Birbirine çok yakın iki kalp iki ruh birbirini hisseder mi? Acı ya da mutluluğunu hisseder mi?

Arkadaşlar 3 ay oldu beni terk edeli ama hala dönecek diye bir umut var içimde şu an nişanlı ama onu yüreğimde hissediyorum. Ben onu neden bu kadar çok hissediyorum?
Hani derler ya kalp kalbe karşıdır diye. Sanki aynı kalbi taşıyormuş gibiydik. Şimdi sanki o mutsuzmuş gibi hissediyorum. Bana geri döner mi? Bir erkek olararak bunu söylediğim için beni yadırgamayın.
Birbirine çok yakın iki kalp iki ruh birbirini hisseder mi? Acı ya da mutluluğunu hisseder mi?
Cevapla