Sevgilimin bir fotoğrafının altına yorum olarak kalp atmıştım o da bana cevap vermişti şimdi yorumları kapatmış neden bunu yaptı?

Aramız çok iyiydi, aylardır o yorum duruyordu başka birilerinin yorumları da vardı gitmiş yoruma kapatmış. Ben ne diyeyim ki şimdi buna?
Güncellemeler
+1 yıl
Yanımdaydı dün mesajlarına da bakmama izin verdi gizli saklı bir şey olsa telefonunu yanımda baba göstererek sürekli açar mıydı
Sevgilimin bir fotoğrafının altına yorum olarak kalp atmıştım o da bana cevap vermişti şimdi yorumları kapatmış neden bunu yaptı?
Cevapla