Sayamadığım çok ahım var, ayağın taşa takılsa beni hatırla. Dediginiz biri var mi?

Onsuz yapamam dediğim çoğu şey olmadan yoluma devam ettim, bitmez dediğim çoğu şeyin bittiğine şahit oldum, gitmez dediğim insanların çoğunu arkamda bıraktım, üstesinden gelemem dediğim her şeyin üstesinden tek başıma geldim.
Ve anladım ki bu hayat olmaz denileni mümkün kılıyor..
Sayamadığım çok ahım var, ayağın taşa takılsa beni hatırla. Dediginiz biri var mi?
Cevapla