Oyun oynarken kimse kusura baksın kocamı kurtarırım evde onun tribini çekemeyen gerek yok.. ama gerçek hayatta yüce rabbim böyle bir tercih yapmak zorunda bırakmasın oracıkta kendim intihar ederdim sanırım sevdiğim insanları çok derinden seviyorum çünkü..
Bende sevdiğimi kurtarırım yani tribini de çekerim her türlü 😅Amin inşaAllah da oyun yahu bu😅Çok derine girme 😅Allah korusun benim için de önce sevdiklerim
Kardeşimi kurtaririm hemen ilk yardim setini koyarim önüne sonra hizli koşma tusunu ayarlar sevgilime kosarim tabi yetisebilirsem artik şansa kalmiş🤷♀️😄
Yok ya sadece takimimla konusuyorum daha dogrusu azarliyorum sessiz olun ayakkabilarini cikar ses yapiyor silahi degiş iyi degil beni takip etmeyin tek gidecem... felan😂😂
Sevgilim ile değilde kız arkadaşım yengem abim ve ben oynadık arkadaş ile abim düştü ikisini de kaldırmadım :D Yengem ile adalet dağıttık haritada birinci olduk :D
Benim kardeşim hep telden oynar soruyorum nasıl oyun falan? Abla bir git ya diyor. Merak ettiğim bir oyun aslında herkes bu oyun hakkında konuştuğu zaman merakım daha da çok artıyor. :D
Hehehee benimde kuzenler oynuyor çocuklar gençler 😅Oyun güzel de ben şimdi oyuna merak salsam burayı bırakırım olmaz 😅Oyun bağımlılık yapar 😅Süper oyun vurdulu kirdili 😅 ekiple düşmanlara saldırma anlık olarak sesli konuşma vs vs 😅
En yakınımda kim varsa veyahutta en çok kimin ihtiyacı varsa ona yardım ederim. Mesela adam çok yakında kaç imkanı yok önce onun yanına koşarım o yüzden
oyun için duyguyu karıştıran varmıki? :D 1. olmak en yakındakini ve sonra diğerlerini tabi o zamana kadar sende düşmezsen düşüncede kurtardığın birde yere düşene bir tekme de ben atarım derse vay haline :D
Merhaba ^_^ Aynı anda düşmüşse bana en yakın olanı kurtarırdım. Sonuçta bu bir oyun aile içi kavga sebebine dönüştürmemek lazım. :D İlginç bir strateji...
Hele ben kendimi kaldırım. :) abimi 😊 bokunu açılmışken ben arkami dönemiyorum nasıl dönecem düşman arkadan sıkıyor ben arkami dönüp sıkana kadar ölüyorum ya da koşacam yavaş yavaş dönmeye çalışacam
Ayyy yanliş yazmişim klavye kurbanı oldum bu konu olacakti pardon 🙀 teşekür :) ya herkes oynadı bende oynim dedim 5 kadar oynadım baktım sabah oldu bıraktım ama fena bide öldürdüklerimin ganimetini alabiliyormuşuz onuda yeni öğrendim çok üzüldüm 😊
Canın sağolsun 😅Bende diyorum ne diyor 😂Bok nereden çıktı 😂Rica ederim 😅 Üzülme daha çok oynarsın 😅Çok kişi öldürür ganimetleri toplarsın ben bir kere oynadım çocuklar gençler çağırdı 😅 beğenmedim telefonda oynamak zor 😅
Yok öyle saygısız biri değilim. Bendim eniştem cook iştahlı oynadı bende oynim dedim ilk gün 5 leşim vardı diğer gün 2 ama inan ne yaptığımi bilmiyordum sağ sola koştum durdum kırmızı alan sarı alan hiçbirşey anlamadim bende oynamadım birde ilk gece oynadım birden erkeklerin konuşma sesi gece sat 4 ödüm koptu 😆
Hehehe çok samimi masum ponçik yazıyorsun 😅 Saygısızlık değildir benim için zaten 😅Benimde kuzenler oynuyor iş yerinde herkes oynuyor saatlerce 😅Zaten çoğu karı kız için oynuyor 😅Akşam uyuyamıyorum kuzenler bizde kalıyor deli oluyorum sanki sohbet etmeye gelmişler 😂Kızlar orda bile aşk acısı çekiyorum diyor ya 😂
Sevgilim ya da eşimi kurtarırdım neden dersen kurtmadim diye trip atabilir ayrılabilir abim olursa istediği kadar trip atsin yine konuşucak yine abim olarak kalacak 😁
Hehehee o zaman başka başıma geldi başka bir oyunda call of duty modern Warfare 3 Coop misafiri dövecektim😂Yeter ulan ölme ben ölüyorum senin yüzünden 😂
Evet işte tam olarak durum bu işte 😂bazen kuzenlerle girip oynuyoruz hangisini kurtarsam olcem arabaya atlayıp kaçıyorum 🤣tabi konum uygunsa kurtarıyorum
Ne güzel takdir ettim sizi Rabbim huzur ve mutluluk yağmurları yağdırsın üzerinize😊😅İyi yapmışsın bir yerden sonra fena sinir basıyor valla misafiri dövecektim oyun yüzünden 😂Telefonda da zor oluyor PC tavsiye ederim Coop oyunlar var birlikte ilerlemeli süper oluyor binbir çeşit 😅
Hehehee abinin yaşı kaç evli mi😅biz kız kardeşim ve ablam ile iyiyiz ablamla arada tartışırız çünkü ben erkek olarak ablamın bile abisi sayılırım 😅abimle de iyiyiz 😅
En İyi Cevaplar