlar benim1.5 yıldır ilişkim var ve güven sorunumuz yok hatta aramızda kurduğumuz kurallarımız var tanışdığımızdan beri hayatımıza yeni karşı cins birini sokmamak. Sevgilimin benle tanışmadan önce kendisinden 2 yaş küçük konuştuğu bir kız var önemsiyor onu ama kızın fazla takdığı söylenemez dost anlamında tabiki. Okul bitince kız buna hiç yazmadı ben konuşmalarına bşey demiyordum tabiki. Ama ona söylüyordum gerçekden dost olsa yazardı sana diye bir keresinde biz ayrılık yaşadık o zaman sevgilim çok bunalıma girdiği için bu arkadaşıyla konuşmak istemiş ama kızın sevgilisi olduğu için konuşmam yanlış olur demiş yani anlayacağınız iyi bir kız bana bugün bir şekilde söyledi tekrar konuşduklarını çok korkuyordum kavga edicez diye çekindim dedi bende anlayışla karşıladım buluşma dışında yazışmanıza tabiki okeyim dedim grup kurduk konuşuyoruz kız whatsapp a bile 30 dk da bir o giriyor sürekli yazışan biri değil samimi olmalarını zaten istemem ama biraz ergen gibi kendi fotosunu atıyor el haraketi çekip gruba kendi fotonu atma kıza dedim sevgilim gruba kendi saçma bir fotosunu attı niye attın dedim e gruba attım sanki kız bana mı aşık siler dedi ben nasıl davranmalıyım sevgilime güveniyorum ama şu an bir kızla konuşması garibime gidiyor
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılKız takmıyorsa senin sevgilin niye böyle pek anlamadım bana garip geldi..
Ya şöyle biz sevgili olduğumuzda onun yoktu da benim bazı arkadaşlarım vardı ama kötü birileri değildi yani yürürken bile aramızda mesafe olurdu küfür bile etmeyen kişilerdi ben ilk sevgili olduğumuzda aynı dediğin gibi grup açtım o gruptan konuşuyorduk ben onlarla arkadaş olsun istemiştim ama olmadı maalesef.. Ben kendi adıma konuşayım benim arkadaşlarımla oda bazılarıyla arkadaşlık edebilir ama başkası olmaz. Benim arkadaşlarımla bile olsa şu an bile biri abartınca direk söylerim yani ay şöyle oldu böyle oldu diye uğraşmam.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Karşı cins kankası olamaz.
011 Yorumla
Soran+1 yılBizde de yokdu ama kız yazmış buna bir şekilde konuşuyrlar şu an
Soran+1 yılBugün konuşdum rahatsız oldumu söyledim anlayışla karşıladı kızla da konuşdum oda yeterki anlaşın siz dedi konuyu kapattım böylece
Soran+1 yılAynen öyle konuşmuyorlar kız zaten sevgilisi olduğu için sevgilime yazmamış önceden yani bu durumu zaten anlar
Soran+1 yılBirde bana sor😀
Soran+1 yılAynen ya😂😂
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılKadın veya erkek eğer sevgili olunmuş birlikte yola çıkılmışsa karşı cinslere çok yakın arkadaşlarda olsa belirli bir mesafe olmalı. . Sevgilisi olan kişinin sınırlarını çizmesi gerekir.. konumunu iyi idrak etmeli ve bunuda herkese hissettirmeli.. Artık sorumluluk sahibidir ve ona göre hararet etmelidir..
20 Yorumla
+1 yılOlamaz öyle birşey karşı cinsten bırak kankayı normal konuştuğu biri dahi olamaz
20 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
55
Cevap
37Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 520 cevap paylaştı. Bu sevgilisinin arkadaslarina karisan kizlar ve erkekler saplantilı bence. Özgüvensizlik ve korkudan baska bisey degil. Sevgilinize guveniyorsaniz karsi cins arkadasi olmasini sallamazsiniz cunku sevgilinizin sadakatine guvenirsiniz. Boyle sacma sapan kısıtlamalara gerek yok. Tabi ki karşi cinsle abuk subuk samimiyet kurmasin ama normal arkadaslik iliskilerinde anormal bisey yok.
10 Yorumla
+1 yılkankalık da bir yere kadar belirli seeviyede arkadaş olabilirler ama cıvıklık olmasın. medeni olun güvenin kismeye pas verir gibi konusmayın sebgilin değilse bilr karşı taraf buluttan nem kapabilir. çağımız kötü ama bence gıt kız kankasıyla tanış ısınırsan konusmalarına bısey deme ısınmazsan konusturma bu kadar baıst
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSorun virgülsüz ve uzun olduğundan pek bir şey anlamadım ama şunu söylyiim 17 yaşındayken 4 yıllık arkadaşımla aramı açmak Zorunda kalmıştım sevgilim için. Tabi hemen yapmadım 8 ay direndim sevgilim elimden telefonu alıp engelledi dayanamadı artık. Şimdi 21im çok özlüyorum. Sevgilimle de ayrıldık zaten. Aşk bitiyor ama arkadaşlık kalıcı. Çok da orijinal bir çocuktu. Arkadaşımla hâlâ arkadaşlar eğlencelerine bakıp iç çekiyorım. sevgilin için arkadaş silme ve sildirme sakın
13 Yorumla- +1 yıl
Ama senin sevgilin buna deģmeyecek biriymiş. Sonuca bakarsak sevdiğinle yaşlanırsın. Erkek kankanla değil. Yanlış miyım
Cevap sahibi+1 yıl@badboyinhell o terk etmedi ki ben terk ettim. Ya haklı sebepleri vardı. Çok zaman geçirirdik çocukla. Bence arkadaş çok önemli eğer karşı taraf orijinal biriyse. Kafa açıyorlar. Espriliydi zaman güzel geçerdi onla. Bence arkadaşla mesafe koyma evresi evlenme potansiyeli olan ilişkilerde olmalı sadece
- +1 yıl
Yani sende haklısın. Kimseye karışmak doğru değil. Biliyo musun bende eski sevgilime çok karişırdım. Ama doğru değilmiş kimse değişmiyor. Gün geliyor sana hesap soruyorlar tkrr eski hallerine dönüp. Asıl doğru olan değiştirmek değilde olmaz demene gerek kalmaması. Yani istemediğin şeyleri yapmayan birini sevmek. Örneğin mesela ben erkeklerle arkadaş olmayan birink severim😂
+1 yılBende arkadaş olmuştum eski sevgilisiyle sonra bunlar meğer konusuyormus ama benim haberim yok sonra kız bu gün aradı dediki o bnlede konuşuyor sen çok iyisin bunu sana yapamam dedi tabi ben bittim öldüm 😞
12 Yorumla
Soran+1 yılÖyle birşey yaparsa hiç acımam 😊
- +1 yıl
Bn acımıştım😔
Acımasaymışım😔
Kendimden örnek vereyim; biz bir birimize güveniyoruz ve onun en yakın arkadaşının eril birisi olması beni ilgilendirmiyor ya da bir birimizi orta okuldan beri tanıyor olmamız böyle bir rahatlık veriyor da olabilir diye düşünüyorum.
10 Yorumlayanı şimdi benimde erkek kankam kız kankalarımdan çok ama erkeklerle daha ıyı anlaşıyorum (sadece kanka, kardeş olarak) heralde sadece mesafe koydururdum. ya da bende kendimden fedakarlık yapıp kankalarını silmesini isterdim
15 Yorumla- +1 yıl
Bu olmadı bak şimdi sayın kardeşim
- +1 yıl
Abilerden birşey kaçmaz bilmiyor Musun sen 😠😅
- +1 yıl
Haaa tamam o zaman 🤗🤗
+1 yılÇok saçma bir soru. 4 yıllık yakın arkadaşım var erkek ve eğer sevgilim arkadaşımı problem yapacaksa sevgili olmam bu kadar basit. Dünyamı sadece sevgilimden ibaret tutamam paşa paşa bana güvenmeyi öğrenecek.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılBen normal karşılıyorum, yaşamımızda illaki karşı cins görüştüğümüz insanlar olacak. Senin durumunda da bir sorun görmüyorum, kuruntu yapıyorsun. Bu kadar kasma kendini rahat ol.
01 Yorumla
Soran+1 yılÖylemi diyorsun
+1 yılKarşı cins arkadaşımın sevgilisi var. Benden 1 yaş büyük. Gayet iyi anlaşıyoruz çocukla. Neden problem olsun?
20 YorumlaArkadas var arkadas var. Kıskançlığı bir kenara bırakıp disardan bir gözle objektif olarak bak rahatsız edici bir durum goruyosan belirt kendisine
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 494 cevap paylaştı. Benimde beş senelik bir dostum var yeni bir ilişkim olduğu zaman onun konusunda baştan uyarıyorum fakat yinede onun varlığı sorun oluyor çünkü çok düşkün bana yani o kız erkekte olsaydı dostum olurdu
00 Yorumla
+1 yılDaha kendim bile kanka olayına sıcak bakmazken bir de sevgilimin karşı cinsten kankası olacak ha? İstemem kalsın...
10 Yorumla
+1 yılSaygı duyarım ve karşı cins olduğu için başta ben onunla yakınlaşmak, dost olmak isterim. Yani kankasıyla.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGavattt mıyız? Bundan sonra çok kız kankası kardeşi olan erkekle işim olmaz.. biliyorum ki hepsini de aklından geçirmiyorsa neyim.. bigün yolum düşerde bigün kabul eder belki aşk yaşarız gözüyle bakıyorlar..
00 Yorumla
+1 yılSevgilim yok ama olsaydı sadece iki kadınla konuşabilir biri ben diğeri annesi varsa ablası o kadar :)
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 799 cevap paylaştı. Bilemedim yaaa önceden olan arkadaşını silmesi yanlış olur tabi ama senin cok samimiyet kurmaman iyi olur bence whatsapp grubu falan fotoğraf atmalar gereksiz
00 Yorumla
+1 yılEvet olsun hatta beraber dışarı falan çıksınlar. Hiç sorun değil benim için. Bir sniper işi çözer🤣🤣
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı. Karşı cins arkadaşları olan kadınlara sevgili olma yoluna girmiyorum. Uzak dururum. Boşuna kavgaya laf ebeliğine gerek yok. Huyumu biliyorum uzak dururum kafam rahat olur.
00 YorumlaBaşlarım dostluğuna.. kadınla erkeğin arkadaşlığı mı olur.. inanmam
20 YorumlaBenim sevdiğim kızın erkek kankasi mankasi olamaz burnunu kırarım o kankanin.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı. Samimiyet dozajini doğru tutması durumunda sorun etmem.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Ben onlarla arasına mesafe koymasını isterdim şahsen
00 Yorumla
+1 yılHele bir olsun nişan yüzüyünü kafasina atarim ilişkimi keserim hayatima bakarim
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 392 cevap paylaştı. Onun hem sevgilisi hem de arkadası olabilirim digerlerine gerek yok neyine yetmiyorum
00 YorumlaBenimkine izin vermezse o da yapamaz yaparsa ağzına kürekle vururum
00 Yorumla
+1 yılKasin kanka haa denesin bir bakalim ne oluyo yok oyle bir dunyaa 😤😤😤😤
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 64,5b cevap paylaştı.
+1 yılKanka lafı ergenliğe ait bir laftır. Olgun insanlarda kanka lafı olmaz. Bağlantı ve ya arkadaş lafı olur. Evet, bağlantı ve arkadaş olarak karşı cins olabilir tabii ki.
10 Yorumla Sevgilimin erkek kankası mankası olamaz.
30 Yorumla
+1 yılValla ben dayanamam ole işe rekabet sevsem esnaf olurum paylaşmayı sevsem güzel kardeşim
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılBen gelemem öyle şeylere, benim tüm kankalarım kız olsa o ne düşünürdü
05 Yorumla
Soran+1 yılOnunda 1 tane var o yüzden bşey diyemiyorum
- +1 yıl
Sevdiğin kişinin sevmediği şeylerden kaçınmalısın... Ve o kişide buna dikkat etmeli... Yoksa mutluluğu mumla arasanız bulamazsınız
Soran+1 yılBen kaçınıyorum zaten hatta erkek knkamla konuşmamı o istemediği için konuşmadım bu olay yüzünden sende konuşabilirsin dedi o yüzden konuşuyorum ama asla fotoğraf atmam sık sık yazmam vs..
- +1 yıl
Sanırım ne yapılması gerektiğini bilen birisin... Sen daha iyisini bilirsin iyi akşamlar
Soran+1 yılEvet aslında nerde napmasını bilen çok sadakatli br insanım o yüzden takıyorum aslında ona olan güvenimden değil
Gizli Üye(36-45)+1 yılBütün kankalarinin iç yüzünu piyasaya çıkarınca anladı. Kesinlikle çözüm baskı kurarak engellemek değil, konuşmak isteyen her türlü konuşuyor.
00 Yorumla
+1 yılErkek kanka ayağı bok yoludur
Bensiz görüşme konuşma istemem şahsen00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılO kankasını döner bıçağıyla kovalarım mıçtığı yere kadar😆
04 Yorumla
Soran+1 yılBen fazla sert bakamıyorum zırt pırt mesajlaşmadıkları için zaten buluşma olayı olamaz asla izin vermem beni kaybeder onun dışında mesajlaşmasına izin vermemek kısıtlamak gibi geliyor benden önce tanıştığı br arkadaşı hele ki
Cevap sahibi+1 yılCok genissin
Elinden giderse de böyle dusuncekmisin
Soran+1 yılBana çok geniş diyorsan😀 ya bu yüzden gidecekse zaten gitsin sadece yazışmasına bşry demiyorum sık sık yazışsa gözüme batar
Cevap sahibi+1 yılEvet ya😆
Ayrıl bitsin
Hic olmazsa bu kadar düşünmezsin 😆
O guzel başına yazık😆😂
Bence normal değil sevgilin o kızdan hoslanabilur senden de vazgecemeyebilir en iyisi ve doğrusu sevgilinin hayatında senden başka kız olmamalı sonuçta kimse güvenilir degildir
00 YorumlaGenelde gay olduğum ve feminen göründüğüm için kankitolarımın erkek arkadaşlarıyla da aram çok iyi olur ama ikiside beni birbirinden kıskanıyir genelde ben de taraf seçmek zorunda kalıyorum çoğu zaman
00 Yorumla
+1 yıldetayi okumadim ama soru basligina cevap vereyim! cok samimiyse kankasiyla brakirim ortada
00 Yorumla
+1 yılBiraz sıkıntılı bir durum ama varsa iyi anlaşmaya çalışırım
00 YorumlaBelli Bir Ölçüye Kadar Tamam da Tuhaf...
02 Yorumla
Soran+1 yılNeresi tuhaf geldi mesela sana
- +1 yıl
Yani Kızın Davranışları Tuhaf Benim Yakınımda da Var Öyle Birisi Aynı Anlattığın Gibi Ama Herkezin Onunde Yapıyor O Hareketleri Neyse Yaptıkları Sadace Sevgiline Yönelik Değilse Hiçbir Sorun Olmaz Ama Sevgilin Ön Plandayken Birseyler Yapıyorsa Dikkat Et Bence Benim Yakınımdaki O Cesit Birisiydi Cunku
- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılOlmaz.
Ne benim ne de onun10 Yorumla
+1 yılMerhaba,
Bizde yasak izin vermeyiz.00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,9b cevap paylaştı. Ben bu yaziyi niye okudum şimdi
00 Yorumla
+1 yılben pek istemezdim ya ne bileyim
00 YorumlaOlamaz, olabilemez, kıskanırım.
00 Yorumla
+1 yılKarşı cisnden kanka olmaz bana terss👊👊
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılOlamaz benim de olmaz
00 Yorumla
+1 yılBenim olabilir onun olamaz
00 YorumlaFotodaki cocuk ne kadar yakisikli Ian oyle
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 421 cevap paylaştı. Olamaz asla kan çıkar valla
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Ağzına bir tane çarparım görür kankayı
00 Yorumla
+1 yılSıkıntı yapmam
00 Yorumla
+1 yılKarşı cins ile arkadaş olamaz.
00 YorumlaBen istemem karşı cinsle konuşmasını saçma
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen şahsen istemezdim karşı cinsten arkadaş
013 Yorumla
Soran+1 yılYa kızla bayadır konuşmuyorlardı sevgilisinden ayrılınca yazmış konuşmak istemiş sevgilimden şüpem yok oda öyle bir kız değil ama insan garipsiyor ergen gibi kız
Cevap sahibi+1 yılBen kendim için soyliyim en son sevgilim arkadaşımdı. Guvenemezsin senin sevgilini bilemem ona yorumum yok ama benim boyle bir tecrübem olduğu icin temkinli olurdum
Soran+1 yılAnlıyorum tabik ipin ucunu salmam ama şu an bşry göremiyorum konuşma desem saçma olcak gibi samimi değiller fazla çünkü sadece yazışıyorlar sık sık da değil
Cevap sahibi+1 yılPeki niye burda şikayetçi oluyorsun birsey goremiyorsan
Soran+1 yılNelere dikkat etmeliyim ilerde ne olacağını bişmiyorum sadece şu an sorun görmüyorum
Cevap sahibi+1 yılŞu an bile icine sinmiyor anladığıma göre sorun yok diyorsun ama sanki derinlerde bir sorgulama bir icine sinmeme durumu var dogru muyum?
Soran+1 yılEvet sadece istemezdim ne olursa olsun kız sonuçta
Cevap sahibi+1 yılEe yani ne yapacaksin simdi
Soran+1 yılTam olarak bilmiyorum dün tartışdık gece telefonu sinirlenip kapattı küfür bile etti gece bu kıza yazmış bende kıza yazdım senlemi konuşuyor diye evet noldu yardım edebilcem bşey var mı diyip beni savunmuş baya attı mesajları sen bu kızı sevsen üzmezsin git özür dile o kızın yerinde olsam beni engelle bile derdim demiş ama böyle düşünüyorsa niye yazıyor ben napmalıyım gece yazma işine sert oldumu söyledim kaldıramocamı söyledim sabah benden dünki şeyleri içn özür diledi gece de yazmam dedi napmalıyım..
Cevap sahibi+1 yılBak kardeşim kiz sevgilisi varken yazmamis ayrilinca yazmış. senin sevgilin neden yaziyor o zaman senleyken? Yani kizin sevgilisi mi izin vermiyormus? Kizin ya da sevgilinin niyetini bilemem ama bana ters geliyor böyle seyler. Içine sinmiyorsa söyle madem
Soran+1 yılHaklısın bugün söyledim sevgilim anlayışla karşıladı önemsediğim biri ama seni üzemez dedi kız olarak da ben açıkladım kıza oda siz yeterki anlaşın dedi konuyu kapattım böylece çünkü kaldıramadım sonradan içime sinmedi
Cevap sahibi+1 yılIçine sinmiyorsa tabi ki soylemen iyi olmus. Zaten anlamistim buraya sorduguna göre icine sinmeyen birseyelr var demiştim.
Soran+1 yılTabiki sonuçta insan sevgilisinin neden karşı cinsle konuşmasından hoşnut olsun ki..
+1 yılSeviyeli olsun yeter, hiçbir samimiyet görmeyeyim
00 Yorumla
+1 yılKarşılama töreni yaparim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOlamaz
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe gerek var 😂 Ben yeterim
00 Yorumla
+1 yılbir şey demezdim ya sadece ağzına...
00 Yorumla
+1 yılOlmaz bir arkadaşı var oda benim
00 Yorumla
+1 yılBenim de olur o zaman hemde bir sürü
00 Yorumla- Devamını Gör (32)
Devamını Gör(77)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilinizin karşı cins kankası olmasını nasıl karşılardınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar