Ayrıldıktan sonra erkek neden alçaklaşır? yalnız alçaklaşmakla kalmayıp, karşısındakini de alçaklaşmaya zorlar. yaşananlar güzel ve iyi anılar, alışverişler hepsi toza dumana karışır. gidenle gider, insanı var eden yaşanmışlıkları ve anılarıdır, damağında kalan tadı bozmaya ne gerek var?
Aslında kadın /erkek ayrılınca alçaklaşmıyor. Onlar zaten hep alçak ama bizdeki menfaatleri süresince bunu açık etmiyorlar. Bu sebeple ilişki başlamadan ve ilişki sürecinde kiminle birlikte olduğunuzu sürekli irdeleyin. Başkasına karşı tutumları, söz başkası olunca size dönecektir. Buna dikkat edin.
@kacakaday öyle değil ya Benim eski sevgilim aramız bozukken gitti başka bir kızla flörtleşti sonra çok pişman oldu geri döndü çok kötü davrandım tamamen bitti 😂😂
Bu erkeklere özgü bir davranış değil, hatta kadınların bunu daha fazla yaptığını düşünüyorum. Hayatınıza aldığınız insanları iyi seçer ve heyecandan dolayı tanımaya çalışma kısmını es geçip ilişkiye dalarsanız bunlar kaçınılmazdır.
Burda ki kız arkadaşları etkileyecem diye yorum yapan sefil erkekler size sesleniyorum.. hayatınızda kaç tane aşk yasadiniz da kalkıp ayrılık sonrası erkegin karakterine dil uzatıyorsunuz? Ben de canımı yakani yakarım bunun karakterle felan ilgisi yok.. bu ne kadar sevdiğine alakalı bir şey.. Ben sevmiyorsan kız istediği kadar red etsin umurumda bile olmaz.. Ama sevip aşık olmuşsam ayrılınca ne kadar gemi varsa hepsini yakarım yakmisimda. Nokta
En İyi Cevaplar