3 4 gün önce WhatsApp a girip bana gunaydın yazmadı diye baya laf söyleyip engelledim herneyse bugun aynı seyı ben yapınca benım verdiğim tepkiyi kendisi verdi 3 yıldan beri tanırım böyle seyler demeyen yapmayan insan artık sesini çıkartmaya calısıyor ilişkiyi alttan alan şimdi o değil ben oldum resmen. Beni istemediğinden mi artık bu şekil davranıyor sizce
Sevgilim burnumu sürtmeye mi çalışıyor yoksa bahane ile ayrılmak mı istiyor sizce?
Sabah mesajı atmadı diye engel yiyorsa adam ayrılsada çok haksız değildir yani böyle saçma çocukça bir şey olabilir mi yani? Ayrıca 3 sene içerisinde sürekli bu tarz şeylerden bıktırıldıysa eğer rolleri değişmeniz çokta anormal değil sonuçta her şey karşılıklı o yapınca kötü sen yapınca iyi olmasını beklememek lazım sen ondan ne bekliyorsan seninde ona göre davranman lazım yani bunu aradaki sevgiye falan bağlaman yanlış.
Bence ilişkinizin süresini koz olarak kullanıyor, 3 yıldır benimle beraber nasıl olsa kopamaz benden diye düşünüp sana baskı kuruyor, bence bir anda ilişkiyi bitir ve mala bağlasın
En İyi Cevaplar