Çıldırıcam sevgilimle bizi neden yakıştırmıyorlar?

Ayrılmak üzereyiz. Çevremde ki kimse yakıştırmıyor bizi. Ben ona fazlaymışım. Ama ben onu çok seviyorum. Yani onun oldum herşeyimle anlarsınız ya işte. Çok büyük değiliz ama çok büyük şeyler yaşadık.8 yıldır birlikteyiz ama çevremdekiler baskı uyguluyo sen çok güzelsin bırak şunu napsam? YAHU TIPSIZ MI COCUK?
Çıldırıcam sevgilimle bizi neden yakıştırmıyorlar?
Çıldırıcam sevgilimle bizi neden yakıştırmıyorlar?
Cevapla