Kocamin yaninda Asik oldugum adami gordum 4 yil sonra... ?

Arkadaslar ben 5 sene dile kolay uzun bir iliski yasadim ama yabanciydi, ailem o yuzden istemedi oylesine buyuk bir ask yasadikki herseyimizi ilk birbirimizde taddik ama herseyimizi... ailem olmaz deyince kacmayi bile denedik ama ben cesaret edemedim aileme bu kotulugu yaoamam deyip aglaya aglaya ayrildim ve o arada kocam bana evlenme teklif etti 1 haftanin icinde evey dedim kocamda farkli ulkedeydi ama Turktu.. nisanlik donemimde dahi beni birakmadi eski sevgilim hep destek cikti hatta bana benlede olma ama kendine yazik etme evlenme git tek basina yasa dedi dinlemedim zaten senden vazgecmek hayatimdan vazgecmek dedim ve evlendim evlendim gunden 2 gun oncede agladik sarildik goz yaslsri icinde.. ve ben evlenip baska ilkeye tasindim... ve birdahada kontak kurmadim kocam cok iyi asiri iyi ama hic sevemedim zaten son 4 aydirda problemlerimiz var... ama bugun hani once gorsem neysede kocamla boyleyken bugun ilk kez onu gordum... ve hicbirsey hissetmedim ama sesini duydum uzaktan hic etkilemedi beni... onun icin oylesine fedakarliklar yaptimki anlatamam ama simdi hicbirsey hissetmemem nedendir sizce?
Olup biterken onun icin hayatimdan vazgecerken neden?
Bide neden once degil sonra degilde kocamla kotuyken bianda ksrsima cikti kaderin bir oyunumu bu? Zaten zor gunler yasiyorum bide o cikti karsima... 🙄😏 hic sizede oldumu ne hissettiniz?
Kocamin yaninda Asik oldugum adami gordum 4 yil sonra... ?
Cevapla