Vallahi kendimi zor tutuyorum gider ayak siz napardınız?

Nişanlımın durumlari gayet iyi çok şükür önce bir gün kına bir gün düğün yapılacaktı fakat pandemi dolayısıyla bir gün kına ikinci gün yalnızca nikah merasimi yapalım dedi nişanlım çünkü hemen hemen salona 2 gün 42 bin ücret istediler pandemi yüzünden bizde gereksiz bulduk düğünden sonra borçla geçirmek istemiyoruz en güzel günlerimizi fakat yengem sürekli bir kusur buluyor nişanlımın tarafına sen oraya gidince ay anne ben seni tanımıyorum der anneni tanimazsin dedi bende ben o kadar büyük değilim yenge dedim sonra da dul kadın gibi nikahtan mi gidiyorsun hani durumları iyiydi vs dedi sizce ben bu kadına ne yapmalıyım
Vallahi kendimi zor tutuyorum gider ayak siz napardınız?
Cevapla