Erkek arkadaşım sürekli bana konuşmuyorsun, sessizsin diyor kendimi kötü hissediyorum?

Sürekli bir rahatsızlık içinde konuşmuyorsun diyor kendi de çok konuşmuyor.. napıyım bilmiyorum kendimi kötü hissediyorum yetersiz gibi
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıl diyorsunuz da öyle kolay mı ayrılmak sevgisinden eminim
Erkek arkadaşım sürekli bana konuşmuyorsun, sessizsin diyor kendimi kötü hissediyorum?
Cevapla