Seninle oyun arkadaşı olsak kazanan taraf mı, kaybeden taraf mı olurduk?

Kızlar ile girersek yandık. Jwjd
Seninle oyun arkadaşı olsak kazanan taraf mı, kaybeden taraf mı olurduk?
Seninle oyun arkadaşı olsak kazanan taraf mı, kaybeden taraf mı olurduk?
Cevapla