Güvensizlik de olabilir kıskançlık ta fakat; özellikle bu zamanda güven problemi yaşadığımızdan ötürü kurcalama gereksinimi duyuyoruz, çünkü karşımızdakine güvenemiyoruz. Belki bir arkadaş grubuyla konuşuyor, belki dedikodu yapıyor. Güvenemediğimizden ötürü bunu kestiremiyor, kafamızı farklı düşüncelere itmek durumunda kalıyoruz. Halbuki böyle durumlarda her iki tarafta anlayışlı olsa ve açıklama yapsa konu kapanacak. Örneğin; buluşuyorsunuz, telefonu sessize almış cebinde duruyor. Neden? Ya da whatsapp da uzun süre online, sende online olduğunu görüyorsun ama seninle konuşmadığı kesin, kiminle konuşuyor diye kafanı kemiriyorsun.
Kıskançlık gerçekde , insana duygusal bir önem kazandırir., yalnız günümüzde bunu abartıp ölüm , ayrılma , kavga , gibi yerlere çeken asalaklar var. telefona gelince , şüphe duymadigin sürece bakmayacaksın.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Telefon kurcalamanın tek açıklaması "güvensizlik"tir. Başka bir açıklaması yok. Kıskançlık farklı bir şey. Ama birinden şüphe ettiğin için telefonunu kurcalarsın. Şüphe de zamanla güvensizliği oluşturur.
Telefonunu kurcalamam, sonuçta kuzeniyle ailesiyle arkadaşlariyla da özeli vardır insanın ve onun mahrem alanına o izin vermeden girmem.. Saygısızlıktır bu her şeyden önce.
Yeni Nescafe"ikisi bir arada" piyasada satın almak için tıklayın DERMİŞİM 😂😂😂
İkisi deee kıskanmak da güvensizliktir yanii... Mesela "Seven kıskanır" diyenler de varrrr "Seven güvenir" diyenler de bu durumda güvensizlik=kıskançlık 😉
Sevgili ise kıskançlık, evli ise güvensizlik durumudur... gerçek dost katıksız güvenendir. katıksız güvenen kıskanmaz, kurcalamaz.. sorar cevabını alır...
En İyi Cevaplar