Çevrimiçi oldu ama yazmadı. Sövmeli miyim 😂? Cidden ne yapmalıyım ya?

Sevgilimle gece konustuk en son. Sonra birden uyuya kaldı sandım. 1 saat bekledim ama 1 saat sonra aktif olsa da yazmadi. En son yine 1 saat once aktif oldu ama yine yazmadi. Bu durumda ne yapmaliyim sizce? Empati kurup cevaplarsanız çok sevinirim. Ne demeliyim, siz olsaniz ne derdiniz?
Çevrimiçi oldu ama yazmadı. Sövmeli miyim 😂? Cidden ne yapmalıyım ya?
Cevapla