Kesin ve net cümleler kullanmak sanırım umut bağlamasını engelliyor.
Sizden hoşlanan kişiyi kırmadan reddetmenin en güzel ifadesi nasıl olur?
Kesin ve net cümleler kullanmak sanırım umut bağlamasını engelliyor.

Bence çıkıp açık açık sana karşı malesef birşey hissetmiyorum lütfen üzülme seni ilerde daha büyük hayal kırıklığına uğratmaktansa şimdi en başında başlamadan bitirmek en makul olanı demek gerekiyor. Lafı dolandırmadan direkt söylerim. Keyifli sabahlar
'İlgin için çok teşekkür ederim, duygularınla oynayıp, sana ümit veremem, herhangi bir şey hissetmiyorum sana karşı.' derim ama kırılgan bir yapısı varsa bu cümle bile onu kıracaktır.
Söyle derim ;
Öncelikle çok teşekkür ederim sana ama ben sana karşı birşey hissetmiyorum. O yüzden hislerimizin karşılıklı olmadığı bir ilişkiyi yaşamamız çok anlamsız olur. O yüzden ikimizde kendi yolumuza bakalım derim.
Sevmiş, meyil etmiş kalbe hangi söz değerse değsin kırılır incinir.
Hiç zannetmiyorum ki öyle bir ifade şekli olsun da kırmasın. Sonuçta üzülecek ve kırılacak, söze dökmese bile.
Cevap
52Cevap
Bir kızla epey sürekli denk gelince ben bakiyordum o bakiyordu. Sonra bir gün öz güvenimi toplayip beklemediği bir anda tanişmak için yanina gittim beni görmezlikten gelip konuştuğum biri var dedi. İstesem kalbini kırabilirdim fakat deymeyeceğini düşünüp bir şey demeden yanından ayrildim.
Net olarak söylüyorum hoşlanmadığımı
Hislerimiz karşılıklı değil ve olamazda. 🙄
Herşekilde kırılır seviyorsa açıkça söylemek gerekir bişey hissetmiyorsan diğer türlü daha çok üzülür söylemeyip umut bağladığı zaman gerçi şu an burdan yorum yapmak kolay bizim için Allah kolaylik versin ne deyim
Bana dönmedin çok merak ettim bu yüzden yeni bir hesap açtım ve bunu da kapatcam amacım sadece kendimi hatırlatmaktı seni tanıdığıma dair birkaç şey söyleyeyim leblebi mesela bu sana neyi hatırlatıyor. Ela gözlü. Senin yaptığını Çorumlu yapmaz😊 dediğim şekilde lütfen ulaş bana çünkü bu hesabı da iptal etcem. Beni tanıyorsun ben de seni coğrafyam zayıf bu da bir şifre felsefe severim. Fevri davranıp sildim öbür hesabı sen mesaj yazmaya çalışınca hesap aktif değil dicek hani bana hep gıcık derdin ya öğretmenim unutma beni bana lütfen kısa süre içerisinde ulaş çünkü sana mesaj da atamıyorum yarım kalan şeyler var çünkü dediğim iletişim yöntemlerinden sesin çıkmadı. 4 saat oldu ama sanki 4 sene oldu gibi Ö.. e yemeğini yedin mi bak bunu da soruyorum düşünceliyim
Ben seni arkadaş olarak görüyorum derim. Süper moderatörlüğe terfi etmişsin hayırlı olsun 💜
Yaa çok teşekkür ederim 💞 daha iyileri sizin başınıza 🎈
Rica ederim ben de teşekkür ederim 💞🎈
sen benim gecemi aydınlatan bir dolunaysın kardeş beni ışıksız bırakıp dünyama ineceksen hem ben kırılırım, hemde sen çok hırpalanırsın bunu güzelce deyecek insanlar bulmak lazım onu bulmak çok zor☹️ anlamak anlatmak😤
Lafı evirip çevirmemek lazım. Adam gibi çekecen karşına "Sen benden hoşlanıyor olabilirsin ama bilirsin herkesin bir sevdiği vardır. Yolun açık olsun güzel insan" deyip kalkıp arkana bile bakmadan koşarak uzaklaşıcan ordan. 😂😂
Genelde kullanılan; sen benden daha iyilerine layiksin, ben seni üzerim... Oysaki bilmezler bu cumleler gerçekten sevene edilen en buyuk bedduadır
Benimki bana şey demişti ' seni bende çok istiyorum her acıdan çok hoşuma gidiyosun sana sarılmak istiyorum ama ben bir ilişkiye hazır değilim seni üzmek istemiyorum '
ulan cok tanidik ya jdhsh
Tipik erkek yalanı bu birazda şey demek ben seni istiyorum ama önce bir diğerlerini değerlendiriyim eğer onlar olmazsa ben hazırım deyip karşına çıkarım
aman hepsnin gotne koyim bize bisey olmasin kamka.
Ahahaa doğru diyosun kraliçe 😁
Kocam bizi öldürür derim. Sanırım ikna olması uzun sürmez.
Bunu kırmadan yapazsın illa içinde bişeyleri kırmış olursun. O yüzden dürüst olmak isteyiyorum demek en mantıklısı veya şu an bir ilişkiye başlamayı düşünmüyorum diyebilirsin
Firkati, bir telaşe olunca insanın, sırra kadem basıyordu dikkati, derdim elimde pamuk şekeri ikram edip, ince bir tebessüm eşliğinde nazikçe uzardım. D
Üzgünüm ama hayatima kimseyi dahil etmek istemiyorm sadece arkadasim olarak hayatimda kalabilirsin ama fazlasi olmaz sonradan üzülüceğine smdiden üzülsün
Sadece hoşlanıyorsa sorun etmem, teklif ediyorsa kabul etmem. Sözlerimi de açık ve saygılı bir şekilde dile getiririm. Mesela iyi bir sevgili olabileceğini biliyorum ama ben iyi değilim gibi..
Sevgilim var demeyin. Sevdiğim var diyin ikisi aynı şey değil. Senle sevgili olsa hatta zorunda kalıp evlense bile ölene kadar o kişiyi kalbinde yaşatıp sevecektir belkide.
Ben senden hoşlanmıyorum dersin olur biter bir iki gün üzülür ama içinde bir umut kalmaz bence dürüst olmak en iyisi
Istemedigini sevmedigini acik bir sekilde söyliceksin asil umut verip seviyomuş gibi yaparsanız daha cok kirilir o insan
Kim? Benden mi hoşlanacak?
İnanmam hatta İmkansız
Hoşlandığını asla inandıramaz beni mümkün değil 😂😂😂
Galiba bunun cevabını bilmiyorum bir kaç kez reddedilmisimdir ama 1 kezde reddetmek zorunda kaldım sen biliyorsan soylermisin kirmadan nasıl konusmaliyım?
anlamiyorlar sen ne kadar kirmamaya gayret gostersende.. dolayisiyla beyininle dilin arasinda fazla suzgec kullanma
Deliyim gözü kara deliyim yakarım romayı da yakarım ben xd şimdilik ilişki düşünmüyorum derim sadece arkadaşlık
İlgin, alakan için teşekkür. ederim.. Lakin doğru kisi ben değilim, allah hepimizin gönlüne göre versin, derim!
Karsimdaki kirilgan biriyse ne desem kirilacaktir. Benden hoslanan birine onu gercekten sevdigimi ama o gozle bakamayacagimi soylerim 🙄
Sen bana uygun bir insan degilsin ben ne istedigimi iyi biliyorum demistim yeterli bir aciklamaydi bence
En iyisi direkt sevmediğini söylemek. Ne söylersen zaten istediği olmadığı için kırılacak en azından net olur.
Açıkça, "Ne günüme ne de geleceğime yakışıyorsun.", dediğim dahi oldu. 😕 Israrcı insanlardan nefret ederim.
şizofrenim birlikteliğimiz ilerler ve ayni hayati paylasirsak bir gece seni kesebilirim..
walla deneyin çalışır bu
İstediğin kadar benimle konuş sohbet et. İstersen kankim ol. Bunun ötesini hayal etme. Çünkü benden sana hayır gelmez derim.
Eğer dozunu kaçırmamışsa ki bir kaç kere başıma geldi hayatıma birini almayı düşünmediğimi onun kafasına sokmaya çalışırım
Hoşlanan kişi rahmetli Zeki Müren kadar düzgün nazik konuşulsa da kırılır onun için düşünmeye gerek yok.
Kalbini kırdığınız insan bir daha kimseyi sevmem deyip hayata küsebilir. Kırmayın. Yanlış yapıyorsunuz. Size de aynı şeyi yaşatır hayat.
Bu konudan ben de çok muzdaribim. Ne desem kabul görmüyor bahanelerim😂😂
Hayatıma birini almayı düşünmüyorum. Benden sana sadece arkadaş olur
Ben gerçekten ciddi bir ilişki düşünecek durumda değilim bu şekilde senle konuşmak sana büyük haksızlık olur beni yanlış anlama umarım başka zaman başka şekilde karşılaşırız vs..
Benden daha iyilerine layiksin diyip kandirirdim onu
Ben psikolog tedavisi görüyorum deli sayılırım o yüzden uzak ol bana diyorum
Alt tarafı hoşlanma ne kadar kırılabilir ki ben başkasını seviyorum diyorum zaten yalan da değil..
Üzgünüm ama ne yazıkki duygularının karşılığı bende yok derdim
Net olmak lazım iliklerine kadar hissettirmek lazım olamayacağını...
Seni seviyorum dersen gider 🚬🚬 Kalp kırmadan söylemenin bir yolu yok
Biraz zor olur ama o kişiye göre konuşurum şu an aklıma bir şey gelmiyor
Klasik telefon numarası :, alo tamam hayatım kıyma iki kilomu dedin peynir aldım öptüm kusura bakmayın karım aradı 😂
Bazen net olmak lazim bunun icin de kırılabilirler ama bisey olmaz kemiğini kırmıyorsun kara sevda da değil
En iyisi açıkça söyle sevdiğim var diye ki anlar emin ol
Bence tanımıyorsanız direk reddettmeyin tipe göre yargıda yapma derim bir tanış derim he tanıyorsun diyelimki karşındakini
Ozaman ona tek diyeceğin şey ben senden hoşlanmıyorum sen ve ben olamayız diyebilirsin 😉
Kırıcı olmadan diyorsun da reddedilince illaki kırılır.
Toz olurum buluta karışırım istemeyince bulamaz beni
Malesef benim de dilimin ayari yok 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Sadece sana değil hiç bir kıza ilişki konularında sıcak bakmıyorum diyorum. Çokta yanlışta değil :D
Sevmiyorum seni git başka eleman bul kendine ak derim. Gayet medeni bir red konuşması.
Bana bir kere ben anneme soz verdim ygs ye hazirlaniyom demisti bir kiz o zaman lise sondum. Boyle bisi olabilir.
"Seni kırmadan reddediyorum."
Ben istemediğimi söylüyorum
İnsan gibi sevin
Sevmiyosanızda insan gibi reddedin
Konuştuğum biri var ve gerçekten seviyorum veya ilişki düşünmüyorum gibi cevap verebilirsin
Ben direk kendini yakma demiştim.
Valla ben direkt zart diye red ediyorum agliyorlar 😕😂
Direk çözüm sevgilim var diceksin basit o biraz kırılıcak ama sonra daha iyi birini bulucak ve daha erken toparlicak
Ben Bağırıyorum Defol Git Diyerek Yanımdan Uzaklaştırmaya Çalışıyorum Sonra Yine Geliyolar Tabi.
Her şey zamanla demişti.
Kaç kurtar kendini dediydim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar