Üstte birşey yok basen bölgesinde var kilo..
40 Neden giyiyorum..
40 Neden giyiyorum..
Aşırı kilolusun. Benim boy 170 bende 68 im.
Senin 50 lere düşmen lazım :/
Sevgilim kilo verme diyor sjdjdjsjjdjd
Kemiklerin ufak iri yapın yok..
Kalça ve basen bölgesinde kilom..
Ama evet haklısın
Hmm. Yani yakışıyorsa iyi o zaman :)
ne gelecekti başka? o boyda bir kıza 55 kilo bile fazladır
Ideal 50 falanmı 45 mi olsun sjdj
Kemiklerim ufak 55 olsam ufleseler uçarım
boy 1.58
Diyet yapayım en iyisi zaten spor yapıyorum.
evet ideal kilosu 48 50 kgdir
Veremiyorum tam 4 kilo falan veriyorum daha sonra çikolata yedim mi basenlere geri alıyorum..
Lanet olsun.
Cevap
11Cevap
Bence iradene sahip çık spora yönel ✊
Spor yapıyorum..
Kosubandim var
40 beden giyemezsin 42
40 giyiyorum
Evet boyuna göre kilolusun. Zayıflaman gerekiyor.
Biraz vermen gerekli.
İnceden domuşuk balık et iyidir
10 kg fzlası var
Evet öylee..
bayan olarak 15 de diyebiliriz.
Yuhhh yani.
Sevgilim kilo vermemi istemiyor..
Görenlerde 60 falan diyorlar kilomu söyleyince inanmıyorlar bana .
ben normalini söyledim ama bende balık etli olmasını isterim ele avuca gelecek biraz ne öyle sıska kadın
Ee yani bir zahmet
Kilolu tabi
Biraz fazla
Evet
Kesinlikle kilolu...
Evet
Kilolu bence
biraz balık eti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar