Yeni bir ilişkim varken eski sevgilim aklıma geliyor. Neden?

Şu an 6 aylık uzaktan yürüttüğüm bir ilişkim var ama eski sevgilim bazen aklıma geliyor ve modum düşüyor hüzünleniyorum kendimi kötü hissediyorum. Önceki ilişkim 2 sene sürmüştü. Yaklaşık 1 yıl sonrasında şu an ki erkek arkadaşım ile tanıştım ve bazen ona karşı kendimi uzak hissediyorum ama bana değer veriyor, kafamda oluşturduğum erkek profili diyebilirim, ondan ayrılma düşüncesi beni üzüyor ama bir yandan Eski sevgilim aklıma geldiğinde hata mı yapıyorum ben diyorum. Uzak mesafeden yürüttüğümüz bir ilişkimiz var. Anlayamadığım şey neden eski sevgilim aklıma geliyor? Delirecek gibi oluyorum lütfen düşüncelerinizi paylaşır mısınız 🙏🏼
Yeni bir ilişkim varken eski sevgilim aklıma geliyor. Neden?
Cevapla