Ayrılık sonrası değersizlik hissi nasıl geçer?

ben boylu poslu yakışıklı kendi kendine mutlu olabilen bir insandım.3 senelik ilişkiyi aniden bitirdi eski sevgili. 1 aydır depresyondaydım şu an iyi oldum. Ama sanki çok ezik biriymişim gibi geliyor. Bu nasıl geçer
Ayrılık sonrası değersizlik hissi nasıl geçer?
Cevapla