Sevgilinizin karşı cins kankası olmasını nasıl karşılardınız?

Aekadaşlar benim1.5 yıldır ilişkim var ve güven sorunumuz yok hatta aramızda kurduğumuz kurallarımız var tanışdığımızdan beri hayatımıza yeni karşı cins birini sokmamak. Sevgilimin benle tanışmadan önce kendisinden 2 yaş küçük konuştuğu bir kız var önemsiyor onu ama kızın fazla takdığı söylenemez dost anlamında tabiki. Okul bitince kız buna hiç yazmadı ben konuşmalarına bşey demiyordum tabiki. Ama ona söylüyordum gerçekden dost olsa yazardı sana diye bir keresinde biz ayrılık yaşadık o zaman sevgilim çok bunalıma girdiği için bu arkadaşıyla konuşmak istemiş ama kızın sevgilisi olduğu için konuşmam yanlış olur demiş yani anlayacağınız iyi bir kız bana bugün bir şekilde söyledi tekrar konuşduklarını çok korkuyordum kavga edicez diye çekindim dedi bende anlayışla karşıladım buluşma dışında yazışmanıza tabiki okeyim dedim grup kurduk konuşuyoruz kız whatsapp a bile 30 dk da bir o giriyor sürekli yazışan biri değil samimi olmalarını zaten istemem ama biraz ergen gibi kendi fotosunu atıyor el haraketi çekip gruba kendi fotonu atma kıza dedim sevgilim gruba kendi saçma bir fotosunu attı niye attın dedim e gruba attım sanki kız bana mı aşık siler dedi ben nasıl davranmalıyım sevgilime güveniyorum ama şu an bir kızla konuşması garibime gidiyor
Sevgilinizin karşı cins kankası olmasını nasıl karşılardınız?
Cevapla