
#üzüntülermasalyazdırır

kalabalıklar içinde yalnızlık zaten zor iken
birde sevdiğinin yanında yaşadığın yalnızlık daha zordur..
düşüsene..
seviyorsun ama yalnız hissediyorsun tamam hissetmiyorsun
bu çok acı
ölmeden ölmek gibi birşey işte..
En zoru tam birisine ihtiyacın olduğunda yalnız kalmış olman ipi kopmuş uçurtma gibi savrulman
Bak bu çok iyiydi
Yalnizligin her türlüsü zor gadası
teşekkür ederim gadası
Cevap
23Cevap
Biriyle mutsuz olmaktansa tek başına mutsuz olmak daha iyidir.
tabiki sevgilin varken çektiğin yalnızlık ki bir çok kişi burda o yüzden takılıyor bence
var mı peki sevgilin
var ve onunla onsuzluğu yaşıyorum
Yanında olmam dileğiyle
*olman
ben imkansız aşklar için yaratılmışım ama
İmkansızlar hep çok güzeldir zaten
ve sadece güzel olarak kalıcak
Uzakta olan sevgiliyi, biraz biz katıpta seviriz ama sevdiğinin varlığında iken çektiğin yalnızlık çekilmez🙂
Sevdiğinin yanında iken onsuz olmak. Bu en zor ve en acı duygudur.
Onun yalnızlığı zaten ebedi kalbimde bu yüzden hayatım da kimse yok
Sevdiğin yanında iken seni görmemesi sonucu çektiğin yalnızlık daha zor
varken daha zor yokken katlanabılıyorsun. soyle dusun acsın ama yemek yok bırde acsın ama karsında yemek var gorunce canın daha cok ıstıyor ama o yemege dounamıyorsun kokusu burnunda dılın damagın kuruyor
Yanında biri varken yalnızsan bu bence çok zor olmalı
Sevdiğin varken yalnız hissetmek kadar berbat bir şey yok
Yaninda biri varken sevgiye ilgiye aşka karşılık görmeye aç olmak cok zor 😎
teşekkür prensesim
Hayatında biri olduğu halde yalnızlık çekmek en kötüsü. Varlığını hissettirememesi. Yeterince sevmediğini ya da sevilmediğini farketmek. Ya da beklentilerini karşılamaması.
İkinci şıkkı yaşıyorum çok zor varlık içinde yokluk
İkisi bir arada bende. Bir zamanlar Yanımda olan ama şimdi yanımda olmayan...
ikisinide yasadım :/
#emre00
Sevdiğin yanindayken cektiginde yalnızlık
Sevdiğinin varlığında iken çektiğin yalnızlık
İzmir'de tek takılmak zor.
hadi ordan et yalnızlık iyidir...
Varlik içinde yokluk cekmektir
Sevdigin varken yalnız hissetmek zordur
Her ikisi de birbirinden zor
Varlığında cektigin yanlizlik
sevdiğin varken yalnız olmak
İkisi de zor 😶
hayatta kolay ne var
Ikincisi
C şıkkı
İkiside
ikiside zor değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?