+1 yılNasil oldu neden oldu bunları sormak elestirmek bizim haddimizi de değil vazifemiz de değil.. evlilik-vicdan ve ahlak anlayışınızı siz belirlersiniz biz de saygı duyarız sadece. Bu bakimdan elestirenlere he deyip geçin.. sorunuzun ozune gelecek olursakta; zaten anladığım kadarıyla evliliğinizden sebep bir rahatsızlıktan dolayı değil size eski heyecani vermediği ve ilgilenmediği için ayırılmayı dusunuyorsunuz. Bu bakimdan yapılacak seyin bu kisinin size yakinlik derecesine gore değişkenlik gosterecegini bilin. Etrafınızda yakınınızda birisi ise def ederek ayrılmanız kendisinde hırs ve ofke yaratabilir ve bu, bu zamana kadar yapmadığı seyleri yapmasına neden olabilir. İlişkinizi ifşa etmek santaj yapmak tehdit etmek gibi gibi gibi.. Uzak ve sadece siz istediğinizde sizinle irtibat kurabilen birisi ise biraz daha avantajli olursunuz sadece.. her iki durumda da kendi durumunuzu goz onunde bulundurarak ofkelendirmeden kirmadan dokmeden ayrilmanizda fayda var.. eşinizle kendi ailenizle ilgili bir mazeret uydurabilirsiniz ve yeterince ikna edici bir dil kullanirsaniz o da saygi duyacaktir..
113 Yorumla
Soran+1 yılYok etrafımda yakınımdan birisi değil sosyal medyada tanıştım bu kişi ile. bir arkadaşlık sitesinde. ya kaç kez dedim içim almıyor seni artık hevesim yok tiksiniyorum dedim. küfürleri hakaretleri artık bende tiksindirdi. herşeyi sanki yapmacık geliyor buluşup konuşma isteğim bile yok mecbur buluşayım anlatayım diyorum yazarak kendimi ifade edemiyorum ona ben. ama bu kaçıncı buluşmam söylemem anlamıyor da. tekrar buluşmama gerek var mı sizce? En son 1.5 yıl önce görüştüm anlattım anlamadı.
Soran+1 yılVe hep söylediği şey ben senin ilkinim sen benden sonra başkasınımı bulacaksın. bulamazsın beni unutamazsın gibi sözler ve yanında hakaretler. bıktım artık böyle bir tartışmamız hep başa sarıyor ve yoruyorda beni.
- +1 yıl
1.5 yıldır herhangi bir temasınız yok yani? O halde sorun etmeyin.. size zarar verebilecek bir durumda degil gibi gorunuyor. Evinizi, isinizi, numaranızı, eşinizin bilgilerini bilmiyorsa özetleyici bir açıklama yaparak alacağınız yanıtı beklemeksizin sizinle tum iletişim yollarını kesebilirsiniz. Bir sure sosyal medya hesaplarınızı kullanmazsınız o da sizden ümidi keser diye düşünüyorum
Soran+1 yılYok 1.5 yıldır temas olmadı. nuraramı evimi falan bilmiyor ama sosyal medya hesaplarımı biliyor. onlarıda kapattım eşim kuşkulandı. sıkıldım dedim pek inanmadı gibi eşim. yani şimdi ben bu kişi ile buluşmayım dimi hiç gerek yok yani.
- +1 yıl
Size bunu soyleyen insan oncelikle bir “geri zekalı”dır çünkü siz kimsenin ilki degilsiniz. Hali hazırda zaten evlisiniz 😅 ikincisi size kesinlikle saygı duymuyor ve af buyrun sizi “o. rospu” olarak goruyordur. Yasakta olsa masum duygularla yurutulen bir ask iliskisinde bir erkek sevdigi kadina kendisinin olmaması disinda hemencecik başkalarını bulacaksın diyebiliyorsa kusura bakmayin siz onun icin sadece her an herkese vermeye hazır aşağılık bir kadinsinizdir.. bu kadar diretiyor olmasinin sebebi de elinde bulundurduğu bu kolay ulasilabilirligi kaybetmek istememesi olabilir. Duygularınızı bir kenara koyun ve mantık çerçevesinde dusunun. Zira yas araliginiz dogru ise, evlilik yaşıyor ve bununla birlikte yasak iliski yasiyorsaniz siz hayatin feleğinden geçmiş ve bir çok seyi aşmış insansınızdır. Guclu ve dirayetli birisi olduğunuza inaniyorum
- +1 yıl
Buluşmanıza luzum yok. Bir açıklama yapin kendinize gore sebeplerden ve bu yukten kendinizi kurtarın.. bulusma durumunda hic bir sekilde guvende olmayacağınızı ve yine hayvani bir sekilde istismar edileceginizi bilin
Soran+1 yılHaklısınız tek kelime.
- +1 yıl
Mantık daima selamete götürür bunu aklınızdan çıkarmayın.. kimseye hesap vermek zorunda falan da degilsiniz. Siz bu durumu içselleştirmiş özümsemiş ve hakli sebepleriniz varsa nasil mutlu oluyorsanız öyle yasayın.. esenlikler dilerim selametle kalın.. duruma gore sormak konuşmak fikir almak isterseniz de bu postun altina yazabilirsiniz
Soran+1 yılTeşekkürler
- +1 yıl
Guncellemeye istinaden; eşinizin kuskusu da sizinle ilgili şüpheleri olduğunu gosterir. Dikkatli bir dil seçmeye dikkat edin tutarlı olun.. Cok fazla siyasi ve provakatif paylaşım oldugunu mide bulandırıcı bir hal aldığı için gormek istemediğinizi ya da sıkıldığınız için ara vermek istediğinizi soyleyebilirsiniz
Soran+1 yılBak bu mantıklı kendisi de sinir oluyor siyaset paylaşımlarına.
- +1 yıl
Evet bunu bir gerekce olarak kullanabilirsiniz.. ama dedigim gibi sizden yana kuşkulanıyor oldugu gercegini de çıkarmayın aklınızdan.. belli bir sure temkinli tutarli ve mantikli davranin konusun olagan hareketlerinizde degiskenliklerde bulunmayin
Soran+1 yılHaklısınız bdikkat edecem.
En İyi Cevaplar
+1 yılŞimdiye kadar buluşup herşeyi yaptiysan şimdi buluşma. Evlisin sana şantaj yapacak deliller elde edebilir
02 Yorumla
Soran+1 yılAma 5 yıldan fazla çıktık yapsa yapardı. sonkez buluşacam konuşacam dedim ona.
- +1 yıl
Ayrılmak istemiyor dur ama o
Bunu nasıl yaptın muhabbetlerine girmicem arkadaşım evet yalnış bişey ama hiç bir zaman insanları dinlemeden anlamadan yargılamam. Belkı boşluğa düşmüşsün kadın ilgi istiyor ama onu eşi vermiyorsa gözler başka yana kayıyor malesef ama diyorum ki madem yapmışsın bir hata lütfen tövbe et zaten bundan ayrılıp da onunla evlenemezsinde çünkü o da evli. Inşallah daha doğru yolu bulursun hayatım ama sakın kendini kullandırtma çünkü seviyorsa zaten o karısından boşanırdı o seninle sadece gönül eğlendiriyor bunu bil lütfen.
10 Yorumla
Eşine çok büyük yanlış yapıyorsun aynısını eşin yapsa hoş olur mu bence ayrıl irtibatı kes bir dahada konuşma
70 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.
+1 yılAllah ıslah etsin gadası
09 Yorumla
Soran+1 yılÖyle deme gadası seni severim kırma beni...
- +1 yıl
Ama yapmayın gadası Allah aşkına insan eşinden memnun değil ise boşanır ya Allah katında bütün günahı var zaten doğru dürüst sevap islemiyoruz
Soran+1 yılAileler izin vermiyorki ayrılalım aile baskısı bir yandan eşimin baskısı bir yanda ben ne yapayım mecbur bıraktılar beni bu duruma. şimdi buluşmak istemiyorum bununlada bitirmek istiyorum beni anlamıyor.
- +1 yıl
Sessizce çık hayatından o halde gadası
Soran+1 yılÖyle yapacam zaten
- +1 yıl
ya da kac, belliki unutamican, aile baskisi filan, sen esini zaten kafanda bitirmissin, buda belliki boylece bitmicek, ozaman kac, korkuyosqn eger bu sekil yakalanirsan yine ölduruler, ailen eger baski yapiyosa, eger seni boyle birseyi yaparken yakalarlarsa sonun aci olur diyim, ya kac ya da gercekten bitir, bitmek demek aklindan zihninden gercekten silmek, oyle tiksiniyorum filan diyip kendini kandirma, son kez göruyum beni anlamiyo filan olmuyo, bittiyse önce kendi kafanda bitirceksin, o anlasin anlamasin seni baglamaz, o zaten seni anlamicakki, isine gelmedigi icin, sen ne anlatsanda ona gore bos, cunku onun yikilacak bir yuvasi yokki? senin yuvan yikilcak sonucta, sen ona anlatsan ne degisecek, bitirceksen bitir, bitiremiceksen cok asiksan ozaman kac git, böyle devam edersen namus davasina gidersin, ailen eger oladar baskiciysa bunuda yaparlar
- +1 yıl
ya da esini tekrar sevmeyi deniceksik tekrar bir sans verceksin 🤷🏻♀️
- +1 yıl
Senin yaptığın şerefsizliktir sadece başka birşey değil boşandıktan sonra ne yaparsan yap kimse bir şey demeye hakkı yok ama şundan emin olki sen nekadar aşıksan da bunun seni haklı şıkartmaya gücü yok we senin ewli olduğunu bildiği halde sana yanaşıyorsa o en büyük aşağlıktır. Bunu kabul edecek hiç bir allahın kulu yok senin onurunu haydiyetini şerefini ayayaklar altına alıyorsun Senin aşk değil heyican aksiyon arayışındasın senin gibilerinin cezası ölüme ter etmektir yaptığın ne akla nede mantığa sığıyor Sonun ne olduğunu biliyormusun eşin öğrenirse önce seni sonrada kendini öldürür vijdan ahlak kaldırmıyor çünkü böyle bir şeyi diyeyim. Madem başlasına aşık olucaktın neden ewlendin ewlen meseydin arkadaş o adamın onurunu şerefini ayaklarının altına almaya hakkın yo olamazda
Bu kadar yorumu okuyunca buluşmaman gerektiğine karar vermiş olmslısın
21 Yorumla
Soran+1 yılEvet buluşmicam zaten bu işi kökten temizlicem artık tiksindim çünkü.
+1 yılAsla gitme. Anlamadim kocan var nasil sevgilin var? Ya koca olsun ya sevgili. esim böyle birsey yapsa cok üzülürdüm ve sinirlenirdim
10 Yorumla
+1 yılTerbiyesiz bitch. Niye aldatıyorsun? O adamın ekmeğini hangi yüzle yedin bugüne kadar? Hangi cinsiyetten yaparsa yapsın çok sinirleniyorum.
00 YorumlaOnunla buluşmaya kesinlikle gitme bir kere onu aklindan çıkart gidersen sen ne dersen de aksini düşünür
Sosyal medyani acma ama telefondan engelle hangi numaradan ararsa engelle00 Yorumla
+1 yılAile düzenim bozulacak anlayışlı olmanı bekliyorum tekrar görüşmemiz bir araya gelmemiz imkansız de gönder hiçbir şekilde de görüşme.
00 Yorumlabuluşmamak mantıklı. buluşunca bir şekilde seni yine ikna eder. o kadar yılın hatrına bir araya gelelim mi diyosun?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yıl.
Bu ilişkide gelecek göremiyorum de,
İlle de detay anlatmana gerek yok,
Ayrıl gitsin.
.10 Yorumla Evli durumda her gorusme ayri bir risk. Arama engelle bitsin
10 YorumlaEşininde sevgilisi olsa ne yapcan o zamn evlenmeseydin sizin evlilik biter bence
00 Yorumla
+1 yılBulusman zincirleme devam eder, zaten seni tehtidlere basliyacaktir, hic bisey demeden irtibati Kes,
00 Yorumla
+1 yılİşte bu yüzden en iyisi evlenmemek ve kimseye değer vermemek :)
10 YorumlaYoutube da dokumentasyonda bir kadin da senin durumundaydi ama kocasi biliyordu
00 YorumlaKafanda bitirmişsen görüşmeye ne gerek var? Aynı gün içerisinde sevgilin ve eşinle cinsellik yaşıyormuydun?
00 YorumlaŞuanda sevgilin olması bile eşine büyük haksızlık onun olmasını istermiydin?
Ya boşan ya da derhal o adamla bağını kes.
Görüşmek saçmalık olur11 Yorumla
+1 yılBence buluş gerekli açıklamayı yap sonra hayatından çıkar
02 Yorumla
Soran+1 yılDaha öncede buluştum artık seni sevmiyorum heycan vermiyorsun bana istemiyorum seni dedim. yüzüne söyledim ilgilenmiyorsunda benimle dedim. şimdi saplatı gibi oldu bırakmıyor. ben senin ilkinim diyor. kocan gibiyim senin diyor. ne yapacam şaşırdım.
- +1 yıl
O zaman buluşma
Gizli Üye(36-45)+1 yılYaptığın ahlaksızlığı bizlere anlatman ayrı bir ahlaksızlık birde şeytanın avukatlığını isteyerek akıl alman ayrı bir ahlaksızlık!!!
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMantıklı, daha iyi olur. Yargılayanlara takılma, sorunu cevaplamak yerine boş yapıyorlar.
15 Yorumla
Soran+1 yılEvet ya hep yargılıyorlar sonunda anlayan biri çıktı beni. daha öncede buluştum anlattım artık eskisi gibi hevesim yok sende dedim. tama dedi ama hala aynı bu adam buluşmak istiyor cinsellik istiyor benimse içim almıyor onu artık tiksinerek yapıyorum. buluşsammı buluşmasammı bilemedim.
Cevap sahibi+1 yılEvini biliyor mu? Bilmiyorsa telefon numarani degistir, sosyal medya hesaplarını kapat. Böyle yapıyorsa buluşma ya, üzüldüm 😒
Soran+1 yılEvimi bilmiyor. numaramı değiştim sosyal medya hesaplarından yazıyor.
Cevap sahibi+1 yılBir süreliğine kapat bence abla. Evini bilmiyorsa buluşmaya gerek yok
Soran+1 yılSosyal medyamı kapatırsam eşim şüphelenir. zaten şüpheleniyor neden kapattın diyor. sıkıldım dedim ama pek inanmadı gibi.
+1 yılKızım sen tehlikeli sularda yüzüyorsun evlisin hem sevgilin var ne yapmaya çalışıyorsun?
00 Yorumla
+1 yılBence buluşmadan kesmelisin görüşmeyi bu nedir arkadaş evli ve sevgili yapmak nedir ayrıl eşinden ne yapıyorsan yap
00 Yorumla
+1 yılKendini nasıl bu kadar küçültebildin
70 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılTecrübeyle sabit. Ayrılmak istiyorsan buluşma sakin.
00 Yorumla
+1 yılAllah bildiği gibi yapsın seni. Ne halin varsa gör
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılGit son kez sevisinn sonra soylersin
00 Yorumla Heryerden engelle ve görüşme asla.
00 Yorumla
+1 yılAllah bizi senin gibilerden korusun.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.
+1 yılMantıklı, iletişim şart.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Sessiz sedasız bitsin olay.
00 Yorumla
+1 yılO son kezler hiç bitmeyecek
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. O da ayrılmak istiyor mu
06 Yorumla
Soran+1 yılOnun tek istediği cinsellik bir verdimmi daha 2 ay aramaz sormaz aklına gelince yakamı bırakmaz. ben kaç kez dedim seni artık istemiyorum içim almıyor hiç bir huyunu beğenmiyorum falan dedim. tamam dedi ayrıldık bu kezde hakaretler ediyor sen benden sonra başkası ile olacaksın dimi. ben senin ilkinim sen beni unutamazsın diyor. şimdi ben bir daha bunla buluşsam yine başa dönecez sanki. ne yapayım ben bir daha mı buluşayım buluşmayımmı? Laftan da anlamıyor.
Soran+1 yılBiliyor. kaç yıllık birlikteliğim var herşeyimi biliyor benim.
Soran+1 yılKendisi de evli. eşine birşey yazacam diye korkuyor it gibi ama benden de vazgeçmiyor bu durumu beni düşündürüyor.
Sabah sabah kafam yandi yine
00 Yorumla
+1 yılMantık dışı ilerlemisiniz zaten
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yıltehlikeli sularda yüzüyorsunuz
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. buluşmanın hiç bir faydası olmaz uzaktan bitir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 17,2b cevap paylaştı.
+1 yılevlisin ve sevgilin var !
o da güzel...00 Yorumla
+1 yılBuluşunca dayanabiliyor musunuz
06 Yorumla
Soran+1 yılBen dayanıyorum o dayanamıyor. her seferinde bitti diyorum hep aklıma giriyor kendisi sen beni unutamazsın ben senin ilkinim diyor. ne yapacam ben bu adamla 5 yıldan fazla oldu birlikterliğim. kocam gibi biliyor artık huyumu bırakmıyor beni. saplantı gibi oldu.
- +1 yıl
Sek s hayatiniz eşinden daha fazla onunla galiba
- +1 yıl
Evliliğin başından beri sevgilin hep var mıydı
Soran+1 yılYoktu
- +1 yıl
Hmm nasıl girdi hayatına peki dinlerim anlatmak istersen
- +1 yıl
Aç tabiki ve sevgilini tembihle
Kesin yakalar sizi ilişkiye giriyor msnz
00 Yorumla
+1 yılNeden ayrılıyon madem evlisin neden çıktın?
00 YorumlaBulusursan olacaklar sende pişmanlık oluşturabilir
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSana birşey soracağım
09 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAynı şehir demi
Soran+1 yılEvet
Cevap sahibi+1 yılNe iş yapıyor.
Soran+1 yılNe yacaksınız neden soruyorsunuz?
Cevap sahibi+1 yılİşi ile tehdit et
Soran+1 yılNasıl yani
Cevap sahibi+1 yılKamu ise geri adım atar.
Soran+1 yılGerek yok tehdite bitirip engellerim. sosyal medya hesaplarımı da açmam silerim hepsini. zaten numaramı değiştim. evimi bilmiyor.
Cevap sahibi+1 yılİlişki yaşadınız ise zor oldu m0
+1 yılUzaktan sole bence dovebilir
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBirliktelik yasiyomusun sevgilinle
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılSaka mısın ya
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEvlenmeden önce mi başladı ilişkiniz?
04 Yorumla
Soran+1 yılHayır
Cevap sahibi+1 yıl5 yıl nasıl oldu sürdürebildin? Kocan sana çok güveniyor sanırım
Cevap sahibi+1 yılBu arada gitme görüşmeye son sözlerin ı yaz sonra heryerden engelle gerekirse numaranı değiştir
Cevap sahibi+1 yılNe yaptın görüştün mü son durum nedir merak ettim
+1 yılacıdım sana
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Buluşmadan ayrıl
00 Yorumlasenın ya... ben
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBuluşma
00 Yorumla
+1 yılBuluşmadan ayrıl
00 YorumlaAyrıldın mı
00 Yorumla
+1 yılBence buluşma
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılCiddimisn
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar