- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılOldu yaşadım çok çok güzel gidiyor sebepsizce cevap vermemeye konuşmamaya sonrada yokluğu ile mahkum etti
Sorun şu yikilacagim sandı seven gitmez seven bitmez seven sevdiğini üzmez biri hayatımdan çıkmış ise ALLAH yolunu açık etsin ileride üzüleceğime gerçek yüzünü görüp bir sefer üzülürüm ama gidene değil verdiğim harcadığım sevgi ve emeğe
Kimse için ağlamam kimse için bunalıma girip hayata küsmem bu sevmemek değil değer vermeyene gerekli karşılığı vermektir24 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel yazmışsın abi ellerine yüreğine emeğine sağlık kesinlikle katılıyorum 😊Rabb'im gönlüne göre versin inşaAllah
- +1 yıl
ALLAH razı olsun sizin kendi güzel düşünceleriniz ve karakterinizin güzelliği
ALLAH cümlemizin gönlüne göre hayırlısı ile versin
Çok teşekkür ederim saygılar - +1 yıl
Amin inşaAllah cümlemizden razı olsun Rabbim. Teşekkür ederim abi bunlar da senin güzelliğin ve amin inşaAllah cümlemizi gönlüne göre hayırlısı ile versin Rabb'im saygılar ve sevgiler rica ederim bende teşekkür ederim
- +1 yıl
ALLAH razı olsun 🙏
En İyi Cevaplar
Sorunun tam olarak aynı olayını geçenlerde yaşadım. Çok sevdiğim, uğruna hiçbir şeyi eksik etmediğim, kendimden ödün verdiğim, sevdiğim insan çekti gitti. Çok üzüldüm, çok kendimi yedim ve bitirdim. Sürekli alkol içtim. Geçenlerde bir şey gördüm ve iyi ki gitmiş diyorum şimdi. Büyük bir aşkla bağlıyken bütün kalbim yerle bir oldu.
13 Yorumla- +1 yıl
Üzüldüm Caner. Rabbim gönlüne göre versin inşaAllah.
Hayırlısı. Hiç gitmeyecekmiş gibi sevmeyeceksin mesela her an gidebilirmiş gibi çünkü her an gidebilirler... - +1 yıl
Aynen öyle hayat devam ediyor EyvAllah sen de sağ ol ve sağol
Aşk İlişkileri konusunda 607 cevap paylaştı. yasım 15 ken çılgınca eskittim sevdim yıprandım yaşım 20 yken tekrar sevdim üzüldüm senelerce unutamadım yaşım 27 ve arkama bakmıyorum çünkü giden için ağlamaya değmez biliyorum..
33 Yorumla- +1 yıl
Unutmak diye birşey yoktur. İmkansız diye de bir şey yoktur imkanları imkansızlaştiran insanlardır. Değmez ne güzel katılıyorum benim içinde hayırlısı...
- +1 yıl
Amin inşaAllah
+1 yılBir açıklamayi bile hakketmiyecek kadar sevmiş demekki derim ve önüme bakarim unutulan geçmişim olur
33 Yorumla- +1 yıl
Unutabilir misin? Unutmak diye bir şey var mı? Hiç unuttun mu? Emin misin?
Canı cehenneme tabi 😅 - +1 yıl
Evet unuttum haketmediğini düşündüğüm an unutuyorum çünkü bendeki yeri anında değişiyor belkide gerçekten aşık olmadim diye belkide yapim bunu bilemiyorum
- +1 yıl
Yapın bu senin yani karakterin. Unutabilirsen ne ala ne güzel. Keşke bende unutabilsem yaşadıklarımı 😪Daha bir güzel olurdu her şey 😊
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılSağanak yağmur yağar :D
Yıldırımlar çakar
Gök gürültüsü olur :D210 Yorumla- +1 yıl
Ya sonra 😅
- +1 yıl
Güneş açar :D d
- +1 yıl
Peki sonra 😅
- +1 yıl
Sonra güneş yanığı oluruz :D
- +1 yıl
Oh oh ne güzel benim alerjim var Güneş kremi alam bari😅
- +1 yıl
Güneşi yaklaştırmasak yeter :dd
- +1 yıl
O iş sende 😂
- +1 yıl
güneş ablayla konuşuurum :d d
- +1 yıl
Selam söyle bilir beni 😅
- +1 yıl
Tamam : d
Üzülürüm önce. Kendimi sorgularim bayaaaa bir. Ona sorarim 2-3 kez şansimi denerim. Söylemezse mümkün nedenleri düşünürüm. Bir müddet sonra bu merak azalir. Ama yine kafamin bir yerlerinde sorgularım. O kisiye ama asla tekrar sormam. Hal hatir sorarim bir iki kez. Eğer ondan bir kez olsun böyle bir hareket gelmiyorsa asla birdaha yapmam bunu. Ama yinede kafamda o soru işaretiyle uğraşırım. Her gün biraz daha az. Ama asla o soru işaretiyle uğraşmayı birakamam😅😅
17 Yorumla- +1 yıl
Bilerek mi yapıyorsun 😂
Üzülme kendini sorgulama ne gerek var ki😅
Boşver gidenlerin canı cehenneme hiç kimse senden daha değerli değildir hiç kimse vazgeçilmez değildir 😀
Bu kadar düşünme benim bile kafam karıştı 😂
- +1 yıl
Heheeh uzun yaz dedik upuzun yazdın 😅Kafa gitti 😅hayırlısı
- +1 yıl
Hehehe ortasında yaz 😂
- +1 yıl
Sıkıntı yok kısa yazmaktan iyi 😂
+1 yılAğlarım ağladım da ama ağlamanın bişeye çare olmadığını bildikçe daha çok ağladım. Geçti gittti. Umarım sözüm bu ağlatan ağlattığınız insanların gözyaşlarında boğulun emi!
15 Yorumla- +1 yıl
Ağlama Sultan değmez değecek olsa ağlatmaz
- +1 yıl
Geçti yav :) hamdolsun geçmişten bahsettim ben
- +1 yıl
Ağlamak çare değil
- +1 yıl
Kesinlikle katılıyorum canları cehenneme 😅 hayırlısı
- +1 yıl
Amin amin amin
+1 yılBenden gittiyse bitmiştir. hayat devam ediyor dünyanın sonu değil...
22 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel bence de canı cehenneme 😅
- +1 yıl
Aynen öyle
Hep yapıyorlar bunu bana arkadaşlarım. Abla kusura bakma sen çok iyisin ama ben artık konuşamam seninle diyerek gidiyorlar. Madem iyiyim niye gidiyonuz lan.
15 Yorumla- +1 yıl
Canları cehenneme Miray sektör et 😅
- +1 yıl
Onların da canı cehenneme 😀
- +1 yıl
Ben silemem ki senin silmen lazım 😀
İlişkide bir sıkıntı olup gidiyorsa bir şey yapmaya gerek yok, düzeltilebilicek bir şeyse savaşılabilir. İlişkide bir şey yokken gidiyorsa açıklamasını yapıcak.
17 Yorumla- +1 yıl
Hiçbir şey söylemeden gideler bazen bahaneler ile giderler bazen sebebleri ile giderler
- +1 yıl
Belki de ama hiç sanmıyorum canları cehenneme
- +1 yıl
Ameller niyetlere göredir hadisi şerif fakat detayda diyor ki! "Mesela hiçbir şey yokken gidiyor, belki var bir şeyler ama sebebini söylemiyor! "
Bunun nedeninin bir önemi yok - +1 yıl
Offf hiçbir şey söylemiyorsa canı cehenneme
Hicbiesey yokken sessizce gitmesi birseylerden wazgecmek zorunda oldugunu gosterir. Wazgecmek ozgurce alonan bir karar degildir bir muddet beklerdim bende
19 Yorumla- +1 yıl
İyi hoş güzel yazmışsın da çok saçma
- +1 yıl
Biliyorum bu da benim fikrim!
- +1 yıl
Hımm haklısın belki de belirteyim hemen. Seven gitmez. İmkansız diye birşey yoktur imkanları imkansızlaştiran insanlardır. Giden biri için üzülmek saçma bence
- +1 yıl
Dedigin mantikli bir acidan ama eger bu kisi ta kalbinin icindeyse biraz hosgoruyu hkketmemismidir. Ne kaybederim ki.. belki gerceten kotu bir sebeptendir. Farkli bir durum ise bende ardima bakmam ama dur bakalim bir ne oldugunu bilmiyoruzki. Serinkanlilik iyidir bu durumlarda
- +1 yıl
EyvAllah. İyi hoş da açıklama detayda diyor ki "Mesela hiçbir şey yokken gidiyor, belki var bir şeyler ama sebebini söylemiyor! "
Sessizce giden biri için değer mi? Ne gidiyorsun bir şeyler söyle imkansız diye birşey yoktur imkanları imkansızlaştiran insanlardır - +1 yıl
Giden bir şey söylemezse kalan ne bilsin?
Gidenin canı cehenneme!
Onlar boş insan!
EyvAllah
+1 yılGitmişti. İlk başlarda çok üzülmüştüm ama üzüldüğüm şeyin o olmadığını anladığımdan beri insanlara pek ihtiyaç duymuyorum.
27 Yorumla- +1 yıl
Hayırlısı. Bende duymuyorum ailem haricinde. Bende üzülmüştüm zamanında ama gidene değil
- +1 yıl
En iyisini yapıyorsun. Böylece kaybeden karşı taraf olur.
- +1 yıl
Karşı taraf yok ve olmayacakta 😊
- +1 yıl
Hayırdır, aşka küstün mü? 😂😂
- +1 yıl
Aşka değil aşksızlara küstüm😊Evlencek imkan olana kadar da kapattım kalbimi 😊
- +1 yıl
Okey...
- +1 yıl
Yes 😅
+1 yılHiç gitmeyecekmiş gibi seviyorum sevince...
çok zor sormuşsunuz bugün yaşıyor gibi zor geldi düşünüp yazması bile...13 Yorumla- +1 yıl
Sevme öyle sevme. Gittiğinde kaybedersin kendini. Hayırlısı...
- +1 yıl
Hayırlısı tabi ama diğer türlüsü bana sevmek gibi gelmiyor...
- +1 yıl
Sevgi kişiden kişiye göre değişir. Sevmek en güzel duygu sevmesini bilene ve sevginin gücü sınırsızdır...
Herkes bir gün gider. Hiç kimse senden daha değerli değildir hiç kimse vazgeçilmez değildir
+1 yılSenden gizledigi bisiler vardir bilinirse senin ayrilmandan korkmustur kafasinda bitirmistir, ya da baska sebebler vardir
11 Yorumla- +1 yıl
Bir sürü şey olabilir. Fakat söylemiyorsa hepsi bahanedir...
Öyle de oldu zaten. Hiçbir şey yapmadım yapmam da. Birini sevmem zaman alıyor, unutmamsa 1 bilemedin 2 saat...
13 Yorumla- +1 yıl
Hehehe unutmak diye birşey yoktur kendini kandırma. Sektör et. Hiç kimse senden daha değerli değildir hiç kimse vazgeçilmez değildir hayırlısı
- +1 yıl
Birine değer verip 24 saatimin bir iki saatini ona ayırıyorum, aynı zamanda bir alışkanlık oluyor benim için. Bir anda giderse tabii ki boşluğa düşerim ancak oldukça sosyal bir hayatım var zaten, düşünmeye vakit bulamıyorum, nasıl hatırlayayım... unutmak isteyince unutabiliyorsun yani.
Direkt gittiği için kızamıyorsun da, güzel anıların kalıyor sadece geriye. Bu da unutmayı kolaylaştırıyor bence. - +1 yıl
Çok güzel yazmışsın ellerine yüreğine emeğine sağlık ama yok unutmak diye birşey yoktur hiç unuttun mu? Kimleri unuttun neyi unuttun?
Sektör et canları cehenneme aşkı yaşamak varken acısını yaşama
Soka girerim ama soktan cikmak cok da zamanimi almaz. Bagisiklik kazandim artik bu tur seylere. Hayat illaki ogretiyor insana.
11 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle katılıyorum abi hayırlısı üzülme asla üzme kendini canları cehenneme
+1 yılBirden hayatımdan gitti sebebini sonra öğrendim ve bize yapılan haksızlıkla sevgimizi elimizden aldılar ve bu dünyada yatacak yerleri yok!
15 Yorumla- +1 yıl
İmkansız diye birşey yoktur imkanları imkansızlaştiran insanlardır. Hayırlısı.
- +1 yıl
Evet imkansız birşey yoktur dört sene oldu ve bu zaman boyunca çok duvarlar örüldu imkansızlık sayesinde
- +1 yıl
Mesela ne gibi niye izin verdiniz?
- +1 yıl
Ailevi sebepler izin vermedim bırakmadım ama gitmek isteyen insani da tutamam olduğu yerde
- +1 yıl
Üçüncü şahıslar sadece bahanedir sektör et
Aşk İlişkileri konusunda 541 cevap paylaştı. Ona harcadığım zamanlara acır bir sigara yakarım sonra sigaraya döner ve hayallerim de aynı senin gibi yana yana tükendi derim 🐯
16 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel yazmışsın emeğine yüreğine sağlık. Afiyet olsun. Ben de yakarım ama k gitti diye değil sabah akşam yakarım😅 Hayallerin senin bir başkası olur hayırlısı
- +1 yıl
EyvAllah kardeşim amin inşaAllah 😊hiç kimse senden daha değerli değildir hiç kimse vazgeçilmez değildir
- +1 yıl
Haydi hayırlısı hayırlı geceler dilerim
+1 yılÜzülürdüm ben sebebi olmadan giderse dayanamam ki sevmiyorum dese veya aldatsa daha çabuk unuturum sebeb bilmem lazım
15 Yorumla- +1 yıl
Yanlış yapıyorsun Zeyno! Üzülme değmez. Değecek olan üzmez!
- +1 yıl
Ama öyle gitmesinin sebebini öğrenmem lazım sevdiğini biliyorum bende seviyorum ee neden böyle oldu...
- +1 yıl
Neden mi böyle oldu totosu yemedi demek ki😅Her şey olabilir boşver sen bunları keyfine bak lütfen 😂
- +1 yıl
Sevdiğim kişiden bahsediyorum kolay mı ya
- +1 yıl
Evet kolay Zeyno hemde çok kolay
Yolu açık olsun acım bana kalır paşa paşa çekerim ama gelde demem gitmeyi göze alan gelmeyide unutsun.
120 Yorumla- +1 yıl
Allah Allah ne acısı Judge neyin acısı yahu😅Acı çekmek yok😅Gidenlerin canı cehenneme 😅 Kesinlikle gelmeyi unutsun
- +1 yıl
Üzüldüm Judge benim de gitmem gerekti ama sessiz sedasız gitmedim. Anlattım açıklama yaptım. Tünaydın tabiki canı cehenneme 😅
- +1 yıl
EyvAllah olsun üzüldüm yine de hayırlısı napıyorsun nasılsın
- +1 yıl
Motor arıza yaptı onunla ilgileniyorrum 😅Afiyet olsun bir😋
- +1 yıl
Rica ederim sen de sağ ol ve sağol 😅Gıcık pislik 😂
- +1 yıl
Şakacıktan hiç görmedim ki😀Görsem de inanmam 😀
- +1 yıl
Hehehe benden delisi yoktur 😅ama akıllı deli 😅
inanmayalım Judge 😅 - +1 yıl
Yoktur yoktur 😅 İnanmayalım şimdilik başka bir soru yok başka bir soruda görüşmek üzere hoşçakal iyi bak kendine 😀Daha diğer sorum var 😅
- +1 yıl
EyvAllah Judgecim 😀🤗
Gidenler Gideceği Kadar Gitti Zaten Artık Üzülmeme Bile Değmeyeceğini Fark Ettim.
11 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel bunu sakın unutma 😊
+1 yılPek birsey yapmam. Geri donmesini beklerim hayatimi yasayama devam ederek.
17 Yorumla- +1 yıl
Geri dönmesini neden bekliyorsun Dilara?
- +1 yıl
Ona "ben seni o kadar seviyorken birden bire gidisinle o sevgiyi hic haketmedigini gostermis oldun bana, Teşekkür ediyorum "diyebilmek için.
- +1 yıl
Hiç gerek yok yahu ne gerek var ki of of of 😀
- +1 yıl
Nasıl ne gerek var yahu... en son noktada bile kibarligimi gosterip eyvallah der yoluma bakarım.
- +1 yıl
Hiii yoluna bak tamam tamam 😅Boşver kibarlığı ya 😅
- +1 yıl
Tamam 😂😂
- +1 yıl
Afferin 😂
Yakın zamanda @ruh_halimguzel gitti. Belki bir gün döner diye çıkmayacağım takipten. Unutmayacağım.
13 Yorumla- +1 yıl
Unutmak diye birşey yoktur
- +1 yıl
Fırat abi dönmez
Aşk İlişkileri konusunda 356 cevap paylaştı. Biraz düşünürüm herhalde..
Çok seviyorsam neden gitmesine izin veriyorum ki 🤷14 Yorumla- +1 yıl
İzin istemezler giderken giderler
Başıma geldi bir sene içinde tüm saçlarımı döktüm, kendi kendimi bitirdim..
11 Yorumla- +1 yıl
Yapma lütfen üzülme hiç kimse vazgeçilmez değildir hiç kimse senden daha değerli değildir
+1 yılSeven gitmez gidiyorsa zaten hiç sevmemiştir oturup yas tutamam sevilmediğim birisi için
11 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel düşünüyorsun katılıyorum bende yas tutmam
+1 yılBilmiyorum!
Ve hiç gitmeyecekmiş gibi sevmek de kötü. Bu, aşkı bilmeyenlerin tesellisi sanırım.11 Yorumla- +1 yıl
Ben hiç gitmeyecekmiş gibi sevmem.
Güzel bir rakı masası kurar açarım ordan müslüm gürses gelmişine geçmişine kayarım..
15 Yorumla- +1 yıl
Hehehe ne güzel ya kay gitsin 😅ama üzülme
- +1 yıl
Kapat tabiki affetme ikinci şansı verme değişir diye bekle daha çok üzülürsün. Hak edeni hak ettiği kadar sevmek gerek. Göz yaşına yazık olur. Ağlama değmez değecek olan ağlatmaz...
- +1 yıl
Mutlu olmak varken mutsuzluğu yaşamak niye
+1 yılGittiyse sebebi vardır gidene dur demem arkasından ağlamam.
33 Yorumla- +1 yıl
Ağlama üzülme sebebi ya da bahanesi illaki vardır sektör et 😀
- +1 yıl
Öyle yapiyorum zaten 👍🤣🤣
- +1 yıl
Heheeh ne güzel 😅
Aşk İlişkileri konusunda 12,2b cevap paylaştı. S. gitsin napalim ölelim mi boşver giden gider kalanlar sağolsun 😄
11 Yorumla- +1 yıl
Heheeh Allah'ım ya ne güzel söyledin 😅Bende valla sektör olup gitsin canı cehenneme 😂 Ben kalmam ki 😅
+1 yılYaşadım. bir zaman sonra alışıyorsun.
67 Yorumla- +1 yıl
Bende yaşadım. Alışabiliriz bence de
- +1 yıl
Mecbursun çünkü buna. Beklemeye degmeyecegini geç farkediyorsun.
- +1 yıl
Çok şükür farkettim. Kimseye haddinden fazla değer vermiyorum..
- +1 yıl
Seni tebrik ediyorm o vakit :)
- +1 yıl
EyvAllah. Hiç kimse vazgeçilmez değildir hiç kimse bizden daha değerli değildir 😊Diğer sorularıma da bekler huzurlu ve mutlu geceler dilerim
- +1 yıl
Değerini bilen insanlarla karşılaşman dileği ile..
Hayırlı geceler ☺👐 - +1 yıl
Amin inşaAllah cümlemiz😊
Peşine düşer ve sebebini öğrenirim hayırdır o kim ki arkasndan kafayı yemem için soru işaretleri brakıyor. Gerçi aldatmasındansa defolsun gitsin. Herkesin yolu açık olsn
114 Yorumla- +1 yıl
Sektör et değmez canı cehenneme sebebsiz sessiz gitmek isteyenin.
- +1 yıl
Hiç kimse bizden daha değerli değildir 😊Üzülme kimse kimsenin ağzına sıçamaz bizden başka
- +1 yıl
Haklıyım tabi 😅
- +1 yıl
Bence değil ama sen öyle diyorsan olabilir 😊Haklı olmak bir şeye yaramıyor bazen hakkımız ile kalıyoruz
- +1 yıl
Hımm haklısın malesef bu da bizim yüzümüzden ona verdiğimiz değerden dolayı
- +1 yıl
Herkes herkes değildir herkes herkese benzesede hayırlısı 😊Hehehe çok gördüm sonra gül gül öldüm 😅Sektire sektire gömdüm 😅
- +1 yıl
Hep gül daim olsun 😊
Arkasını ararım kesinlikle belki benim iyiliğim için kendini gitmek zorunda hissediyordur belkide başka biri vardır eğer 2. Seçenek söz konusu ise o dünyayı onlara zindan ederim net
13 Yorumla- +1 yıl
İmkansız diye birşey yoktur imkanları imkansızlaştiran insanlardır hayırlısı. Dünyayı zindan etmek zorbalık
- +1 yıl
İhanet eden birine tükürmem bile eşim dahi olsa evet zorbalık
Çökerim hayatı bırakırım. Bir süre sonra unuturum gider
11 Yorumla- +1 yıl
Unutmak diye birşey yoktur
Ağlar sızlar yüzümü yıkar, yoluma devam ederim.
25 Yorumla- +1 yıl
Ağlama abla değmez göz yaşlarına 😊Canı cehenneme 😅
- +1 yıl
Hehehe azcık yaşa barim mutluluğun kıymeti anlaşılsın😂
- +1 yıl
Bence de iyi katılıyorum 😅Ama ben istemem 😅
+1 yılbaktım olmadı çay içerim
32 Yorumla- +1 yıl
Hehehe yakışır afiyet olsun 😅
- +1 yıl
😊👍
Gitmesin ya😪
Dayanamam.31 Yorumla- +1 yıl
Dayanırsın yalan o kim ki dayanmıyorsun ondan önce de sen vardın ondan sonra da
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılÇok pis ağlarım ya
85 Yorumla- +1 yıl
Neden ya neden değer mi? Ben hiç ağlamam
- +1 yıl
Neden değmesin ya? Sevmişiz, değer vermişiz
- +1 yıl
Bence değmez. Değmemeli. Sevdik değer verdik de hak etti mi?
- +1 yıl
Hak edip etmemesi önemli değil ki. Sevmek farklı bir şey
- +1 yıl
Benim için önemli. Sevmeyi bilmeyen biri için ağlamam üzülmem. Sevmek mi en güzel duygu sevmesini bilene 😊
- Aşk İlişkileri konusunda 382 cevap paylaştı.
+1 yılYaninda olmaya calismistim
17 Yorumla- +1 yıl
Peki sonra ne oldu?
- +1 yıl
Ilk kacmaya calisti sonra o da dayanamadi. Psikolojisi bozuktu biraz sanirim. Yaninda oldum iste hep, sonra canımı sıkmaya basladi. Hareketleri degisti bende engelledim ne hali varsa görsün dedim
- +1 yıl
Hak etmeyenin yanında olmamak gerek. Hayırlısı. Rabbim gönlüne göre versin inşaAllah
- +1 yıl
Ben gorevimi yaptim sonucta o kadar ay beraber gecirmisiz vefasizlik yapmak istemedim, o da kendine yakisani yapti. Kimse de vazgecilmez degil. Amin cumlemize
- +1 yıl
Vefa ile alakası yok bunun. Gitmek isteyen gitsin. Kalmak isteyen de kalsın.
- +1 yıl
Tabiki var, sonucta kotu gunumde de yanimda olsun isterim. Herzaman cekip gitmek olmaz
- +1 yıl
Bence yok. Hiçbir şey söylemeden giden sektörsün gitsin. Olur olur bu başka bir şey
- Aşk İlişkileri konusunda 19b cevap paylaştı.
+1 yılArdından el sallarım.
13 Yorumla- +1 yıl
Bir başkası el sakladığını görür abi senden uzaklaşır sektör et 😅Gelene el sallayalım kucak açalım😅
- +1 yıl
Gidene el sallıyor ne kadar iyi biri der o da gelir :)
- +1 yıl
Hehehe abi bu da güzel 😅
+1 yılgitti ve hiç bişey yapamadım.
12 Yorumla- +1 yıl
Boşver canı cehenneme 😅
- +1 yıl
aynen😅😅
+1 yılGitti, geldi, bir daha giderse af yok!!
13 Yorumla- +1 yıl
Affetmemek lazım ikinci şansı vermemek lazım bir kere affeder sen bir kere daha affederim demiş gibi olur
- +1 yıl
Bu sefer affı yok biliyor 😉
- +1 yıl
Hayırlısı affetme de abla
+1 yılÇok kötü olurum yaaa. 😞
110 Yorumla- +1 yıl
Biliyorum ama yanlış yapıyorsun olma iyi ol kötü olma
- +1 yıl
Yok öyle bir dünya. Insan istesede istemese de üzülür. Insan ne kadar dese de üzülmem ama yine de üzülür. Sevgi bu basit bir şey mi.
- +1 yıl
Basit değil de zor da değil. Hak edeni hak ettiği kadar severim fazlası değil
- +1 yıl
En başlarda hak ettiğini düşünürsün ama seni yanıltır.
- +1 yıl
Sen delisin 😊
- +1 yıl
En başında hak etmediğini düşündüm hep 😊Belki hak eder diye çabaladım yanlış yaptım 😊 Biliyorum 😅Deli dolu çocuksu bir gencim
- +1 yıl
Ayn 😂😂😂
- +1 yıl
Ikimizde aynı hataları yapmışiz
- +1 yıl
Ameller niyetlere göredir hadisi şerif ben daha yapmam kimseyi değişir diye beklemem 😅
- +1 yıl
Ayn öyle 😏
+1 yılİçine atmıştır bugune kadar herşeyi belkide
13 Yorumla- +1 yıl
Olabilir de olmayabilir de bence olmaz
- +1 yıl
İçine atmıştır söyleyemediklerini ve artık atıcagı yer kalmamıştır kendini onun yerine koy öyle düşün
- +1 yıl
Koydum ben söylerim açıklama yaparım
+1 yılGitti zaten merak etmeyin ölmüyorsunuz.
13 Yorumla- +1 yıl
Gidenlerin canı cehenneme sektör et
- +1 yıl
Öyle canım herkes seçtiği hayatın keyfine baksın ben böyle de mutluyum 🙂
- +1 yıl
Mutlu ol zaten Rabb'im huzur ve mutluluk yağmurları yağdırsın üzerine 😀
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılkesin vardır biriktirdikleri yoksa gitmezdi
16 Yorumla- +1 yıl
Bunlar bahane ya da sebeb olabilir kişiden kişiye göre değişir
- +1 yıl
Damlaya damlaya göl olur😀
- +1 yıl
Dağdan kestim kereste 😅
- +1 yıl
Kuş besledim kafeste 😀😀
- +1 yıl
Benim ki senden kara 😂
- +1 yıl
Tencere dibin kara😎
- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılGiden, kalanı kaybetmiştir 😎😎
110 Yorumla- +1 yıl
Belki de kalan gitmiştir
- +1 yıl
Kalan gitmişse zaten çare kalmamıştır
- +1 yıl
Belki de giden de kalan da yok 😅
- +1 yıl
O zaman, zamanda yok 😃
- +1 yıl
Hehehe hayırlısı 😅Zamanın da canı cehenneme
- +1 yıl
Öyle olsun bakalım 😂😂😃😃
- +1 yıl
Yok yok yahu zaman bana lazım 😅Olmasın
- +1 yıl
O zaman, zamanın canı cennete gitsin; günahı da cehenneme gitsin 😊 Kusurları ve kötülükleri yaksın cehennem, alsın götürsün; iyiliklerinide pür-ü pak etsin cennet 😃😃
- +1 yıl
Vay vay vay ne güzel yazmışsın amin inşaAllah hayırlısı 😊
- +1 yıl
Teşkürük 😊🙏🏻 Amin 🙏🏻😊
Yıkılırım baska napcam🤦🏼♀️
13 Yorumla- +1 yıl
Neden yıkılıyorsun ki Değer mi?
- +1 yıl
İnsanlar göründüğü gibi değiller olduğu gibi görünmüyorlar oscarlık oyuncu hata biz insanlar için
+1 yılGitmek isteyene yol orda diyecek bişeyim olmaz.
23 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel sektör et gitmek isteyen gitsin üzülme hiç kimse vazgeçilmez ya da senden daha değerli değildir
- +1 yıl
Aynen öyle
- +1 yıl
EyvAllah
+1 yılÖnce yasını tutarım sonra önüme bakarım
16 Yorumla- +1 yıl
Yas tutma sektör et
- +1 yıl
Bna dokunma bn mutluyum 😍😍
- +1 yıl
Aşk sn ne güzel şeysin 😍
- +1 yıl
Hehehe tamam daim olsun
- +1 yıl
😂😂😂😂
- +1 yıl
İnş. inş. inş.
Aşk İlişkileri konusunda 17,3b cevap paylaştı. Sebebini öğrenmeden izin vermezdim.
15 Yorumla- +1 yıl
Gitmek isteyen gider söylemek isteyen söyler zaten
- +1 yıl
Böyle düşünürsen acı çekmeye mahkum olursun. Hayırlısı
- +1 yıl
Aşkı yaşamak varken acısını yaşamak niye
+1 yılHayatıma kaldığım yerden devam ettim.
14 Yorumla- +1 yıl
En güzeli kesinlikle
- +1 yıl
Düşününce şimdi eğer üzülmekle vakit geçirseydim boşa giderdi ama ben kendimle ilgilendim.
- +1 yıl
Kesinlikle katılıyorum maşaAllah hayırlısı
- +1 yıl
Hayırlısı. 😊
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Kımse sebepdız gıtmez vardır bı sebebı degıl mı
11 Yorumla- +1 yıl
Belki de abi herkes herkes değildir herkes herkese benzesede hayırlısı
kapı orda bir kere gitmiş düzen tutmaz o ilişki
21 Yorumla- +1 yıl
Hehehe kesinlikle katılıyorum yakışır 😅
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Üzülürüm abi
55 Yorumla- +1 yıl
Üzülme kardeşim
- +1 yıl
Hiç kimse senden daha değerli ya da vazgeçilmez değildir. Üzenleri sektör et 😊
- +1 yıl
Sen de sağol kardeşim
Gitmeye kararli ise bende ondan giderim...
15 Yorumla- +1 yıl
Edebiyat yapma şimdi 😅Nereye gidiyorsun sen 😅Çoktan gitmiş giden
- +1 yıl
Ezdirmem sana kendimi kafama sıkar giderim 😅Ahmet Kaya abimiz
- +1 yıl
Amin inşaAllah 😊
+1 yılyıkılır insan
13 Yorumla- +1 yıl
Kişiden kişiye göre değişir neden yıkılır?
- +1 yıl
ne değişmesi , sevdiği gidince üzülür insan , gece gece germe adamı :D
- +1 yıl
Gerilme üzülme seven gitmez
+1 yılGüle güle
13 Yorumla- +1 yıl
En güzeli canı cehenneme valla 😅
- +1 yıl
Kimseyi arıycak değilim gidenler defolup gitsin hahaha
- +1 yıl
Hehehe yakışır aynen öyle 😀
+1 yılYapcak bişi yok
11 Yorumla- +1 yıl
Var önümüze bakmak sektör etmek
Aşk İlişkileri konusunda 32,8b cevap paylaştı. Üzer insanı
11 Yorumla- +1 yıl
İllaki abi peki değer mi?
+1 yılSendemii be derim
11 Yorumla- +1 yıl
Vay be sende mii😪Bu bile üzdü kimler gitmedi ki
Aşk İlişkileri konusunda 37b cevap paylaştı. Umrumda olmaz.
11 Yorumla- +1 yıl
En güzeli kardeşim canı cehenneme 😅
+1 yılel oğlu acımaz usta
13 Yorumla- +1 yıl
Herkes herkes değildir herkes herkese benzesede hayırlısı
- +1 yıl
bulan yerleştirir soner reyizzzzz
- +1 yıl
Herkes herkes değildir herkes herkese benzesede hayırlısı ben yerleştirmem
+17 Kız Tavlama Soruları 😂
01 Yorumla- +1 yıl
Zoruna gitmesin çocuk!
- Devamını Gör (4)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar