Ayrılmak üzereyiz. Çevremde ki kimse yakıştırmıyor bizi. Ben ona fazlaymışım. Ama ben onu çok seviyorum. Yani onun oldum herşeyimle anlarsınız ya işte. Çok büyük değiliz ama çok büyük şeyler yaşadık.8 yıldır birlikteyiz ama çevremdekiler baskı uyguluyo sen çok güzelsin bırak şunu napsam? YAHU TIPSIZ MI COCUK?
Çıldırıcam sevgilimle bizi neden yakıştırmıyorlar?
Sana bisey anlatayım. 3 yıldır birini seviyorum, biz tanistigimizda 200 kiloydu vazgeçmedim hep sevdim, cok sordu neden diye ben bırakmam dedim. Dayanamadı ameliyat oldu, o zamanlar annem istemedi cocugu cok kilolu sen güzelsin o sana olmaz diyordu sürekli şimdilerde 70 kilo daha da inmeye devam ediyor artık herkes bizim sevgili olduğumuzu öğrendi tüm sülalem bir sorun vardı çocuğun eski halini gördüler bu sana olmaz dediler ağza alınmayacak seyler söylediler çocuğun gururunu yerle bir ettiler samsunlu dediler yapamazsın dediler ama vazgeçmedik kimseye aldırmadık gizlice söz kestik ınsallah da evlenicez isteseler de istemeselerde yani anlıcan kimsenin sözüne bakma milletin ağzı torba değil büzesin seviyorsan tut elini sıkı sıkı bırakma ölümlü dünya mutlu olduğun hayati yasa başkalarına göre yaşayarak ömür geçmez Allah ayırmasın cok yakışıyorsunuz 😊
sen salak misin kizim insanlarin "yakistiramamasi" yuzunden ayrilinir mi? bide cok seviyorum diyosun? cocuk sacini falan uzatip sekil yapsa sana fazla bile gelir o kadar da tatli sende oyle guzel bisey dgilsin? dudaklarin ince kaşlarin yok saclarin az neyin var anlamiyorum guzellik olarak? erkegin var diye mutlu olucagina bide kalkmis buraya yaziyon aptal sey
Yemin ederim bu kız çevreleri yakınları arkadaşları hep şizofren Çocuk gayet senden güzel Bunu her kıza diyorlar gecende burada böyle bir soru vardi çocuk kızın çok üstünde ama kız sırf tanıdıkları daha guzelsin demiş diye ayrilmis Malilktan baSka bisey değil Seviyorsan kulak Tika
Ya ben onu 10 yasimdan beru taniyorum.16 yasimda onun oldum. Simdi 18im ve cocukluk askiyiz biz herseyinizi birlikte yaptik ama cevremiz degisti eski arkadaslarimiz yok artik ve benim cevremin cogu o cocuga uygun olmadigimi aoyluyor maddi anlamda da. Ama agizlarinin payini veremiyorum cok sessiz biriyim.
Evlenirsen ve böyle herkese kulak kabartirsan huzursuz olursun. Şu zamanda boşanma sebeplerinin en büyüğüde bu. Sen kararlı ol. Yanlış anlama ama 8 yıldır sevdiğin adamdan birileri laf yapıyor diye ayrılmayı dusunuyorsan, sevgini sorgula bence, Adam yaget tatlı biri ki bu lafı hemcinsim için kullanmak zorunda braktın beni 😂 Herşeyi bir kenara at ve kendini sorgula 8 yıl yanında durmuş birini sırf birileri yalaklik yapıyor diye hayatından cikarcakmisin
Sakalsız olmasına rağmen çocuk çok tipli görünmüyor Ne yazık ki bizim millet çocuk senden iyi diyor Güzellik olarak değil de tatlı olarak bence Yani sakalla daha olgun görünüyor Yakışır İnsanlar sizi çocuk gibi görmüş Sakalları uzatırsan tam olgun olursunuz Sorun sende değil çocukta
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bence çocuk senden iyi tip olarak. Gerçekten söylüorum bak gıcıklık olsun diye değil. Onu geç kızım sen niye başkasının aklıyla hareket ediosun senn aklın yok mu? Gerçi yaşın küçükse normal ilerde anlarsın beni ama iş işten geçer. Çocuk seni seviosa ilişkine sahip çık milletin ağzını kapatamazsın. Onların lafı bitmez. Sen dalgana bak çocuğu kaçırma elinden
Sen şampiyonlar ligi çocuk Fenerbahçe gibi. Sırf tipsiz diye ve çevren sana bunu söylüyor diye bırakmayı düşünüyorsan bırak, çocuk senden daha iyilerine layık.
hayır bence çok tatlısınız sen milleti neden bu kadar umursuyosun önemli olan sana göre nasıl olduğu hem görünüş için sevilmez bir insan çok yanlış bu soruyu sorman
sen dünyalar güzelisin kardeş... sana david beckham yakışır.. sal bu köylü çobanı köyüne... sen daha iyilerine layıksın...( ver gazı yanmasın )
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Parfon ama sen çok sevmiyorsun bırak çok sevmeyi hiç sevmiyorsun ! Sevseydin böylesine saçma bir şeyi ayrılık sebebi haline getirmezdin. Ki kusura bakmada ikinizde tatlı çıkmışsınız. Senin neyin çocuğa fazla allah aşkına? Çevrende sorun var bence
Ewet birak ama, olumsuz elestirilere kulak asmayı 👎
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
hakketen birazcık öyle yani yolda gören erkekler şu çocuğa bak bir de yanında ki kıza bak falan diyordur ama millet her şeyi diyor zaten siz mutluysanız kime ne aw
bizide yakıştırmıyolar ama onlar benim gibi görmüyolar benim gözümde ondan daha yakısıklısı olamaz tırnagına kurban ederim herkesi sevgi değil seninki ayrıca güzel değilsin
Kizim sen salak misin? Cevreye mi bakiyorsun kalbine mi? Her seyimle onu. Oldum diyorsun dahasi ne? Cevreye sen bakma gayet iyi yakişiyorsunuz. Sen kendi kalbini dinle
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
O değil de çocuğu sanki silah zoruyla güldürüyorlar. 😂
En İyi Cevaplar